Που την αλλην εν τζαι η ιστορια με το καψιμο της σημαιας..η υστερια της δηθεν επιστροφης στην φαντασιακη παρθενια οπως την ονομαζω.. η φαιδροτητα του κ. χιωτη..η οποια σε συνδυασμο με την συμπεριφορα του παπαφιλιππου του αντενα δημιουργα το αισθημα της παρωδιας -ουτε καν της κωμωδιας...εσιει τζαι αποψην ο λουκης αν ηταν εισβολη..μαλιστα...
Η ρητορικη τζαι τα παναϋρκα της εθνικιστικης υστεριας
Ετσι οπως εθωρουν την τηλεοραση εψες ξαφνικα εππεσα πανω σε μια συζητηση για τα αμπελοπουλια..ηταν ο χατζηγιαννης του δησυ τζαι ενας εκπροσωπος των "φιλων της γης"..
Τζαι ξαφνικα οπως εμιλαν, γυριζει τζαι λαλει...
" Ειναι αποδειγμενο οτι η τουρκια χρηματοδοτει τους λεγομενους ακτιβιστες για να πληξει την κυπρο..τον τουρισμο μας"...
Τουτον εν το επιπεδο λογου που νοσταλγει η υστερια...
Να φκαινεις να υπερασπιστεις ιδιωτικα συμφεροντα εναντια στην υπαρχουσα νομοθεσια τζαι αμα κοψεις μεσα να συρνεις λλιην τουρκια..λλιην εθνικην αποβλακωση τζαι ..ως παρατζει...
Σημερα το πρωι ειδα οτι ο συλλουρης ειπεν οτι υστερα που την επεμβαση της τουρκιας το 64 οτι ακολουθησεν ηταν αποτελεσμα οργης..δηλαδη το οτι οι τ/κ νεκροι ηταν 4 προς 1 ηταν αποτελεσμα οργης; ...
Παλληκαρκες...η πλειοψηφια 4 προς 1 σκοτωνει τετραπλασιους που τα δικα της θυματα τζαι καποιος, δεκαετιες μετα, προσπαθει να το δικαιολογησει με το οτι οι τοτε δυνατοι [ειπαμεν 4 προς 1] εθυμωσαν...
Ναι, ναι...τζαι στην παλαιστινη, λαλει η ειδηση, οι εβραιοι εποικοι εφαμροζουν την τακτικη να εκδικουνται καθε υποχωρηση της κυβερνησης τους [του ισραηλ] με επιθεσεις εναντιον των παλαιστινιων...θυμωνουν κ. συλουρη, ιντα να καμουν τα πλασματα;
Λαλεις να εννοαν τζαι το πραξικοπημα;..
Το κλιμα εισιεν τζαι τα φαιδρα του...εφκηκεν ο πορταρης του αποελ, υστερα που μιαν νικη την οποια σαν επαγγελματιας επρεπε να χαρει γιατι η ομαδα του επαιξεν καλα τζαι ενικησεν, τζαι εκαμεν μας κυρηγμα που την μακρονησο...
"Ειμαστεν ολοι ελληνες" [ποιος σε ερωτησεν τζαι στο ονομα ποιων μιλας λεβεντη μου;].."η ελληνικη γη" [ξερει τζαι γεωγραφια μαζι με το συμβολαιο το παιδιν]...προδοτες τζαι μη.....επαθεν το πλασμα, λαλει, γιατι καποιος τυπος εκαψεν μιαν ελληνικη σημαια..
Ο χιωτης αμα μεινει ανεργος [η αν εν πολλα καλος] μπορει να πιασει δουλειαν σε ομαδα της τουρκιας..οξα εν θα παει αν οι οπαδοι της εν ανθελληνες ακροδεξιοι;
Τζαι αν τυχει τζαι παιξει στον παοκ τζαι επανελθει το συνθημα των 80'σ "ουτε ελλαδα ουτε βουλγαρια, ζητω η ανεξαρτητη μακεδονια", εν να καμει σταση διαμαρτυριας;
Οξα εν ηξερει οτι οι ελληνικες ομαδες εν χωρισμενες σε "βουλγαρους", "χανουμισες" κλπ;
Σιγα...στην ουσια αποφασισε τζαι ο κ. χιωτης να μας το παιξει τζαι νακκον ιεραποστολος..
Τζαι σε ελληνικη ομαδα να παει να προσεχει ο φερελπις προσκοπος...διοτι αν εσει ενα τοπο που καφκουν ελληνικες σημαιες σιουρα εν στην ελλαδα..την χωρα..που εν πραγματικα ελληνικη γη...τζαι το 96 εκαηκαν ελληνικες σημαιες στην παντειο..τζαι στην εξεγερση του 2009 το καψιμο ελληνικης σημαιας εγινετουν επειδικτικα στους δρομους...
Ιντα ο πανουσης που εκαμνε χιουμορ με την σημαια;..
Ωιμε...
Η αθλιοτητα της δηλωσης του χιωτη εν οτι στην αποπειρα να μας το παιξει οτι πρωτην φορα θωρει πολιτικη στα γηπεδα, εφκαλεν τον αλλον, τον κυπραιο στην κερκιδα, εκτος του χωρου/χωρας του..διοτι προφανως ο αλλος εν νοιωθει ελληνας..για να καφκει την σημαια..ο χιωτης, εργαζομενος με διαβατηριο αλλης χωρας εν να πει στον ιθαγενη [φανατικο, ακραιο οπως θελετε πετε τον αλλα ντοπιο ιθαγενη] ιντα που ενι;
Σιγα ρε χιωτη...
Για το καψιμο της σημαιας..προσωπικα νομιζω κακως το εκαμεν το ατομο ...οϊ γιατι εφκηκεν ο χιωτης με το νουμερο του, η γιατι το επεισοδιο εγινεν εναν σημειο αποπειρας επανασυγκολησης της ενοτητας με εξορκισμο της προηγουμενης συγκρουσης για την εννοια της εισβολης...Ενεν καλα να προκαλεις στην καθημερινοτητα με κατι που ο αλλος θεωρει ιερο..σαφως η θρησκεια εν ενα οριο... αλλα εστω τζαι αν το "ιερο" στην καθημερινη εκδοχη εν ενα εγχρωμο ρουχο που το κωλοσυρνει οποιος θελει στο γηπεδο, παλε..τα συμβολα στην καθημερινοτητα εν ειδος φετιχ σημερα...
Τζαι τα φετιχ εν καλα να τα προσεγγιζεις με ευαισθησια τζαι η αναποφευκτη επιθετικοτητα [σε χωρους οπως η μαππα] να εσιει νακκον χιουμορ...
