Αλλα επειδη η ιστορια συνεχιζεται τζαι περα που την βιογραφικη εμπλοκη, το μπλογκ αυτονοητα στηριζει την εκδηλωση-παρεμβαση της αντιρατσιστικης πρωτοβουλιας Λεμεσου..τζαι ετσι το ποστ θα μεινει για την ωρα σε τουτην την δημοσιοποιηση..
Παρεμβαση εναντια στον ρατσισμο
[η αλληλεγγυης υπερ των μεταναστων]
[η αλληλεγγυης υπερ των μεταναστων]
Κυριακη, 19 του Δετζεβρη,
Πλατεια διοικητηριου Λεμεσος
[παραπανω πληροφοριες για την αντιρατσιστικη κινηση λεμεσου, τζαι για το ποστερ της εκδηλωσης, υπαρχουν στο μπλογκ της κινησης...]
Το βιωμα του τραμπουκου..
Αλλα η κυπριακη κοινωνια, με τα κακα τζαι τα καλα της, εσιει τζαι αποθεματα ιστορικης εμπειριας/μνημης συμβιωσης, αντιστασης, τζαι ξεπερασματος του αγχους του ανολοκληρωτου οργασμου - που φαινεται να δερνει τα καημενα τα φουσκωτα...
Η συμβιωση με το διαφορετικο ηταν βιωμα ακομα τζαι στην παραδοσιακη κοινωνια, πριν δηλαδη η φιλοξενια γινει τουριστικο σλογκαν...
Τζαι στη νεωτερικη μας εμπειρια η αντιφασιστικη αντισταση ηταν τζαι ενι μια μνημη/εμπειρια που διαχεεται τζαι προς το μελλον..
Τζαι σημερα η συνυπαρξη τζαι η συν-εργασια ιθαγενων τζαι μη εν τοσο υλικα πραγματικη τζαι αναποφευκτη οσο τζαι η γεωγραφια...
Οποτε, νομιζω οτι το θεμα ενεν μονο να εμφανιστει/αναδειχθει μια αντισταση στην αθλιοτητα των ψεματων τζαι του πολιτικαντισμου οσων εκμεταλευκουνται την βλακεια, αλλα να αναδειχτει τζαι η αλλη διασταση [τζαι η αλλη αισθητικη] της εμπειριας μας...
του πλουτου της συνυπαρξης...
της ηδονης της ζωης
απεναντι
στην μιζερια της καχυποψιας τζαι της ανασφαλειας...
Υ.Γ.απεναντι
στην μιζερια της καχυποψιας τζαι της ανασφαλειας...
Ενα γελιο θα τους θαψει, ελαλεν ενα παλιο cartoon που εγυρευκα τουτες τες ημερες...
Θελει τζαι αλλα η πολιτικη αυτονοητα..
αλλα νομιζω εν λογικο να εν αναποφευκτα διαφορετικη τζαι η αισθητικη σε ετσι αντιπαραθεσεις...
Θελει τζαι αλλα η πολιτικη αυτονοητα..
αλλα νομιζω εν λογικο να εν αναποφευκτα διαφορετικη τζαι η αισθητικη σε ετσι αντιπαραθεσεις...
νοιωθω ενα πειρασμο να σχολιασω την υποκρισια του κ. ρικκου που μας εξιφουρνησε οτι εν τζαι δικηγορος μεταναστων τζαι ρατσιστων..τζαι μαργαριταρια που την βουλη...αλλα ατε..τουτη εν η μιζερια τους..
Εχουμε τζαι αλλα πραματα να ασχοληθουμε...
Ως παρακατω...
17 σχόλια:
Να διαφημίσουμε τζιαι λλίον τη δουλειά μας: Τα «μαργαριταρια που την βουλη» θα τα σχολιάσω εγώ που Δευτέρας [σε ανάρτηση στο Blog μου] ... Τέτοια κελεππούρκα εν πρέπει να μας φέφκουν!
Καλημέρα,
έχω ερωτήσεις σήμερα.
