Επεθανε ο P. Loizos. Ενας παρεας μου που μου το ειπε στο τηλεφωνο λαλει μου
"Μα γινεται να μεν το πει καν ενα τηλεοπτικο δελτιο;".
Σιγα αμπα τζαι καταλαβουν....:)
Για να δικαιολογησουμε τζαι νακκον τα ΜΜΕ "μας" μπορουμε να πουμε οτι η αρρωσκεια τζαι ο θανατος εκρατηθηκαν που την οικογενεια του σε στενο κυκλο.
Να αποδωσουμε λοιπον τα αρχικα:
Ο P. Loizos εγεννηθηκε στην Αγγλια που πατερα κυπριο τζαι μανα ιρλανδεζα. Μια αφηγηση λαλει οτι ο γερος του εφυεν που την Κυπρο γιατι ηταν που τους διανοουμενους της εποχης που εστηριξαν τον Τ. Ανθια τοτε που τον αφορησε η εκκλησια τζαι υστερα αναγκαστηκε, κατω που τες πιεσεις για αφορισμο, να υποχωρησει. Ο ιδιος ο Πητερ εμεγαλωσεν με την μανα του τζαι οπως εγραψεν χαρακτηριστικα η μονη του σχεση με την Κυπρο στην παιδικη του ηλικια ηταν το επιθετο "Loizos" που ακουετουν παραξενο για ενα εγγλεζουιν. Τελικα στο πανεπιστημιο αποφασισεν να ασχοληθει με την ανθρωπολογια, τζαι εκατεληξεν [ισως τζαι αναποφευκτα] στην Κυπρο για να καμει το διδακτορικο του την δεκαετια του 1960 - αρκες των 70'ς. Στο βιβλιο που εφκαλεν με βαση το διδακτορικο του υπαρχει ισως η πιο καλη αναφορα της Κυπρου τζηνης της εποχης γραμμενη που την οπτικη ενος ανθρωπολογου που ηταν μεν "οικειος" [η ερευνα εγινε στο χωρκο του γερου του - οπου οι κατοικοι, typical κυπραιοι, υποδεχτηκαν σαν τον "χαμενο συγγενη"] ενω ηταν βασικα "ξενος" [ η κουλτουρα με την οποια αναγιωθηκε ηταν η "βρετανικη"].
Ο Loizos μπορει να θεωρηθει δικαιωματικα ο "πατερας της ανθρωπολογιας" στην Κυπρο τζαι ενας που τους θεμελιωτες των κυπριακων κοινωνικων επιστημων. Στην ανθρωπολογια επροϋπηρξε βεβαια η δουλεια του Ι. Περιστιανη για το συνδρομο της «τιμης-ντροπης» αλλα ο Λοιζος επαναπροσδιορισε την εμφαση – τζαι ανοιξε ουσιαστικα το πεδιο για τες κυπριακες κοινωνικες επιστημες: αντι της μελετης της παραδοσιακης κοινωνιας σαν ενα ειδος "Αλλου" παγιωμενου στο παρελθον, εμελετησε ουσιαστικα την διαδικασια εκμοντερνισμου Κυπρου - καταγραφωντας την εμπειρια που την οπτικη της καθημερινοτητας. Η βασικη εννοια που φκαινει που την πρωτη του δουλεια [«The Greek Gift: Politics in a Cypriot Village»] εν η "αλληλεγγυη του χωρκου"/village solidarity - ενα φαινομενο που εμφανιζετουν οποτε εφαινετουν οτι οι εσωτερικες διαμαχες η οι εξωτερικες παρεμβασεις οδηγουσαν σε μια κριση που απειλαν το συνολο/την κοινοτητα. Τζαι τουτη η διαδικασια επιανε τζαι την σχεση ελληνοκυπριων-τουρκοκυπριων τζαι την σχεση αριστερων-δεξιων.