Τουτη ομως εν προσωπικη αποψη για την αναγκη ευαισθησιας στην πολλαπλοτητα...
Η εστιαση της επιθεσης των μμε, ομως, εναντιον του τυπου που εκαψεν την σημαια, η θεαματικη εκστρατεια για συλληψη του, ηταν αστεια...
Ειμαι περιεργος- υπαρχει σχετικη νομοθεσια;..
Ο "πολιτης" που σημερα εκφρασεν στο εκδοτικο του σχολιο μια επισης ιστορικη θεση υπερασπισης του δικαιωματος ελευθερης εκφρασης, εθεσεν το σωστα - εστω τζαι αν κωδικοποια σαν περιθωριακη την πραξη:
" Το καψιμο μιας σημαιας κατι δηλωνει, το οποιο δεν γινεται να παραγιγνωσκεται ως κατι τι το εντελως διαφορετικο. Και η δηλωση της πραξης αυτης, οσο και αν ειναι περιθωριακη στην κυπριακη κοινωνια, διατηρει το δικαιωμα της εκφρασης της."
Διοτι το θεμα εφυεν που το περιορισμενο χωρο των αναμενομενων ανταλλαγων προκλησεων στα γηπεδα τζαι εγινεν δημοσιο-πολιτικο...
Τζαι στον δημοσιο λογο τα πραματα εν διαφορετικα...
Σταματα η ευαισθησια τζαι ξεκινα η λογοκρισια...
Διοτι εκαψεν μιαν σημαια που τζηνος εγορασεν..εν δικη του...εν δικαιουται να την καμει οτι θελει;..
Ναι οξα οϊ;
Αν η κατηγορια εν οτι εκαμεν κατι πολιτικο [ας πουμεν εβεβηλωσεν ενα πολιτικο συμβολο] τοτε γιατι στην απεναντι κερκιδα υπηρχαν τοσες ελληνικες σημαιες; δηλαδη η ελληνικη σημαια εν συμβολο μονο αμα καφκεται που ενα ομονοιατη αλλα αμα εν στην κερκιδα του αποελ εν απαγορευκεται;
Απαγορευεκεται να καφκουνται σημαιες εθνων;
Υπαρχει ετσι νομος; τοτε να του κοψουν προστιμο..τζαι καλα [για να δουμεν τζαι το συγκριτικο πλαισιο] αμα καψει καποιος τουρτσικη σημαια [επισης εγγητρια δυναμη] πιανει τον το σχεδιο του νομου;
Οξα παμεν στο καθεστως εκτακτης αναγκης; ο νομος εφαρμοζεται αποσπασματικα γιατι συφφερει καποιους; κανενας που το αποελ εν εκαταδικσεν τα συνθηματα εναντια στον χριστοφκια [συνθηματα που αποπνεουν ιστορικη μνημη δολοφονιων], αλλα το συμβολο του αποελ ετεθηκεν αμεσω υπερανω σαν εθνικο...
Μιαν ζωην 2 μετρα τζαι 2 σταθμα μερικοι;...
Για τουτον το σημερινο σχολιο του Πολιτη εν ιστορικο τεκμηριο της φιλελευθερης θεσης-στασης για το δικαιωμα εκφρασης...αναλογο των 2 κειμενων αντιστασης στην χουντα που εγραψεν στον τοτε "φιλελευθερο" ο κατσαμπας το 1967...
Στην κυπρο εν καλα να σεβουμαστεν τα συμβολα των αλλων ακριβως γιατι ζιουμεν σε ενα συνοριακο τοπο με πολλαπλες αληθκιες...για τουτον εν καλα που αφηνουν τους αποελιστες να παιρνουν την σημαια της ελλαδας στην κερκιδα τους παρα τον κανονισμο της ουεφα..διοτι οπως απεδειξεν περιτρανα ο χιωτης, εν πολιτικη η σημαια.. ο χιωτης εν εθελεν να χαρει την δικαια νικη..εθελεν να πικκαρει τους αντιπαλους..να δημιουργησει πολιτικη υστερια εναντιον τους..
Εν θεμα ηθους βεβαια..
Αλλα πρεπει να το εσιεις το γερημο το ηθος...οϊ να εισαι με την μιαν ομαδα που καμνει σαφη πολιτικη στην κερκιδα τζαι αντι να προσπαθεις να ισρροπησεις τα πραματα,να θελεις να ριψεις τζαι αλλον λαδι στην φωθκια..
Η κατζια φκαλει πουζαν λαλουμεν τζαι εμεις δακατω κ. χιωτη...
Τζαι τουτη η συζητηση απλα εμετετρεψεν μιαν ποδοσφαιρικη "δηλωση" ['μισω τα συμβολα του αποελ] με ισως υποσυνειδητη πολιτικη [λογω κλιματος] σε καθαρα πολιτικη...
Οι ακελικοι δαμαι εβουρησαν να το παιξουν καθωσπρεπικοι...μιαν ζωην κοπελλια..
Αλλα οσο δαιμονοποιηται η πραξη, τοσον αποκτα διαστασεις συμβολικης [εστω τζαι παραβατικης] αντιστασης..ξαφνικα ενεν ενας πελλος που καμνει χαζιν..
Εν ενα ατομο απεναντι σε μιαν υστερια κατασκευασμενη....
Η διαλεκτικη της ιστοριας..
Γιατι εσιει πολλην κοσμο που εν νοιωθει ελληνας..τζαι ενταξι εν θεωρει σωστο να καφκουν μιαν σημαια..αλλα εσιει τζαι η υστερια τα ορια της, στην δικην τους ανοχην...
Ξαφνικα το θρασος γινεται του χιωτη που φκαλει φιρμανια σε ξενη χωρα... γινεται προκληση...ιδιαιτερα γιατι εν κατασκευασμενη για να οξυνει την ενταση...
Τζαι η λογοκρισια αντεχει πκιον οσο μια φουσκα..
Ιδιαιτερα σε σχεση με την κυπριακοτητα, θα επρεπε να ξερουν οι κατασκευαστες των υστερικων θεαματων οτι εισιεν δικαιον ο Μιχαηλιδης...
"Το νιν ανταν να τρωει την γην,
τρωει την γην θαρκεται
μα παντα τζηνον τρωεται
τζαι τζηνον
καταλιεται..'
Εσιει βαθος απορροφησης η κυπριακοτητα που οι λογοκριτες εν υποψιαζονται καν...
Ελπιζω οτι αμα ποκατσει το ττοζιν εν θα εχουμε διαγωνισμο καψιματων εγχρωμων ρουχων , αλλα πιο παιχνιδιαρικη μορφη προκλησης...
Κατι πιο πρωτοτυπο ισως;
Εν να δειξει...