1. πότε μια κοινωνία θεωρείται ρατσιστική, για να μπορούμε να πούμε ότι η δική μας δεν είναι;
2. ποια κοινωνία το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα δεν έσιει εμπειρίες "συμβίωσης" με αλλοενθείς και αλλόθρησκους, για να πούμε΄πως το γεγονός της δικής μας ιστορικής εμπειρίας με τους τ/κ, μας δίνει έναν ιστορικό προηγούμενο που μας "προστατεύει" από τον εκτροχιασμό του εθνικισμού και του ρατσισμού, σε αντίθεση με άλλες κοινωνίες;
3. πόσο μπορεί να θεωρηθεί το φαινόμενο του ρατσιστικού τζαι φασιστικού λόγου, ως απλή εκμετάλλευση της βλακείας ή έστω της αφέλειας, όταν αυτός ο λόγος εξαργυρώνεται σε βουλευτικές έδρες, σε χρηματοδοτήσεις προσφυγικών σωματίων, στη βιομηχανία πολιτισμού καθαρά εθνοκεντρικού, στη διάβρωση της παιδείας, στη ανοχή τζαι στην νομιμοποίηση των θεμελιακών αρχών του ρατσισμού στο νοητικό τζαι συναισθηματικό dna της νεολαίας κατά πλειοψηφία;
4. εν αρκετή η ανάμνηση πως κάποτε επίναμεν καφέ ειρηνικά με τους τ/κ στους καφενέδες για να χαρτογραφήσουμε πολιτικά το που βαδίζουμεν ως πολιτεία και ως κοινωνία σε σχέση με την αποδοχή "των άλλων;" αφού αυτή η αποδοχή δεν έγινε ποτέ πραγματική πολιτική συνειδηση αλλά έμεινε γραφικά ως τύπος "φιλοξενείας" κάποιων ξένων που ζουν στον τόπο μας και μάλιστα χρησιμοποιήθηκε και ναρκισσιστικά υπέρ μας, πως ορίστε, είμαστεν καλά πλάσματα αφού κάποτε εζούσαμεν ειρηνικά.
5. τι σημαίνει αποδοχή και ειρηνική συμβίωση; την ανοχή ή το μοιρασμα; κι αν σημαίνει το μοίρασμα, πότε το ε/κ κοινωνικό σώμα μοιράστηκε κάτι από την πολιτική και οικονομική πίττα με τον οποιοδήποτε;
ανευ,
εννοουν τζαι το μαργαριταρι που εσιεις ηδη σχολιασμενο, του α. κυπριανου..μπορει να μεν το ειπεν στην βουλη, αλλα ταιρκαζει με το κλιμα μερικων..τελος παντων αλλην φορα..γιατι εβαλεν μας καμποσα η disdaimona...
disdaimona,
εν να κοψουμε μεροκαματο κορη...:)
1. νομιζω μπορουμε να αποκαλεσουμε σαν ρατσιστικες κοινωνιες τζηνες στες οποιες ο ρατσισμος εν ηγεμονικη ιδεολογια ειτε των εξουσιων ειτε εν διαχυτος σαν μερος της καθημερινοτητας/λαικης κουλτουρας..
η τελευταια επισημη κρατικη μορφη του ρατισμου ηταν η νοτια αφρικη..τζαι το ισραηλ δυστυχως [για οσους ελπιζουν οτι θα μπορουσε να ηταν διαφορετικα] εν τζαι αποκλινει σημαντικα...
αρα ενω ο ηγεμονικος λογος εκαταργησεν τον ρατσισμο στον 21ο αιωνα, ο ρατσισμος διατηρειται σε τοπικες κοινωνιες η κοινοτητες οι οποιες εν εμπλεκομενες σε πολιτικο-πολιτισμικες συγκρουσεις/αντιπαραθεσεις που ονομαζονται "εθνικες/εθνοτικες" κλπ..
λ.χ. υπηρχεν παραπανω αντιπαραθεση [τζαι διαχυση αναλογων αισθηαμτων] στην ιραλνδια τζαι σημερα στην παλαιστινη απο οτι στην κυπρο..
η ελβετια παθαινει ρατσιστικους σπασμους..τζαι η αυστρια φαινεται να εσιει ενα συνδρομο που εκφραζεται τζαι σε ποσοστα 20-30% για πολιτικες που παιζουν καθαρα με τον ρατσισμο..