Επειδη το χωρκο το οποιο εμελετησεν, το Αρκατζι, επροσφυγοποιηθηκεν, ο Λοιζος εσυνεχισεν την ερευνα του τζαι επεκτεινε την στην εμπερια των προσφυγων. Τζαι εσυνεχισεν στην ροη του χρονου να καταγραφει την αναλυση της κυπριακης εμπειρια που διαφορες οπτικες - η αναλυση του για τις μεταμορφωσεις της περιοδου 1920-50 [« Αλλαγες στην Δομη της Κοινωνιας»] λ.χ. εξακολουθει μεχρι σημερα, νομιζω, να εν μια που τες πιο περιεκτικες αναλυσεις που υπαρχουν για την διαδικασια του εκμοντερνισμου - που πιανει τοσο τες οικονομικες οσο τζαι τες πολιτικες διαστασεις αλλα τζαι ζητηματα μεταμορφωσεων στες οικογενειακες δομες, στις σχεσεις των 2 φυλων τζαι των γενεων. Η εστιαση του πανω στις μεταμορφωσεις τζαι τες αμφισβητησεις της εξουσιας, καμνει την ιδιαιτερα σημαντικη για τες αναγκες των σημερινων ερμηνειων. Η πιο εκφραστικη ατακα του κειμενου [σαν αναφορα στην ιδεολογικη διαμαχη που ηταν τζαι συγκρουση γενεων την δεκαετια του 40] ηταν το: "Αν η εκκλησια ειχε στους κολπους της πατερες που 'γνωριζαν καλυτερα', τοτε το Ακελ ηταν γεματο απο επαναστατημενους γιους" [Αλλαγες στην δομη της κοινωνιας", στο «Κυπρος 1878-1955»].
Τζαι που την ευρυτερη του δουλεια, περα που την κυπριακη εστιαση, ενας τομεας που μου εκαμνε παντα εντυπωση ηταν η προσπαθεια να ερμηνευσει την αντρικη τζαι την γυναικεια ταυτοτητα τοσο στες καταγραφες που παραδοσιακα πλαισια οσο τζαι στην διαδικασια του εκμοντερνισμου..Εφανηκεν μου λ.χ. ιδιαιτερα χρησιμος ο αναλυτικος διαχωρισμος αναμεσα στις εννοιες "free spirit" τζαι "domesticated men"..:) ["Masculine sexuality in Greek Ethnography" in "Dislocating Masculinity"]
Η γοητεια τζαι η αποκαλυτικη διαυγεια της εργασιας που αφηνει πισω του ο Λοϊζος βρισκεται νομιζω στο σημειο απο οπου εξεκινησεν: στην διαπραγματευση της κατανοησης της κυπριακης καθημερινης εμπειριας που ενα συνοριακο σημειο μεσα-εξω, σαν το θεμελιακο σημειο των κυπριακων κοινωνικων επιστημων. Εχρησιμοποιαν επιλεκτικα εννοιες τζαι αναλυτικα μοντελα των κοινωνικων επιστημων με αξονα την αναγκη του ερμηνειας του συγκεκριμενου: ιδιαιτερα για να διερευνησει τζηνα που στην Κυπρο ηταν απαγορευμενα/λογοκρινομενα η εθεωρουνταν αμελητεα. Η αναφορα του στη σκια της επιδρασης της τρομοκρατιας των μασκοφορων το 1958, σαν ειδος λογοκρισιας [στο «The progress of Greek Nationalism in Cyprus 1878 -1970»] εν που τες πρωτες που εγιναν στις κοινωνικες επιστημες, ενω η αναλυση του για την δικοινοτικη βια [«Intercommunal Killing in Cyprus»] ηταν επισης πρωτοποριακη.
Αλλα για τον Πητερ το συγκεκριμενο εν εχασε ποττε την μοναδικοτητα του: επεμενε οτι η ολικη θεωρια ["whole system theorizing"] εν κατι που εν εφικτο [αν ηταν καν επιθυμητο] στο υπαρχον πλαισιο, τζαι επεριοριζεν συνειδητα τα ορια της θεωρητικης αναζητησης σε κατι πιο "μετριοφρων"/modest τζαι "πιο ακριβες"/more accurate.
Σιγα αμπα τζαι καταλαβουν....:)
Για να δικαιολογησουμε τζαι νακκον τα ΜΜΕ "μας" μπορουμε να πουμε οτι η αρρωσκεια τζαι ο θανατος εκρατηθηκαν που την οικογενεια του σε στενο κυκλο.