Η πραγματικοτητα παντα επιστρεφει - οπως τζαι η ιστορια...
Στην κυπρο εν κατοικουν μονο αθρωποι που νοιωθουν ελληνες..ουλλες οι μελετες για την ταυτοτητα δειχνουν οτι μεγαλη μεριδα [τζαι στην παρουσα συγκυρια ισως τζαι πλειοψηφικη] νοιωθει κυπριοι παρα ελληνες η τουρτσιοι...
Τζαι οποιος θελει μπορει να το δει τζαι στην πραγματικοτητα...
Αλλωστε η ακραια εκφραση του καψιματος τι εσημαινε;
Οτι η ελληνικη σημαια εν σημαια μερικων..στην προκειμενη περιπτωση του αποελ..τζαι οι αντιπαλοι την αντιμετωπιζουν οπως ενα αντιπαλο/εχθρικο συμβολο...οσον εν να εν στην κερκιδα του αποελ εν να την μισουν οι απεναντι...εν θα την αγνοουν απλα - οπως εν πιο λογικο...
Τουτη εν μια πραγματικτοητα..
Οπως πραγματικοτητα ενι οτι το πραξικοπημα ηταν μια στρατιωτικη επεμβαση της ελληνικης κυβερνησης εναντια στην κυπριακη δημοκρατια..αν καποιος εν θελει να βλεπει την αντιστοιχια αναμεσα στο ελληνικο πραξικοπημα τζαι τουρκικη αποβαση, δικαιωμαν του...
Αλλα τουτα εν τζαι εν μονο ππιριλια στην αναπαραγωγη των κλισε...
Πολιτικα τουτα εν θεματα της διεθνους πολιτικης...
Απλα αρχικα μαθηματικα..ειτε εν τζαι οι 2 επεμβασεις/εισβολες ειτε ενεν καμια..
Το οτι η μια συνεχιζεται, το οτι ηταν πιο οδυνηρη για την μεγαλη κοινοτητα εν αναιρει το γεγονος οτι ηταν αντιστοιχες...
Παραδειγμα:
Σε εμπιστευτικο σημειωμα της χουντας στον μακαριο το 1971, η τοτε ελληνικη κυβερνηση θετει το υποθετικο ερωτημα τι θα εγινετουν αν η κυπριακη κυβερνηση, οι ελληνοκυπριοι που το εμονοπωλουσαν, αποφασιζεν "αποσπαση..απο τον εθνικο κορμο"...
Τοτε η καλη μαμα εξηγα:
"Εις την περιπτωσιν αυτην, περαν της ιστορικης ευθυνης εναντι του ελληνισμου, δια την ελλαδα παραμενουν αι υφισταμεναι σχετικαι διεθνεις συμαβατικαι δεσμευσεις και η αντιμετωπισις των εξ αυτων διεθνων υποχρεωσεων"
Απειλαν η τοτε ελληνικη κυβερνηση με επεμβαση με βαση το οτι ηταν εγγυητρια δυναμη...
Τζαι ιντα συμπτωση α;..το ιδιον επιχειρημα εσιει τζαι η τουρκια που το 1974...
Οταν τον επομενο χρονο, τον φερβαρη του 72, η ενταση εφτασεν στο αποκορυφωμα τζαι η πιθανοτητα πραξικοπηματος [της ελληνικης επεμβασης/εισβολης με βαση τις "δεσμευσεις και διεθνεις υποχρεωσεις"] ο μακαριος ανοιξεν επιτελους το στομα του, τζαι εγραψεν τους
"Οι ελληνοκυπριοι και οι ηγεται των εχουν το δικαιωμα της αντιστασεως εις περιπτωσιν κατα την οποιαν αι αθηναι ηθελον προβη εις απαραδεκτον αναμιξιν εις τα εσωτερικα της κυπρου."
Τζαι αφου η χουντα ηδη εχρηματοδοταν μιντα, εισιεν οργανωσει αποπειρα εναντιον του, τζαι εστηνεν το κυκλωμα του γριβα, την εοκα β, προφανως η "αναμιξις στα εσωτερικα" ηταν η πκιον η αμεση στρατιωτικη επεμβαση...
Εν ηταν τυχαια, κατα συνεπεια, η ομιλια της 19ης ιουλιου του 74 οπου αποκαλεν το πραξικοπημα, ελληνικη εισβολην...ηταν το λογικο αποτελεσμα της πορειας αναδυσης της κυπριακης αξιοπρεπειας, αλλα τζαι της διεκδικησης ανατροπης του εγκληματος/τραγωδιας..διοτι τα τουρτσικα πλοια ειχαν ηδη ξεκινησει..
Ενεν που το 64 που υπαρχει ο χαρτης που τωρα εχωμεν με τον με τον τιτλο "δεν ξεχνω";..
Ιντα πραμαν εν ξεχνουν μερικοι ομως;
Η αναγκη αντιστασης στον αυταρχισμο
Αν ο Πολιτης [σε μερικα εκδοτικα σχολια] εγραψεν ιστορια, οι φιλελευθεροι της δεξιας τουτην την φορα εδιουσαν την εντυπωση φοητσιασμενων..αθθυμιζαν ακελικους παλια..που καθε αμφισβηστηση εφαινετουν τους επικινδυνη - γιατι υπηρχεν η ακροδεξια, γιατι ηταν ο ιμπεριαλισμος...
Εν να ενοχληθει λαλει η εθνικοφροσυνη με την λεξη εισβολη..
Η αληθκια ενι οτι αν το ανοιεν ο χριστοφκιας θα το εσυζητουν για την συγκυρια..αλλα οϊ μονο η λεξη εφηκεν που το πλαισιο της τζαι εμασιετουν το εθνικο κυκλωμα [το ιδιον ακριβως της περιρεουσας] στα μμε να εστιασει στο δεντρο για να μεν φανει το δασος, αλλα εν ο δησυ που εσιγονταρεν που τους πρωτους την υστερια..τζαι την αλλην ημεραν εκκουλαρε..
Δηλαδη ο αναστασιαδης, ας πουμεν, που ειπεν πριν τες εκλογες οτι αντι το" η κυπρος ειναι ελληνικη", το σωστο ειναι "η κυπρος ειναι ευρωπαικη" εν υποπτος επισης;
Το βιβλιο του δρουσιωτη "η εισβολη της χουντας στην κυπρο" παει για καψιμο οπως αλλα βιβλια τοτε το 92;
Να ξερωμεν ποσες αβαριες εν να γινουν προς την υστερια...
Διοτι εχωμεν τζαι τον χατζηγιαννη που νομιζει οτι μπορει να φκαλει στο αψε σβησε πρακτορες των τουρκων οσους διαφωνουν μαζι του, αμα κοψει μεσα..