ενω η γαλλια, παρα τον λε πεν παλια, εν εππεσεν για το παραμυθι του σαρκοζυ με τους ρομα τελευταια..
εν θεμα συγκυριας τζαι συνθηκων κατα συνεπεια..
η κυπρος ανηκει στες χωρες που ενω εβιωσεν την "εθνοτικη" αντιπαραθεση εσει τζαι εντυπωσιακα [για εμενα] αποθεματα συμβιωσης τζαι αντιστασης..
2. εν μας προστατευκει η εμπειρια μας..απλα δια μας να καταλαβουμε οτι εχουμε τζαι παραδοσεις αντιστασης...
η διαφορα με αλλες κοινωνιες..
η κυπρος εν που τες περιοχες οι οποιες εβιωσαν εθνοτικη-πολιτικο-πολιτιστικη αντιπαραθεση αλλα οικοδομησε επισης θεσμους τζαι κινηματα πλουραλιστικα..με κλασικο παραδειγμα την κυπριακη αριστερα η οποια ηταν δικοινοτικη [ιντα εισιεν σαφως τζαι μαρωνιτες τζαι αρμενηες] την περιοδο της εμφανισης τζαι της μαζικοποιησης της - 1920-1960..
3. ενεν "απλη" εκμεταλευση της βλακειας..εν τζαι χειραγωγηση..της βλακειας αλλα τζαι της χρησης της σαν μπαμπουλα/φοβητρο σαν τραμπουκισμος..
σαν προσπαθεια [τζηνων που χειραγωγουν] να μετατοπισουν την δημοσια συζητηση..
το οτι εν διακλαδωμενη πρακτικη για αντληση ωφεληματων τζαι εξουσιας εν αμφιβαλω..αλλα τα παραδειγματα σου πασιν σε διαφορες κατευθυνσεις..
για την βουλη..ενταξι..εν ενα παιχιδι αντλησης ψηφων απο μια δεξαμενη που εν νομιζω να εν τοσο μεγαλη..απλα λογω εκλογων παιζει μια εμφαση σε ενα σημειο του συνορου της ακρας δεξιας με την δεξια..
για τα προσφυγικα σωματεια..εν αλλον καναλι..μπορει να υπαρχει οτιδηποτε σε τουτον το πλαισιο..απο ρατσισμος μεχρι επαναπροσεγγιση η συντηρηση της μνημης...
για την επιδραση του ρατσισμου στην κυπριακη κουλτουρα τζαι την νεολαια αμφιβαλω..
στα γηπεδα υπαρχουν 2 κερκιδες..αμα στην μια υπαρχει ρατιστικο στην απεναντι υπαρχει αντιρατσιστικο..
για σους εζησαμε [εστω τζαι σαν μιτσιοι] το 74 ξερουμεν οτι ο ρατσισμος σαν μερος του φασισμου υπηρχε τζαι τοτε..τζαι ηταν τζαι πιο ψατζεμενος..αλλα εν ηταν μονο τζηνη η νεολαια ..ηταν τζαι η αλλη..
τζαι τοτε τζαι σημερα..
τζαι νομιζω η "αλλη" εν πλειοψηφικη..
4. το οτι επιναν καφε μαζι εν σημαντικο φυσικα αν εν γεγονος που εν εσαρωσεν ο χρονος με αιωνες..
ιδιαιτερα αν η εικονα του δικοινοτικου καφε στεκει σαν μορφη παραβασης του εθνικιστικου πλαισιου που υπηρχεν..γιατι εγω νομιζω οτι παρα τα προβληματα υπηρχε τζαι υπαρχει μια σαφης βελτιωση..εστω εξελικτικα..τιποτε εν μπορει να συγκριθει με την πριντο 74 κατασταση..ουτε η κλαιρη..
εγινε πολιτικη συνειδηση..
υποτιμας φιλεναδα το κινημα με το οποιο ταυτιζεσαι ιδεολογικα..το κυπριακο κομμουνιστικο..ηταν ενα κινημα το οποιο κατεγραψε ιστορικα την αλλη προοπτικη..