Να αποδωσουμε λοιπον τα αρχικα:
Ο P. Loizos εγεννηθηκε στην Αγγλια που πατερα κυπριο τζαι μανα ιρλανδεζα. Μια αφηγηση λαλει οτι ο γερος του εφυεν που την Κυπρο γιατι ηταν που τους διανοουμενους της εποχης που εστηριξαν τον Τ. Ανθια τοτε που τον αφορησε η εκκλησια τζαι υστερα αναγκαστηκε, κατω που τες πιεσεις για αφορισμο, να υποχωρησει. Ο ιδιος ο Πητερ εμεγαλωσεν με την μανα του τζαι οπως εγραψεν χαρακτηριστικα η μονη του σχεση με την Κυπρο στην παιδικη του ηλικια ηταν το επιθετο "Loizos" που ακουετουν παραξενο για ενα εγγλεζουιν. Τελικα στο πανεπιστημιο αποφασισεν να ασχοληθει με την ανθρωπολογια, τζαι εκατεληξεν [ισως τζαι αναποφευκτα] στην Κυπρο για να καμει το διδακτορικο του την δεκαετια του 1960 - αρκες των 70'ς. Στο βιβλιο που εφκαλεν με βαση το διδακτορικο του υπαρχει ισως η πιο καλη αναφορα της Κυπρου τζηνης της εποχης γραμμενη που την οπτικη ενος ανθρωπολογου που ηταν μεν "οικειος" [η ερευνα εγινε στο χωρκο του γερου του - οπου οι κατοικοι, typical κυπραιοι, υποδεχτηκαν σαν τον "χαμενο συγγενη"] ενω ηταν βασικα "ξενος" [ η κουλτουρα με την οποια αναγιωθηκε ηταν η "βρετανικη"].
Ο Loizos μπορει να θεωρηθει δικαιωματικα ο "πατερας της ανθρωπολογιας" στην Κυπρο τζαι ενας που τους θεμελιωτες των κυπριακων κοινωνικων επιστημων. Στην ανθρωπολογια επροϋπηρξε βεβαια η δουλεια του Ι. Περιστιανη για το συνδρομο της «τιμης-ντροπης» αλλα ο Λοιζος επαναπροσδιορισε την εμφαση – τζαι ανοιξε ουσιαστικα το πεδιο για τες κυπριακες κοινωνικες επιστημες: αντι της μελετης της παραδοσιακης κοινωνιας σαν ενα ειδος "Αλλου" παγιωμενου στο παρελθον, εμελετησε ουσιαστικα την διαδικασια εκμοντερνισμου Κυπρου - καταγραφωντας την εμπειρια που την οπτικη της καθημερινοτητας. Η βασικη εννοια που φκαινει που την πρωτη του δουλεια [«The Greek Gift: Politics in a Cypriot Village»] εν η "αλληλεγγυη του χωρκου"/village solidarity - ενα φαινομενο που εμφανιζετουν οποτε εφαινετουν οτι οι εσωτερικες διαμαχες η οι εξωτερικες παρεμβασεις οδηγουσαν σε μια κριση που απειλαν το συνολο/την κοινοτητα. Τζαι τουτη η διαδικασια επιανε τζαι την σχεση ελληνοκυπριων-τουρκοκυπριων τζαι την σχεση αριστερων-δεξιων.
Επειδη το χωρκο το οποιο εμελετησεν, το Αρκατζι, επροσφυγοποιηθηκεν, ο Λοιζος εσυνεχισεν την ερευνα του τζαι επεκτεινε την στην εμπερια των προσφυγων. Τζαι εσυνεχισεν στην ροη του χρονου να καταγραφει την αναλυση της κυπριακης εμπειρια που διαφορες οπτικες - η αναλυση του για τις μεταμορφωσεις της περιοδου 1920-50 [« Αλλαγες στην Δομη της Κοινωνιας»] λ.χ. εξακολουθει μεχρι σημερα, νομιζω, να εν μια που τες πιο περιεκτικες αναλυσεις που υπαρχουν για την διαδικασια του εκμοντερνισμου - που πιανει τοσο τες οικονομικες οσο τζαι τες πολιτικες διαστασεις αλλα τζαι ζητηματα μεταμορφωσεων στες οικογενειακες δομες, στις σχεσεις των 2 φυλων τζαι των γενεων. Η εστιαση του πανω στις μεταμορφωσεις τζαι τες αμφισβητησεις της εξουσιας, καμνει την ιδιαιτερα σημαντικη για τες αναγκες των σημερινων ερμηνειων. Η πιο εκφραστικη ατακα του κειμενου [σαν αναφορα στην ιδεολογικη διαμαχη που ηταν τζαι συγκρουση γενεων την δεκαετια του 40] ηταν το: "Αν η εκκλησια ειχε στους κολπους της πατερες που 'γνωριζαν καλυτερα', τοτε το Ακελ ηταν γεματο απο επαναστατημενους γιους" [Αλλαγες στην δομη της κοινωνιας", στο «Κυπρος 1878-1955»].