Το να αποφευγεις την προκληση εν ενα πραμαν..το να υποχωρεις μπροστα στον φασισμο, την υστερια τζαι τα κλισε του παρελθοντος εν οδηγα πουποτε...
Εν για τουτον που ο χριστοφκιας με το αρνηθει την ευκολη λυση που του "επροτεινε" η ηγεσια του δησυ αμα εξυπνησεν την αλλην ημερα τζαι εκαταλαβεν [ελπιζωμεν], επηρεν μιαν θεση ηθικη τζαι ιστορικη...
Το ατομικο φετιχ στην καθημερινοτητα, στον βιογραφικο χωρο, αξιζει σεβασμου...στον δημοσιο λογο ομως αμα διας χωρο στη λογοκρισια τζαι την υστερια, τοτε εγκλωβιζεσαι...το κυπριακο εν πολιτικο προβλημα..αλλα γυρον του εφτιαχτηκεν μιαν σημειολογια...δηθεν ιερων,λογοκρινομων θεματων, λεξεων..αποψεων..
Η πρωτη ρηξη με τουτον το καθεστως εγινεν την δεκαετια του του 90 με το ζητημα των αγνουμενων..εφαν μας 10 χρονια για να μπορεσουμε να καμουμεν [σαν κοινωνια] ερευνα στην λιστα των αγνουμενων.. να δουμεν οτι ηταν ψευτικη [καποιοι την εκρατουσαν συενειδητα ετσι με την βοηθεια των υστεριων στα μμε] τζαι οτι εισιεν νεκρους-αγνουμενους του πραξικοπηματος θαμενους στο κοιμητηριο της λευκωσιας...10 χρονια..τζαι ενας που τους 3 της ηγεσιας που ελογοκρινε την ιστορια ηταν αξιωματικος του πραξικοπηματος στο νοσοκομειο..
Ειδετε που ουλλα παλε γυριζουν σε τζηνη την επιμαχη ημερομηνια;
Υστερα εφαν μας αλλη πενταετια να αποδεκτουν οι εθνικοφρονες μας οτι υπηρχαν νεκροι τζαι αγνουμενοι τ/κ..ως πριν 2 χρονια ακομα τζαι η συζητηση για "ε/κ εξτρεμσιτες" επροκαλεν το κυκλωμα που τον "φιλελευθερο" ως το καναλι του απεσταλμενου του πραξικοπηματος στον οηε...
Ας ελπισουμεν οτι τωρα επερασαμεν το τζαι τζηνο..
Τωρα εν η ωρα της ωριμανσης προφανως απεναντι στην φαντασιακη [για πολλους παλια, για πιο λλιους τωρα] μαμας..
Ακομα τζαι οιδοποδεια να εν η δομη του φαντασιακου, σε μιαν φαση το πλασμα ξικολλα που την μανα του..ωριμαζει..
Θελουν μερικοι ομως;
Οξα εν θελουν γιατι προτιμουν να το παιζουν τραμπουκοι που εν να φοητσιαζουν τους αλλους με το "ιντα που εν να πει η μαμα";
Απεναντι σε τουτην την υστερια το καψιμο της σημαιας μπορει να γινει η αναποφευκτη απαντηση/αντιδραση...
Το ξεπερασμα της ιστορικης λογοκρισιας τζαι του διχασμου εσωτερικου τζαι εξωτερικου λογου
Περα ομως που τες πελλαρες, εν τζαι θεμα ουσιας..περασματος οντως οπως ειπεν τζαι ο χριστοφκιας - κοιτα να δεις που εκατσα τζαι ειδα τζαι το διαγγελμα του που περιεργεια..αν θα εφοατουν..αλλα εκρατησεν τον πουντο του..
Αν καποιος θα διεκδικησει [εστω σε διεθνη διασκεψη η οπως αλλοιως θελετε πε τε την] την αποστασιοποιηση της τουρκιας που τα επεμβατικα δικαιωματα, εν πρεπει να αποδειξει οτι εσιει αποστασιοποιηθει τζαι η αλλη εγγυητρια;
Τουτον εκαμεν το ο χριστοφκιας στη αμερικη τζαι μερικοι επιλεξαν να το μετατρεψουν σε θεαμα δακατω..
Υπαρχει ενας διαχσμος αναμεσα στο ιντα που λαλουν οι πολιτικοι στους ξενους τζαι ιντα που λαλουν στους οπαδους στο εσωτερικ0..
Ο τασσος ερκετουν τζαι αλλα ελαλεν, αλλα εκαμνε..ακομα εσιει οπαδους του που αρνουνται να δουν το εγγραφο που εστειλεν για τους εποικους..
Ο κληριδης επισης εκαμνε τα..
Ο χριστοφκιας, σε τουτην την φαση, εν το εκαμεν..
Τζαι ηταν δημοκρατικο βημα...ειπεν τι λαλουν/λαλουμεν στο εξωτερικο τζαι εμιλησεν σε ουλλους, ουλλες τες κοινοτητες...οϊ μονο της ζυριχης αλλα τζαι τις εσωτερικες...
Για την 'ελλαδα" ειπεν πριν λλιες μερες αμα εβρεθηκεν με τον παπανδρεου..αλλα τζιαμαι καποιοι επαραπονεθηκαν γιατι ειπεν οτι εσωτερικα εν υπηρχεν ενοτητα..ε καλαν αφου τρεσιει τοση ελλαδα που τα ποϋναρκα μερικων, γιατι εν ακουσαν/εστιασαν στον παπανδρεου τοτε;
Αφορμη βοηθα..
Καποτε σε τουτην την χωρα εν να μπορουμεν να καμνωμεν παιχνιδαρικη τεχνη με τα συμβολα τζαι τα ιερα..μουστακουθκια στην μονα λιζα...
Τωρα αγωνιζουμαστεν ακομα να απελευθερωσουμεν τον δημοσιο λογο/σφαιρα που την λογοκρισια των ιερων καποιων..τα δηθεν ιερα τους εν οι πορτες της λογοκρισιας..
Εν υπαρχει επιλογη μπροστα σε τουτους..πρεπει να παραβιαστει η απαγορευση..τζαι να δουμεν τζαι γιατι φουνται τοσον πολλα...
Τζαι το να αννοιεις δρομους, εν διαδικασια που μπορει να προϋποθετει την αντιπαραθεση..αλλα αν δεν το καμεις θα ερτει να σε εβρει..οπως ηρτεν τζαι ηβρεν τον μακαριο η ιστορια στες 19 του ιουλη..