για να μεν νομισεις οτι εχω καμιαν διαθεση ιεροποιησης του φαινομενου, να προσθεσω οτι η παραγωγη κυπριακου πολιτικου υβριδιου συμβιωσης στα πλαισια του κομμουνιστικου φαντασιακου, εν προιον του συνοριακου φαντασιακου χωρου..κατ' εμενα..
σε μιαν φαση εσκεφτουμουν μια συγκριση αναμεσα σε 4 πολιτιστικα αναμεικτες περιοχες της οθωμανικης αυτοκρατοριας το 19ο αιωνα τζαι την πορεια τους στον 20 στα πλαισια του εκμοντερνισμου..
κυπρος, κρητη, μικρα ασια, σλαβομακεδονια [ η νυν περιοχη της φυρομ κλπ]..
στην κρητη τζαι την μικρα ασια ειχαμε αντιστοιχες εθνικες εκκαθαρισεις..στην μακεδονια τζαι την κυπρο εν ειχαμε απολυτο διαχωρισμο..εμεινεν κατι συνδετικο..στο χωρο, στην μνημη, στο φαντασιακο..
τζαι το οτι δεν ελαχε η εκκαθαριση δαμαι μπορει να μεν εν μονο συγκυριες αλλα αποτελεσμα του γεωγραφικου μας χωρου..
ο νακρισσιμος που λαλεις εν τζαι ιδεολογια..
σαν ναρκισισμος εν κιτς..ιντα που να καμωμεν, εν τζαι τουτο μεσα στα μεταμοντερνα φολκλορ μας..
σαν ιδεολογια εν τζαι καλυψη ενοχων..αλλα εν τζαι αναγνωριση μερους της πραγματικοτητας..
5. νομιζω οτι για να υπαρξει μοιρασμα μερικων πρεπει να υπαρξει συνολικη ανοχη..μερικοι θα μεινουν στην ανοχη απλα- χωρις μοιρασμα...γιατι να θελει καποιος να πιστευκει σε ενα τζαι μονο θεο αμα ξερει οτι υπαρχουν τζαι αλλες εκδοχες; για τουτην την οπτικη η αρχη εν η ανοχη..
το μοιρασμα εν το βημα που παραγει την ηδονη της ζωης..που λαλει τζαι το ποστ..
υπηρξαν ε/κ που εσυνεργαστηκαν με τ/κ σαν μοιρασμα..μοιρασμα ζωης τζαι ρισκου..που εδεχτηκαν επιθεσεις [εμμεσες εστω] γιατι ηταν φιλοι με τους "τουρκους"..τζαι μπορει οσοι τους εκατηγορυσαν να ηταν παντα μειοψηφια..αλλα εισιεν εποχες που εθελεν ρισκο να μιλησεις για το αυτονοητο εστω τζαι αν το ενοιωθεν τζαι η πλειοψηφια..
η υστεριες στα λογοτεχνικα χωρκα του καζανταζκη..ενατια στν χηρα, εναντια στον μανωλιο..
τζαι εν ηταν μονο οι αριστεροι...
νομιζω οτι ο πληθυντικος [ε/κ κοινωνικο σωμα] εν ταιρκαζει..οσοι εχουμεν καταγραφει απο το κρατος στην ε/κ κοινοτητα εν εχουμεν κατ αναγκη κοινα..
υπαρχουν ευδιακριτες νομιζω διαφοροποιησεις τασεων, subcultures, που φαινουνται να εχουν ιστορικη συνεχεια..
το μοιρασμα ενεν χαρακτηριστικο φυσικα της εξουσιας τζαι της προσπαθειας κατακτησης/χρησης της..τζηνες οι τασεις εννα πρεπει να διευρυνουν την εννοια της ανοχης που εχουν, για να μπορεσουν οι αλλοι/υποιποι [που θελουν] να μοιραστουν...
ατε εκαμαμεν την αποπειρα..:)
..
ηταν καλη φαση η παρεμβαση..:)
Ευχαριστώ για την απάντηση... άνοιξες μου τον παγκόσμιο χάρτη μπροστά μου, τζαι όταν αναφέρθηκες τζαι στο Ισραήλ, υποσυνείδητα είπα "όι,μια χαρά είμαστε στην Κύπρο".Εν καλή η αίσθηση ότι εν είμαστεν Ισραήλ,οκ.