Τζαι που την ευρυτερη του δουλεια, περα που την κυπριακη εστιαση, ενας τομεας που μου εκαμνε παντα εντυπωση ηταν η προσπαθεια να ερμηνευσει την αντρικη τζαι την γυναικεια ταυτοτητα τοσο στες καταγραφες που παραδοσιακα πλαισια οσο τζαι στην διαδικασια του εκμοντερνισμου..Εφανηκεν μου λ.χ. ιδιαιτερα χρησιμος ο αναλυτικος διαχωρισμος αναμεσα στις εννοιες "free spirit" τζαι "domesticated men"..:) ["Masculine sexuality in Greek Ethnography" in "Dislocating Masculinity"]
Η γοητεια τζαι η αποκαλυτικη διαυγεια της εργασιας που αφηνει πισω του ο Λοϊζος βρισκεται νομιζω στο σημειο απο οπου εξεκινησεν: στην διαπραγματευση της κατανοησης της κυπριακης καθημερινης εμπειριας που ενα συνοριακο σημειο μεσα-εξω, σαν το θεμελιακο σημειο των κυπριακων κοινωνικων επιστημων. Εχρησιμοποιαν επιλεκτικα εννοιες τζαι αναλυτικα μοντελα των κοινωνικων επιστημων με αξονα την αναγκη του ερμηνειας του συγκεκριμενου: ιδιαιτερα για να διερευνησει τζηνα που στην Κυπρο ηταν απαγορευμενα/λογοκρινομενα η εθεωρουνταν αμελητεα. Η αναφορα του στη σκια της επιδρασης της τρομοκρατιας των μασκοφορων το 1958, σαν ειδος λογοκρισιας [στο «The progress of Greek Nationalism in Cyprus 1878 -1970»] εν που τες πρωτες που εγιναν στις κοινωνικες επιστημες, ενω η αναλυση του για την δικοινοτικη βια [«Intercommunal Killing in Cyprus»] ηταν επισης πρωτοποριακη.
Αλλα για τον Πητερ το συγκεκριμενο εν εχασε ποττε την μοναδικοτητα του: επεμενε οτι η ολικη θεωρια ["whole system theorizing"] εν κατι που εν εφικτο [αν ηταν καν επιθυμητο] στο υπαρχον πλαισιο, τζαι επεριοριζεν συνειδητα τα ορια της θεωρητικης αναζητησης σε κατι πιο "μετριοφρων"/modest τζαι "πιο ακριβες"/more accurate.
Graffiti Wall
[σχολια της επικαιροτητας]
1. Σκανδαλα
τζαι λογοκρισια: Το σκανδαλο των τραπεζων εν όπως τον
ελεφαντα. Εν μπορεις να το κρυψεις κατω που ένα πεφκουιν λογοκρισιας.
Τωρα τα αγχος ενι τα δανεια στην
Ελλαδα.
2. Τραπεζες
τζαι κορακια: Ειπωθηκε στην επιτροπη προσφυγων της βουλης για τις εμπορικες
τραπεζες τζαι την σχεση τους με του προσφυγες: "Οι εμπορικες τραπεζες αφου "στραγγαλιζουν" τους προσφυγες
στις ελευθερες περιοχες, τοτε προβαινουν σε ΜΕΜΟ [δεσμευσεις ακινητων] στις
κατεχομενες περιουσιες τους, περιμενωντας σαν τα κορακια να τις αρπαξουν με την
επιλυση του κυπριακου."
3. Προς
Μακαριο Δρουσιωτη, δημοσιογραφο Πολιτη τζαι συγγραφεα: Αγαπητε, τελικα τουτο που
νοιωθεις στο προσωπο δεν είναι δυστυχως σταλες βροσιης αλλα υπολειματα από φτυσιμο.