Τωρα πκιον μια που τες πιο σημαντικες του ομιλιες εν θα εν λογοκρινομενη...
Η γοητεια της κυπριακης δημοκρατιας
Εσκεφτουμουν τα τελευταια χρονια οτι η κυπριακη δημοκρατια εγινε τοσο αποδεκτη που εχανεν που την σπιρταδα της..το σκανταλιαρικο υφος των περιπλοκων νοηματων με τα οποια εφλερταρεν του ιθαγενεις παλια..
Ποσα εν ακουσεν ο Λελλος για την φραση " η κυπρος για τους κυπριους";
Αλλα οι ιθαγενεις εχουν τζαι δικον τους κωδικα μεταφρασης των δημοσιων παναυρκων... Οπως εδειξεν τζαι η ιστορια..
Φετος απολαυσα την επετειο..εσιει ακομα βαθος μαθησης τζαι βιωματος η κυρια..Προκαλει τζαι στα 50 της..
Γιατι το θεαμα ηταν τζαι μια επιθεση στην αυτονομια..τζαι τον πλουραλισμο που εκφραζει η κυπριακη δημοκρατια σαν ιστορικο φαινομενο...
Εντυπωσιακη κυρια..
Τζαι αρμοζει της η αξιοπρεπεια της υπερασπισης του πλουτου τζαι του βαθους της ιστορικης της εμπειριας..
Το πρωι ακουσα το τραουδιν "ζωη κλεμμενη"...
Παλια εφαινετουν μου σαν ενα τραουδιν που θα εμπορεν να τραουδα η κυπρος στους ιθαγενεις της..
"Θα ηταν ολα αλλιωτικα αν λιγο με αγαπουσες.."
Σημερα οι παραπανω αγαπουν την...
Αλλα ακομα καρτερα η συνειδηση του
"Ζωη που δεν μοιραζεται ειναι ζωη κλεμμενη"....
Η αξιοπρεπεια της κυπριακοτητας προϋποθετει το δικαιωμα καθε ξενου/μεταναστη εργαζομενου, οπως ο κ. χιωτης, να εκφρασει τζαι τον πονο τζαι το παραπονο του..αλλα κανενας [ντοπιος η εισαγωμενος] εν εσιει δικαιωμα πκιον να επιβαλει ταυτοτητες στους ιθαγενεις..να τους λαλει ιντα που ενι..ιντα που εν η γη που πατουν..
Ο καθενας δικαιουται την ταυτοτητα που νοιωθει στον κοινο μας χωρο..
Τουτον εν το οριον της ανοχης...
Τζαι αμα καταλαβει ο καθε χατζηγιαννης [του οποιουδηποτε κομματος] οτι η δαιμονοποιηση εν περνα..οτι η περιρεουσα επαιξεν λλιον τζαιρον αλλα εμεινεν του η μουζη του τασσου στο τελος, εν να εχουμεν περασει ακομα ενα καντουνι...
Τζαι ας ελπισουμεν οτι το ιστορικο βημα ειλικρινειας που τον χριστοφκια τζαι η ανυποχωρητη υπερασπιση των δικαιωματων του δαινομοποιημενου νεαρου που τον "πολιτη", εν φθινοπωρινοι σποροι για το αθθισμα των ανοιξιατικων μηλιων....
21 σχόλια:
Λινοπάμπακε,
Θα είχες απόλυτο δίκιο να πιστώσεις τον πρόεδρο με όσα γράφεις, αν ήμασταν πέραν πάσης αμφιβολίας σίγουροι πως εννοούσε αυτά που είπε και συνειδητά ήθελε να ανοίξει (καλές) φάλιες.
Δεν με πείθει! Και για τεχνικούς λόγους που έχουν να κάνουν με την απειθαρχία του στην εκφώνηση ετοίμων ομιλιών, αλλά κυρίως γιατί από το 2002 που οδήγησε το κόμμα του στην δηλητηριώδη αγκαλιά του Τάσσου, δεν έχει κάνει *τίποτα* που να μπορεί να χαρακτηριστεί επαναστατικό, προοδευτικό, ριζοσπαστικό (ούτε καν φιλελεύθερο:)). Χρειάζεται πραγματικά πολύ ευφάνταστο σενάριο για να με κάνεις να πιστέψω πως το προγραμμάτισε, το προετοίμασε και πήγε στην Αμερική να ανοίξει ένα θέμα που έπρεπε να χρονολογείτο από τον Φεβράρη του 2008.
Επιπροσθέτως – και αυτό είναι άλλο ένα του χαρακτηριστικό – εκείνος και το κόμμα του δείλιασαν και *δεν* έδειξαν έτοιμοι να θέλουν να αναλάβουν τις ευθύνες που προέκυπταν από το συγκεκριμένο συμβάν. Εγώ είδα δειλή προσπάθεια αποστασιοποίησης, εκ των υστέρων ερμηνειών και δικαιολογιών, την κλασσική κυπριακή δικαιολογία του εγώ εν τζιαι… κλπ, κλπ. Γιατί αν το προγραμμάτιζε, μη μου πεις πως δεν ήξερε, ή δεν μπορούσε να προβλέψει τις συνέπειες και τις αντιδράσεις! Γιατί φανήκαν όλοι αχάπαροι και εν πολλοίς απροετοίμαστοι;
Οι (όσες) ευτελείς προσπάθειες κάλυψης του προέδρου, ήταν απαραίτητες για να μη γίνουν και τέλεια ρεζίλι !
Στροβολιώτης, ο blogger δεν με αφήνει να αφήσω επώνυμο σχόλιο.
Στροβολιώτης (συνέχεια).
Ο Χατζηγιάννης είναι ντροπή για τον ΔΗΣΥ, και για τα πολιτικά πράγματα της Κύπρου. Είναι θέμα του Αναστασιάδη, που είναι πιο πολύ ΔΗΣΥ από τον ηλίθιο φωνακλά. Μην ξεχνάς όμως, πως στα κόμματα των νεοθνικιστών (Οικολόγοι, ΕΥΡΩΚΟ, ΕΔΕΚ, ΔΗΚΟ) οι Χατζηγιάννηδες αποτελούν την πλειοψηφία αν όχι την αποκλειστικότητα στην έκφραση…
Το κάψιμο της σημαίας (οποιασδήποτε σημαίας) σε δημόσιο χώρο δεν είναι καλή ιδέα. Κάποιοι ενοχλούνται, και γιατί να τους δώσουμε αφορμή; Είναι αν θέλεις περισσότερο άγραφος κανόνας, παρά νόμος.