Οι ερωτήσεις μου είχαν την εξής στόχευση. Να μελετήσουμε κατά πόσον
οι ρατσιστικές τζαι φασιστικές οργανωσεις επιδιώκουν να πολιτογραφηθούν μέσω των κομμάτων. Να σταματήσουν δηλαδή να αποτελούν "ακραία φαινομενα" τζαι να "μοιραστούν" μιαν κοινή πολιτική με τη δεξιά. Η μεν δεξιά με πέπλο δημοκρατικού λόγου οι μεν φασιστικές οργανωσεις με πέπλο σκληρού εθνικιστικού λόγου. Αλλά με κοινές συνισταμένες εννοιολογικές.
Να κάμω μιαν πρόβλεψη. Θα επιδιώξουν να μπουν στη βουλή. Θα χαμηλώσουν τους τόνους, θα αποποιηθούν προσωρινά την ατμόσφαιρα βίας που σπέρνουν τζαι θα μας πουλήσουν πολιτικό λόγο καθαρά. Αν λάβουμεν υπόψιν πως οι ρατσιστικές τζαι φασιστικές οργανωσεις εν αδερφάκια με τους Χρυσαυγίτες πρέπει να εζηλέψαν την καριέρα της χρύσης αυγής, τους εκλελεγμέμους δημ.συμβούλους, τα ψηλά ποσοστά κλπ/
Το πόιντ το δικό μου λοιπόν στην ανάλυση του φαινομένου του ρατσισμού, όπως παράγεται από τες ντόπιες οργανωσεις, είναι πως πρέπει να διερευνηθεί η συνάφια λόγου μεταξύ της μέχρι τώρα "υποπτης" δράσης αυτών των οργανωσεων και του επίσημου πολιτικού λόγου. Διότι αμα είσαι βουλευτής εν επίσημος ο λόγος σου,ένε; Αρα δεν εν αρκετό εμείς να λέμε,πως εξακολουθούμε να είμαστε μια αντιρατσιστική κοινωνία. Αντιθετα θα έπρεπε να λέμε, πως είμαστε μια βαθιά ρατσιστική κοινωνία, εαν οι αντιπροσωποι του "μαρτυρικού αυτού λαού" (εμείς είμαστε τούτοι) στη βουλή, αναπαράγουν αυτόν τον λόγο,ηγούνται των διαδηλώσεων τους τζαι κάμνουν τους τζαι πλάτες για να εδραιώνουνται. Αυριο εν τους κάμουν τζαι πλάτες να μπουν μέσα στα ψηφοδέλτια τους. Εν νομίζω πως οι Ελαμιτες εν να μείνουν μια ζωή μες τους δρόμους να κάμνουν καφκάες μαζί μας. Εμείς πάλε,μπορεί τζαι να μείνουμε τζιαμε να καρτερούμε να έρτουν, όσο τζείνοι εν να κανονίζουν τες προεκλογικές τους καμπάνιες σε καμιάν υπόγεια κάμαρη της αρχιεπισκοπής με δικηγόρον τον Χατζηπαναγιώτου.
Όσους καφέδες τζαι να πιούμεν, όσες πορείες τζαι να κάμουμεν το παιχνίδι παίζεται στα δώματα της εξουσίας. Τζαι τα δώματα της εξουσίας σαν να τζαι εννεν πολλά αντιρατσιστικά σε ένα μεγάλο μέρος τους.
Η παρέμβαση εννοείς την Ημερίδα; Ναι, ήταν καλά. Πάντα εν καλά άμα περιβάλλεσαι που υγιείς ανθρώπους.
Ε,υπάρχουν τζαι οι λεπτομέρειες βέβαια,οι διαφορές προσεγγίσεων κλπ.Νομίζω ξέρεις τα.