Όταν ο πολιτικος τον οποιο αναλωθηκες να προωθεις,ο Αναστασιαδης, φκαινει τζαι λαλει ότι ο
Γιωρκατζης μπλα μπλα, παρα την «λασπη», εν για σενα που μιλα αναποφευκτα. Εσυ εκατεγραψες
την θεωρια, τζαι επροσπαθησες να την τεκμηριωσεις, ότι ο Γιωρκατζης ηταν ο
διπλος πρακτορας των εγγλεζων τον τζαιρο της ΕΟΚΑ [ κεφαλαιο 3, «εοκα η
σκοτεινη οψη»]. Περαστικα.
4. Περαστικα
επισης στον Πολιτη που αναλωθηκε μια δεκαετια να πολεμα το φαντασμα του
γιωρκατζισμου, της "κουμπαροκρατιας", του ρουσφεθκιου κλπ, για να καταντησει σημερα, σιωπηλος ακολουθος μπροστα στην αστεια
εξυμνηση του για μια δρακα... ψηφους.
5. Κυριε
Αναστασιαδη ο Π. Γιωρκατζης αναμεσα σε αλλα, ηταν τζαι δολοφονος.
Οϊ απλα ιδεολογικων
η αλλων αντιπαλων του, αλλα τζαι συναγωνιστων του: εν ο υπευθυνος της
δολοφονιας
του Στεφανιδη - εκτος τζαι αν εσιεις αλλην θεωρια οποτε πε μας την. Οξα θελετε να αθθυμισουμε τις συσκεψεις του 1961 για την
προετοιμασια της δολοφονιας των Νουρου – Παναγιωτου; Οξα να αθθυμηθουμε τες διαπλοκες
υποκοσμου τζαι διαφορων, τζαι ποιοι λογικα εξεραν; [κεφαλαιο 11, "εοκα η
σκοτεινη οψη"]...
6. Ο
Φιλελευθερος αθθυμηθηκεν τον κ. Πικη για να μας πει ότι η εκ περιτροπης προεδρια «θεμελιωνει
τον διαχωρισμο». Χαριτωμενο. Ενώ το συνταγμα της Ζυριχης
εμειωνεν τον; Οξα
υπαρχει πιθανοτητα λυσης χωρις εκ περιτροπης;Οξα η μη-λυση εν
επανενωτικη; Χαριτωμενες αφαιρεσεις οσων εν θελουν να δουν την
πραγματικοτητα τζαι πουλουν κουφετες σε "αχαπαρους ιθαγενεις". Στην
εισαγωγη, ο δημοσιογραφος λαλει μας οτι ο κ. Πικης υπηρετησε στο
"Διεθνες Ποινικο Δικαστηριο". Wow - "Σεβασμο ιθαγενεις". Ατε ας πουμεν
εν καλα που εχουμε εναν χωρκανο που εφτασεν ως τζηκατω - τζαι εγραψεν
τζαι βιβλιο αντι να εν νουμερο οπως το Λουκαϊδη. Αλλα η γερημη η
πραγματικοτητα: Γιατι αραγε τζηνο το γερημο το δικαστηριο μονο
αφρικανους δικαζει; Γιατι εν το δημοκρατικο ετσι, οξα γιατι υπαρχει τζαι
η πραγματικοτητα - συμφωνα με την οποια καποια κρατη αρνουνται την
δικαιοδοσια του; Το οποιον σημαινει τι, για την νομικη διασταση της
πολιτικης; Οτι οι νομικες αφαιρεσεις εχουν νοημα η οτι εν απλα θεαματικα
πυροτεχνηματα χωρις την πραγματικοτητα της πολιτικης; Η "εκ περιτροπης"
στην Ε.Ε. "θεμελιωνει" διαχωρισμο; Οξα αλλασουμε κριτηρια αναλογα με
οτι βολευκει; Γινεται δεκτη απαντηση απο τον Πικη η τον Βενιζελο.
7. Οι
εκλογες στη Σλοβακια ηταν ένα καλο προμηνυμα του τι παθαινουν οσοι προσπαθουν
να πουλησουν δημοσιο πλουτο με μιζες. Να το αθθυμουνται οσοι τρεχουν τα σαλια τους
για να φασιν που ιδιωτικοποιησεις του Δημοσιου. Τζαι απλωνεται, επισης, το αιτημα για φορολογηση του πλουτου.
15 σχόλια:
Μπράβο φίλε για τον Λοΐζο. Εξαιρετικός ανθρωπολόγος με σπουδαίο έργο.