Όταν ανακηρύχτηκε το κράτος του βορρά βρισκόμουν φοιτητής στο Λονδίνο, και ήμουν από τους «σκληρούς» της ΕΔΕΚ. Επέμενα πως έπρεπε να κρούζαμε Τουρκική σημαία έξω από την Τουρκική πρεσβεία. Με την επιμονή των «ενδοτικών» του ΑΚΕΛ δεν έγινε το κάψιμο.
Καλώς.
Mόλις ετέλειωσα το κομμάτι σου, ήρτεν η κόρη μου βουρητή να μου δείξει κάτι στο Facebook.
Ιδού: εχει τη σημαία πάνω από τη μάνα του Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, 29 χρόνων, γυμναστής: «Μετά που με συνέλαβε η Αστυνομία την Κυριακή για παράνομη είσοδο στον αγωνιστικό χώρο του ΓΣΠ, πέρασα τη νύχτα της Κυριακής στο κρατητήριο του αστυνομικού σταθμού Λυκαβηττού, λες και ήμουν εγκληματίας και έκανα τη χειρότερη πράξη. Όμως δεν μετανιώνω γι’ αυτό που έκανα. Μόλις αντίκρισα το εθνικό μου σύμβολο, την ελληνική σημαία να καίγεται, ενστικτωδώς, χωρίς καν να το σκεφτώ, μπήκα στο γήπεδο προς την κατεύθυνση της βόρειας κερκίδας των φανατικών οπαδών της Ομόνοιας. Βέβαια δεν μπορούσα να μπω στην κερκίδα της Ομόνοιας με 4 χιλιάδες οπαδούς, που το μόνο που θα πετύχαινα ήταν να μου επιτεθούν εμένα. Απλώς έκανα μια κίνηση διαμαρτυρίας, δεν το σχεδίασα. Ξέρω ότι το άτομο που έκαψε την ελληνική σημαία δεν το έκανε αυτόβουλα• συνήθως προβαίνει σε τέτοιου είδους τραμπουκισμούς μετά που κάποιοι τον πληρώνουν. »Όλα αυτά που γίνονται στο δικαστήριο είναι για τα μάτια του κόσμου. Είμαι περήφανος γι’ αυτό που έκανα, αν δεν το έκανα θα τα είχα με τον εαυτό μου. Δηλαδή αν έβλεπα να καίνε την ελληνική σημαία, το εθνικό μου σύμβολο, και δεν αντιδρούσα, δεν θα τα είχα καλά με τον εαυτό μου. Για τα προκλητικά και υβριστικά πανό που ξεδιπλώνουν στην κερκίδα τους οι οπαδοί της Ομόνοιας, δεν τιμώρησε ποτέ κανένας, ούτε η ΚΟΠ ούτε η Αστυνομία, το συγκεκριμένο σωματείο. Πιστεύω ότι για το κάψιμο της σημαίας, ο ΑΠΟΕΛ αλλά και η Ομόνοια δεν πρέπει να μείνουν στα λόγια καταδίκης της πράξης. Έγιναν και στο παρελθόν τέτοιες αισχρότητες και δεν τιμωρήθηκε κανένας και γι’ αυτό συνεχίζονται».
Ανδρέας Παπαδόπουλος, γυμναστής, πατέρας Κωνσταντίνου: «Ο γιος μου κατηγορείται για την είσοδό του στο γήπεδο σε μια στιγμή συναισθηματικής φόρτισης, βλέποντας το εθνικό του σύμβολο να καίγεται. Ξέρω ότι την ελληνική σημαία την έχει πάνω και από τη μάνα του. Γνωρίζω ότι το επίσημο ΑΠΟΕΛ έκανε αρκετά για να υπερασπίσει την πράξη του Κωνσταντίνου, αλλά περιμένουμε πολύ περισσότερα, αφού το ΑΠΟΕΛ πίνει νερό στο όνομα της ελληνικής σημαίας».
«Δεν είχε καμιά επιθετικότητα» Μιχάλης Σταματάρης, δικηγόρος του Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου: «Ο Κωνσταντίνος προέβη σε μια συναισθηματική αντίδραση της στιγμής, όταν μπήκε στο χώρο του γηπέδου για να διαμαρτυρηθεί για το κάψιμο της σημαίας. Όμως η πράξη του δεν είχε καμιά επιθετικότητα και δεν μπορούσε καν να πλησιάσει στο χώρο όπου καιγόταν η σημαία. Του είπαν οι αστυνομικοί να τους ακολουθήσει και τους ακολούθησε. Η όλη συμπεριφορά του έδειχνε ότι επρόκειτο για μια στιγμιαία αντίδραση».
-Η είσοδος στο γήπεδο είναι παράνομη; -Ναι, αλλά η κάθε παρανομία στηρίζεται στα γεγονότα. Ένα αδίκημα μπορεί να προβλέπει πέντε χρόνια φυλακή και το δικαστήριο να μην καταδικάσει σε φυλάκιση το δράστη. Εξαρτάται από τα πραγματικά γεγονότα πάνω στα οποία θα βασιστείς για να επιβάλεις μια ποινή. Η δικηγορική μου γραμμή είναι η μη παραδοχή, διότι το να εισέλθεις στον αγωνιστικό χώρο, δεν σημαίνει ότι διαπράττεις και αδίκημα. Για να διαπράξεις αδίκημα μπαίνοντας στον αγωνιστικό χώρο, πρέπει να έχεις πρόθεση, έχουν σημασία οι προθέσεις σου. Θέλω λοιπόν να δω τις καταθέσεις των μαρτύρων της Αστυνομίας, τη μαρτυρία και του ιδίου».
Mόλις ετέλειωσα το κομμάτι σου, ήρτεν η κόρη μου βουρητή να μου δείξει κάτι στο Facebook.