Disdaimona,
Λες: «...οι ρατσιστικές τζαι φασιστικές οργανωσεις επιδιώκουν να πολιτογραφηθούν μέσω των κομμάτων. Να σταματήσουν δηλαδή να αποτελούν "ακραία φαινομενα" τζαι να "μοιραστούν" μιαν κοινή πολιτική με τη δεξιά. Η μεν δεξιά με πέπλο δημοκρατικού λόγου οι μεν φασιστικές οργανωσεις με πέπλο σκληρού εθνικιστικού λόγου. Αλλά με κοινές συνισταμένες εννοιολογικές». --- Γιατί έχω την αίσθηση ότι όσο θα πλησιάζουμε όλο και πιο πολύ στες βουλευτικές εκλογές αυτό το φαινόμενο παντρέματος Δεξιάς κι ακροδεξιάς θα το βλέπουμε όλο και πιο πολύ στην “Συναγερμό”;
καλημερα disdaimona,
ναι μια πτερυγα της εξουσιας χρησιμοποιει τον ρατσισμο..οπως τζαι διαφορα αλλα..
αλλα η θεση "ειμαστε ρατσιστικη κοινωνια" σαν κριτικη ρητορικη, μπορει να εσιει μιαν εστιαση επιθετικης [τζαι ηθικης] διαφοροποιησης, αλλα [περα που το αν εν αληθκια η οϊ] νομιζω εν βοηθα σε σχεση με στρωματα τα οποια εν να βρεθουν [μπαινουν με την διατυπωση] σε διλημμα αναμεσα [ας πουμε] στην τοπικη τους [ειμαστε] τζαι την ανθρωπινη [την αντιρατσιστικη] τους ταυοτητα..
η διεκδικηση των παραδοσεων αλλα τζαι της πραγματικοτητας συμβιωσης εν τζαι ρητορικη [με θετικη εστιαση εστω] αλλα εν τζαι ενας τροπος νομιζω να μεν παραχωρειται στον ρατσισμο το "γηπεδο" της ταυτοτητας...
διοτι εν νευραλγικο για την πολιτικη της καθημερινοτητας...
αν οι ταυοτητες σημερα εν ενα πεδιο στο οποιο διαπλεκονται οϊ μονο εικονες του εγω τζαι του αλλου, αλλα τζαι ευρυτερες συμπαραδηλωσεις για την σχεση με την κοινωνια τζαι τον κοσμο, τοτε νομιζω οτι εν σημαντικο να αναλυθει/προβληθει/υπερασπσιτει το βιωμα της ρευστης ταυοτητας...το ανοιγμα στον αλλο σαν βιωμα - ιστορικο η του παροντος..
τζαι σαν "νηφαλια" επαφη με την πραγαμτικοτητα της εποχης τζαι του χωρου..
εν να το εκαταλαβες μαζι μου..εχω μιαν ταση να τα θωρω ιστορικα-εξελικτικα..ο ρατσισμος [σαν η ιδεολογια ιεραρχικης δομησης των αθρωπων με βαση το βιολογικο-πολιτιστικο τους ειναι, τζαι η καλιεργειας μισους για τον αλλο σαν ιδεολογια νομιμοποιησης] νομιζω οτι εν ιδεολογια που περνα κριση παρακμης σημερα λογω της υλικης πραγματικοτητας [της ενοποιησης του πλανητη υλικα-τεχνολογικα τζαι οϊ μονο] αλλα τζαι των προηγουεμνων ιστορικων εξελιξεων [τουλαχιστον μετα το 45]...
σημερα ο αντιρατισμος εν υπενθυμιση των βασικων δικαιωματων τα οποια αναγκαστηκε να δεκτει τζαι η αστικη δημοκρατια..
υπαρχει τζαι δομικος ρατσισμος σιουρα..αλλα το οτι ο ρατσισμος γενικα εν θεμα το οποιο προκαλει αρνητικη σταση στο ευρυτερο κοινο εν καλο ιστορικο κεκτημενο...
πανω στο οποιο μπορουμε να κτισουμε νομιζω...
εσιει τζαι η ρηξη την γοητεια της ..αλλα εσιει τζαι η στρατηγικη της διευρυνσης της ελευθεριας την δικη της..
για την δεξια....