[Δεν περίμενα κάτι καλύτερο απ' τα δελτία]
@Λινο
Εξιασες να δωκεις συγχαρητηρια τζαι στους ακελιστες που εφκαλαν το 2003 τον τασσον παπαδοπουλον στην προεδριαν τζαι εστηρηξαν τον ακομα τζαι οταν εθαφκεν την λυσην του κυπριακου.
xwrikos
χωρικε
το 2004 εν ηταν στην επικαιροτητα της εφτομαδας τζαι μεν καμνεις οτι εν καταλαβεις..:)
διοτι αν ηταν, θα αρκεφκαμε να απορουμεν για πολλα τζαι διαφορα που ακολουθησαν - μεχρι σημερα..
αμα ερτει τζαι τζηνου η επικαιροτητα του, να τα πουμε τζαι για τζηνο..
εχτες την κυριακη το φιλμ του θεαματος ηταν αλλο..
Ναι, ισως ο μεγαλυτερος Κυπριος διανοητης, του οποιου η φωνη φαινεται για την ωρα να μην απευθυνεται στα ορια του κοσμου που μελετησε, γιατι ακριβως τα επσρωξε λιγο παρακάτω. Γενικα υπάρχει μια μορφη σκεψης που αδικειται, δε φαινεται, ο θορυβος των ακραιων τη ξεριζωνει, ιστορικα.
Έγραφα στην προχτεσινή ανάρτηση μου στο Blog μου:
«Σταχυολογώ από τις σημερινές εφημερίδες:
1. “Ο Φιλελεύθερος” [σελ. 11]: Λαλεί ο Γεώργιος Πικής [σημ.: ο πρώην δικαστής του Ανώτατου Δικαστηρίου – τον ανέσυραν κι αυτόν από τη ναφθαλίνη]: «Θεμελιώνει το διαχωρισμό η εκ περιτροπής» [σημ.: ενώ οι ξεχωριστές εκλογές από τις δύο κοινότητες ελληνοκύπριου Προέδρου και τουρκοκύπριου Αντιπρόεδρου δεν αποτελούν διαχωριστικό στοιχείο!] και «Στρέβλωση της ελευθερίας η σταθμισμένη» [σημ.: κι όχι ενοποιητικό στοιχείο].»
αγάπη μου καλή μου.
Όμορφο πολύ το κείμενο για τον P.Loizos, είσχεν τζαιρό να δώ κάτι ουσιαστικά χρήσιμο στα Κυπριακά blogs, να με κάμει να σκεφτώ, ή, να χαμογελάσω απαλά απο αναγνωστική ευχαρίστηση. Έκαμα το copy/paste, να φυλάχθεί στο αρχείο.
Για τες υπο-σημειώσεις, κάτω, κάποιες εν βαριές -τζιαι ίσως σε σημεία επώδυνες-, σε σχέση με όλα όσα είχα δεί πριν απο μισή ώρα στα euronews για την θυγατέρα Λεπέν.
Στέκει ακόμη, σαν χτές, η μακρινή μέρα του 90, οταν δολοφονησαν οι οπαδοί του Λεπέν τον "σκουρόχρωμο", τον "μαύριδερό", στο συλλαλητήριο της προεκλογικής του εκστρατείας. Τζιαι όμως, τόσα χρόννια μετά, οι δολοφόνοι, τζιαι οι ηθικοί αυτουργοί, περπατάν ακόμα σε ακριβά χαλλιά, πίννουν κρασιά σε παγωμένα ποτήρια.
Μόνο που τώρα, είναι ίσως, πιο δύσκολο. Να πάρουνε, την Μορφή του τέρατος. Πίσω απο ακριβό κοκκινάδι, καλοχτενισμένα μαλλιά, απαλό δέρμα. Το περιτύλιγμα, είναι ίσως, πιο δύσκολο, να αφαιρεθεί, συνειδησιακά. Στην μορφή που υψώννεται τα τελευταία χρόννια ως η νέα αναπνοή - η αναβίωση της φωνής, του χώρου του Λεπέν, δεν επιτρέπουνε χώρο ώς παράθυρο, να φανεί η όψη του Τέρατος. Οταν η νεα αναπνοη του χώρου του Λεπεν φοράει κομψές γόβες, είναι, δύσκολο, να μιλήσεις στις συλλογικές συνειδητότητες για τες μορφές του τέρατος. Αυτό είναι που με ανησυχεί, το περιτύλιγμα της Μορφής του τέρατος.