Ιδού: εχει τη σημαία πάνω από τη μάνα του Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, 29 χρόνων, γυμναστής: «Μετά που με συνέλαβε η Αστυνομία την Κυριακή για παράνομη είσοδο στον αγωνιστικό χώρο του ΓΣΠ, πέρασα τη νύχτα της Κυριακής στο κρατητήριο του αστυνομικού σταθμού Λυκαβηττού, λες και ήμουν εγκληματίας και έκανα τη χειρότερη πράξη. Όμως δεν μετανιώνω γι’ αυτό που έκανα. Μόλις αντίκρισα το εθνικό μου σύμβολο, την ελληνική σημαία να καίγεται, ενστικτωδώς, χωρίς καν να το σκεφτώ, μπήκα στο γήπεδο προς την κατεύθυνση της βόρειας κερκίδας των φανατικών οπαδών της Ομόνοιας. Βέβαια δεν μπορούσα να μπω στην κερκίδα της Ομόνοιας με 4 χιλιάδες οπαδούς, που το μόνο που θα πετύχαινα ήταν να μου επιτεθούν εμένα. Απλώς έκανα μια κίνηση διαμαρτυρίας, δεν το σχεδίασα. Ξέρω ότι το άτομο που έκαψε την ελληνική σημαία δεν το έκανε αυτόβουλα• συνήθως προβαίνει σε τέτοιου είδους τραμπουκισμούς μετά που κάποιοι τον πληρώνουν. »Όλα αυτά που γίνονται στο δικαστήριο είναι για τα μάτια του κόσμου. Είμαι περήφανος γι’ αυτό που έκανα, αν δεν το έκανα θα τα είχα με τον εαυτό μου. Δηλαδή αν έβλεπα να καίνε την ελληνική σημαία, το εθνικό μου σύμβολο, και δεν αντιδρούσα, δεν θα τα είχα καλά με τον εαυτό μου. Για τα προκλητικά και υβριστικά πανό που ξεδιπλώνουν στην κερκίδα τους οι οπαδοί της Ομόνοιας, δεν τιμώρησε ποτέ κανένας, ούτε η ΚΟΠ ούτε η Αστυνομία, το συγκεκριμένο σωματείο. Πιστεύω ότι για το κάψιμο της σημαίας, ο ΑΠΟΕΛ αλλά και η Ομόνοια δεν πρέπει να μείνουν στα λόγια καταδίκης της πράξης. Έγιναν και στο παρελθόν τέτοιες αισχρότητες και δεν τιμωρήθηκε κανένας και γι’ αυτό συνεχίζονται».
Ανδρέας Παπαδόπουλος, γυμναστής, πατέρας Κωνσταντίνου: «Ο γιος μου κατηγορείται για την είσοδό του στο γήπεδο σε μια στιγμή συναισθηματικής φόρτισης, βλέποντας το εθνικό του σύμβολο να καίγεται. Ξέρω ότι την ελληνική σημαία την έχει πάνω και από τη μάνα του. Γνωρίζω ότι το επίσημο ΑΠΟΕΛ έκανε αρκετά για να υπερασπίσει την πράξη του Κωνσταντίνου, αλλά περιμένουμε πολύ περισσότερα, αφού το ΑΠΟΕΛ πίνει νερό στο όνομα της ελληνικής σημαίας».
«Δεν είχε καμιά επιθετικότητα» Μιχάλης Σταματάρης, δικηγόρος του Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου: «Ο Κωνσταντίνος προέβη σε μια συναισθηματική αντίδραση της στιγμής, όταν μπήκε στο χώρο του γηπέδου για να διαμαρτυρηθεί για το κάψιμο της σημαίας. Όμως η πράξη του δεν είχε καμιά επιθετικότητα και δεν μπορούσε καν να πλησιάσει στο χώρο όπου καιγόταν η σημαία. Του είπαν οι αστυνομικοί να τους ακολουθήσει και τους ακολούθησε. Η όλη συμπεριφορά του έδειχνε ότι επρόκειτο για μια στιγμιαία αντίδραση».
-Η είσοδος στο γήπεδο είναι παράνομη; -Ναι, αλλά η κάθε παρανομία στηρίζεται στα γεγονότα. Ένα αδίκημα μπορεί να προβλέπει πέντε χρόνια φυλακή και το δικαστήριο να μην καταδικάσει σε φυλάκιση το δράστη. Εξαρτάται από τα πραγματικά γεγονότα πάνω στα οποία θα βασιστείς για να επιβάλεις μια ποινή. Η δικηγορική μου γραμμή είναι η μη παραδοχή, διότι το να εισέλθεις στον αγωνιστικό χώρο, δεν σημαίνει ότι διαπράττεις και αδίκημα. Για να διαπράξεις αδίκημα μπαίνοντας στον αγωνιστικό χώρο, πρέπει να έχεις πρόθεση, έχουν σημασία οι προθέσεις σου. Θέλω λοιπόν να δω τις καταθέσεις των μαρτύρων της Αστυνομίας, τη μαρτυρία και του ιδίου».
agapi mou kali mou.
epethimisa se.
to kimeno en respaect as always.
ti sizitisi me ton xatzigianni ida tin. osi anteksa. ithela na kamw emeto.
eponousa tin kilia mou. idika meta pou jina pou ipen otan eklisen o Martin to tilefono. eponousa polla. giafto ithela na kamw emeto. opws otan efkiken ke emilisen o themistokleous prin jero, je ipen oti oi omofilofiloi je oi ktinovates je oi nekrofiloi eksisonnonte.
pou tous ivriskoun, ilikrina aporw.
pws tous psifizoun, ilikrina aporw.
alla ilikrina, en enevriasa me ton xatzigianni, en itan nevra, itan thlipsi, eponisa polla. je pio polla eponisa giati osi wra emilan o Martin, en ekatalave kan, ti akoue o xatzigiannis. en tragiko.
Χαίρεται,
Να πω δκυο πράμαtα πάνω στο θέμα του καψίματος της σημαίας. όϊ σαν διαμορφωμένην άποψη αλλά ως τρoφή για σκέψη.
Ερώτησα λοιπόν ένα φίλο δικηγόρο αν εν παράνομο να κρούζεις σημαίες τζιαι είπε μου ναι. Αμαν τον ερώτησα γιατί είπε μου διότι προκαλεί δεδομένες ευαισθησίες. Τζιαι εσκέφτηκα κατά πόσο ότι προκαλεί δεδομένες ευαισθησίες εν παράνομο. Αν π.χ. εβούρουν μες τους δρόμους τζιαι εφώναζα 'μισώ τους φτωχούς' ή αν έβαλλα μαρμελλάδα πάνω σε ευρώ τζιαι εδίουντα του σχιύλλου μου να τα φάει, εννα επροκαλούσα τους φτωχούς έννεν; τζιαι οι φτωχοί έχουν δεδομένες ευαισθησίες, έννεν.
Αν εφώναζα παντού θέλω να σφάξω ούλλα τα ζώα τζιαι έκρουζα το λόγκο του WWF πάλε εννα επροκαλούσα ευαισθησίες - πάλε δεδομένες.
Σίουρα εν απλουστευμένα τα παραδείγματα μου (εν έχω νομικό μυαλό άλλωστε) αλλά εν λαμβάνει υπόψη έτσι ευαισθησίες ο ποινικός κώδικας (δηλαδή τζείνο το κομμάτι του νόμου που άμαν το παραβιάσεις έρκεται η αστυνομία τζιαι συλλαμβάνει σε).