εσιεις δικαιο οτι φλερταρει/φλερταρουν διαφοροι [ατομα βουλευτες τοσο στον δησυ οσο τζαι στο ευρωκο] με τζηνη την δεξαμενη στα συνορα δεξιας -ακροδεξιας..
εν ειμαι σιουρος ποσο χρησιμη ενι ομως..
εκαμες αναφορα λ.χ. τζαι στο οτι στην αθηνα εφκαλεν η χρυση αυγη ενα συμβουλο..εφκαλεν τζαι η ακροαριστερα ομως λ.χ...τζαι στο τελος ο ακροδεξιος λογος [στον οποιον επηεν να επενδυσει] εστοιχισεν της νεας δημοκρατιας την δημαρχια..
οποτε εν νομιζω να τους φκει πολλα βολικο γιατι τουτα εν οριακα σημεια - παιζεις νακκον με τουτον τζαι χανεις ποτζει..
η δεξια νομιζω προσπαθει να προστατευσει τα συνορα της...
εσιει βεβαια τζαι τα νουμερα αλα θεμιστοκλεους κλπ...
εν να δουμε τζαι ινταλως εν να ισορροπησει ο φιλελευθερος λογος που ηταν ηγεμονικος καθολικα στο εσωτερικο του δησυ το 2004-2008..
εν να δειξει βεβαια, αλλα σαν να φαινεται [σε μερικες εστω διαστασεις] να γυριζει ο συναγερμος πισω στην παλια φεουδαρχικη δομη των πριγκηπατων - οπου ο καθε ενας λαλει/καμνει αλλα [προτυπο αβερωφ-χριστοφορου] με την ελπιδα οτι εν θα καταλαβει ο κοσμος οτι εν αντιφατικα...
δυσκολο..οπως εφανηκεν με τα απωθημενα που αφηκεν η διακυβερνηση κληριδη..
σε τουτον το πλαισιο εν να εν ενδιαφερον να δουμε πως η φιλελευθερη "ηγεσια" [αλλον βιτσιον τζαι τουτον με τους "ηγετες"..αλλα ατε να μεν αλλαξουμε θεμα] εν να χειριστει το ευρυτερο σκηνικο..
να δουμεν..
βουλευτες εν τους [τους εφενογελαμεκεαδαρης κλπ] καμνουν νομιζω γιατι εσιει αλλους στην σειρα..
καμιαν καρεκλουα εκλιπαρουν τα πλασματα...
..η παρεμβαση ηταν η φαση της κυριακης στην πλατεια στην λεμεσο..ηταν ωραια..εισιεν κοσμο..του χωρου τζαι ευρυτερα..που εσυναχτηκεν - σαν ειδος ιστορικου παροντος αλλα τζαι σαν συγκεντρωση..
που την αλλην οπως εγραψεν τζαι ενας στα μετα την εκδηλωση-παρεμβαση, η ανταποκριση του κοσμου που εθκιανεφκετουν [η μεγαλης μεριδας του κοσμου] ηταν "surprisingly θετικη"...
οπως επερνουν που το αγαλμα [στο πανω μερος της πλαιτειας], εγυρισα να δω κανενα γαρυφαλλο [του/της ανωνυμου "μπελογιαννη" στο μπλογκ σου]..αλλα εισιεν πληθος..
έφκηκα γυρόν τα μπλόγκς που θκιαβάζω να πω τα κάλαντα. Άτε χρόνια πολλά τζιαι στα καντούνια σας.
otan tha exis ligi wra des ta email sou
E.
xxx
Χρονια πολλα ασερα...
κρατουν καλα τα καντουνια μας παρα τις φημες τζαι τους μικροπανικους...
εσυ τουλαχιστον ξερεις το βιτσιο μου με την αισιοδοξια..
Ε.
ειδα..αθθυμηθηκα αλλες εποχες [μου]..τζαι εστειλα σου...
ουλλα μια εμπειρια ενι..:)
http://www.youtube.com/watch?v=HIil8k5QnFU
kali mousiki, kalo krasi,ipomoni.
alla to tragoudi pou pezi sta fkia mou enen katholou antispisiistiko, je en kserw an astio touto i tragiko... ;)
filakia polla
xxx
xxxx
Δημοσίευση σχολίου