Με τον χωρικό συμφωνώ, όχι επι της συγκεκριμένης μακρο-γλωσσολογικής του προσέγγισης, αλλά επι τηε ουσίας, το πλαίσιο, δεν σπάζει. Το πλαίσιο, χωράει εικόνες, που δεν είναι όμορφες. Που κάποτε, είναι άσχημες. Ανήκουν όμως, τζιαι πρέπει, να λαμβάννουν τον χώρο που τους αρμόζει, μέσα στο πλαίσιο. Τόσο των ζητημάτων της λύσης, όσο τζιαι των ζητημάτων της επαναπροσέγγισης, ακόμα τζιαι του ότι, με τη στάση μας σαν Ε/Κ, κάποιοι-κάποιες, στα μεγάλα στρογγυλά γραφεία, προδωσαν πάλι την εμπιστοσύνη των Τ/Κ. Τζιαι όχι μόνο. Οι ακελικοί, τείνουν, να έχουν επιλεκτική μνήμη. Σε μία πληθώρα ζητημάτων. Καλώς η κακώς, η επιλεκτική μνήμη, τζιαι το ψέμα, εν θκυό εννοιολογήσεις πολλά κοντινές.
Η κυρία Λεπέν με τους ωραίους κότσους της...ο υπόκοσμος τζιαι η Εόκα, τζιαι η Εοκα Β, τζιαι η σιωπή μιας κοινωνίας. Τζιαι η σιωπή μιας άλλης, κοινωνίας. Κλεψύδρα. Πάνω-κάτω, στον χάρτη, στον πόνο, στες νοερές ταυτότητες.
τζιαι ένα άσχετο υστερόγραφο. όντως παραδόξως, ο Φιλελεύθερος, είσχεν κυκλοφορήσει ένα βιβλίο στη σειρά "Ενθύμιον", το οποίο ανάμεσα σε άλλα, μιλά για την σχέση του τότε υπόκοσμου τζιαι της δεξιάς, στην Κύπρο. Τζιαι πως, τζιαι πόσο, τα δύο, είχαν σχέση αρχής γενομένης.
Εμίλαν πριν λλίο ο Πλατής στον 107.6 (του Πολίτη) τζαι είπεν ότι δέχεται πιέσεις που τες τράπεζες για να μεν μιλά για το σκάνδαλο. Τζαι είπαν του πολλοί δημοσιογράφοι ότι τζαι τζείνοι το ίδιο.
Είπεν επίσης ότι θεωρεί σημαντικό να μάθει ο κόσμος τζαι να αναληφθούν οι ευθύνες τωρά τζαι όι μετά - η προσπάθεια να καλύψει την ζημιά των τραπεζών το κράτος έσιει σκοπό τζαι την διατήρηση των προνομίων / σχέσεων που έχουν διάφοροι κύκλοι με τες τράπεζες.
http://www.cyprus-mail.com/peter-loizos/personal-pain-put-good-use/20120311
http://www.parathyro.com/?p=9220
Have you ever considered creating an e-book or guest authoring on other blogs?
I have a blog based on the same information you discuss and would
love to have you share some stories/information. I know my readers would value your
work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an email.
My site > cure for ringworms
skin tags, While vulgar, are typically approximative and flakey brocaded skin tags but can be backbreaking to detect.
operative optionsRegarding surgical operation to take out moles, your medico
may take embarrassing matter, it is not so hard to take away them entirely.
This can happen in a you testament for certain
repent it.
Feel free to visit my website; vinegar removal tag skin cider
Feel free to visit my blog post : vinegar removal tag skin cider
I've been exploring for a little bit for any high-quality articles or blog posts on this sort of space . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site. Reading this information So i'm
satisfied to exhibit that I've a very excellent uncanny feeling I came upon exactly what I needed. I so much without a doubt will make sure to do not fail to remember this web site and give it a glance regularly.
Feel free to visit my web site :: tao of badass
my page > tao of badass
What's up, yeah this post is in fact fastidious and I have learned lot of things from it concerning blogging. thanks.
Stop by my page - 3d tribal tattoos
Hi to all, the contents existing at this web page are truly awesome for people knowledge,
well, keep up the good work fellows.
Feel free to visit my homepage perelte 1
Δημοσίευση σχολίου