Το ότι λοιπόν πολλά ΜΜΕ επικαλούνται τον νόμο τζιαι τη νομιμοφροσύνη στην περίπτωση της σημαίας (τάχα εν ακραίοι τζείνοι που την κρούζουν όϊ μόνο διότι προκαλούν το 'λαϊκό αίσθημα' αλλά τζιαι διότι παραβιάζουν το νόμο) εν τζιαι ιστορικά καθορισμένο. έσχιει εν μέρει να κάμει με το ότι εν ετεροβαρής ο νόμος ως προς τες εθνοτικές ευαισθησίες. γιατί αν δεν ήταν εν θα είσχιεν (νομικό)πατημα η δαιμονοποίηση τούτης της μιας περίπτωσης πρόκλησης δεδομένων ευαισθησιών μπροστά στες αμέτρητες άλλες της καθημερινότητας
'l' esprit des lois' ελάλεν τζι' ο Montesquieu
Αρκούδας
Παιδιά συγγνώμη, αλλά όταν από την πρώτη μέρα που πα΄τε στο σχολείο μαθαίνετε πως είστε έλληνες, ακούτε και τραγουδάτε τον ελληνικό εθνικό ύμνο και έχετε την ελληνική σημαία φάτσα κάρτα, λογικό δεν είναι μετά να ψηφίζει ο κόσμος έτσι;
Όσο για τη σημαία ο φίλος δικηγόρος του Αρκούδα έχει δίκιο, δλδ ισχύει αυτό που λέει. Βέβαια, εγώ στην Ελλάδα έχω δει άπειρες φορές να καίνε αμερικάνικες σημαίες και δεν είδα κανενός την ευιασθησία να θίγεται.
Κι αυτή η σημαία στην τελική δεν εκπροσωπεί ένα λαό; Εκτός αν αμερικάνικη σημαία =Μπους και Ομπάμα, οπότε ελληνική σημαία=Καραμανλής και ΓΑΠ?!
Προφανώς και έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά -σε όλα. Καταπώς μας βολεύει.
Πάντως προσωπικά συμφωνώ σχεδόν σε όλα με το ποστ, αλλά παρακαλώ μην αποκαλείτε "Κυβέρνηση" τη Χούντα, είναι λίγο άδικο.
Θέλω να πω ότι προφανώς και οι χειρισμοί της Χούντα ςπροκάλεσαν την εισβολή (της Τουρκίας εννοώ, γιατί θα μπερδευτούμε κιόλας) και προφανέστατα ααυτό ήταν επέμβαση. Αλλά δεν ήταν η νόμιμα εκλεγμένη από το λαό κυβέρνηση.
Τώρα, το ότι επί 6 χρόνια, αυτός ο λαός ανεχόταν την Χούντα και δεν κουνήθηκε φύλλο (εκτός από τη Νομική και το Πολυτεχνείο δλδ) και έπρεπε να γίνει εισβολήσ την Κύπρο για να πέσει η Χούντα, είναι ένα άλλο στοιχείο που μας λέει πολλά για το τι σόι λαός είναι οι Ελληνες, αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας.
Έλεος πάντως πλέον με τις μητέρες πατρίδες. Κάποια στιγμή, όλα τα παιδιά παιρνούν εφηβεία, απορρίπτουν τη μητέρα τους και μετά ενηλικιώνονται. Η σχέση με τη μητέρα πια περιορίζεται σε εθιμοτυπικά κυριακάτικα τραπέζια και τηλεφωνήματα για να ανταλλάξεις τα νέα σου.
Η Κύπρος δεν θα ενηλικιωθεί πια;
καλημερα,
εφααν μας οι δουλειες τζαι εκοψαν πισω τα σχολια..
στροβολιωτη,
ειπα το τζαι ποτζει στο δικο σου τζαι σε τουτον το ποστ, οτι εν το ειπεν τζηκατω για να ανοιξει κουβεντα δακατω τωρα..αλλοι ανοιξαν την κουβεντα..επροσπαθησαν να καμουν θεμα/θεαμα παιζωντας στο κενο που υπαρχει αναμεσα στον εξωτερικο τζαι τον εσωτερικο λογο..το θετικο του [του χριστοφκια] εν οτι εσταθηκεν στα ποθκια του, εν απεσυρεν...τζαι η λογικη των δηλωσεων [σε απαντησεις αλλα τζαι στις ομιλιες των ημερων] ηταν σαφης νομιζω..
εν που εσενα φιλε μου που επιασα το σουξουλημα τζαι εκατσα [ακουνα δεις] να δω προεδρικο διαγγελμα...εθελα να δω τι θα πει..
τζαι σφαιρκος τζαι αξιοπρεπης...
το ακελ..οτι αθθυμασαι που το λονδινο..που ηταν τζιαμαι λογικο [λ.χ. τ/κ στο λονδινο ας πουμε;]..αλλα τζαι δαμαι [στην περιπτωση του μιτση που εκαψεν την σημαια] η αντιδραση ηταν αναλογη..χαμηλωμα της εντασης...με ευαισθησια σε πολλα ακροατηρια..
οποτε [στην αναφορα του χριστοφκια] οι ακελικοι επηαν προς την εστιασην ευρυτερα για να μεν μπουν στο θεμα..εταμπουρωθηκαν..εν ο χριστοφκιας που επαιξεν συνεπεια..
το συνδρομο της μακρονησου για μερικους τεως αριστερους τζαι νυν εθνικιστες εν να υπογραφουν δηλωσεις μετανοιας δεκαετιες μετα..
στους ακελικους εκφραζεται με το να ταμπουρωνονται..η εθνικη-λαικη ενοητητα που το 1949..εζησα τα στα 70'σ...
ο χριστοφκιας ομως ηταν το θεμα..τζαι νομιζω εισιεν μιαν συνεπεια..
τωρα αν πειθει με βαση τα προηγουμενα η οϊ..εν σχετικο τζαι εν να δειξει..το 2004 αφηκεν μας αμφιελογμενους με το "οϊ με τσιμεττο ναι"...υστερα το 2008 εφανηκεν κατι να εννοει..
οποτε η τελικη αξιολογηση εν ανοικτη ακομα..
ομως πιστωνω του κινησεις ...αλλες συνειδητες - για το ιντα που εδεκτηκαμε ηδη σαν ε/κ- εποικους, εκ περιτροπης- αλλες στημενα σκηνικα - οπως τουτον- που επρεπε να τοποθετηθει...
τζαι κερδη στις συνομιλιες εστω τζαι με αργο ρυθμο - η διασταυρωμενη ψηφος εν ιστορικο αλμα...
κριτικες πολλες αν θελεις...
αλλα στην θητεια του σαν προεδρος βοηθα σε μιαν μετατοπιση του δημοσιου λογου..
τζαι σε τουτον το πλαισιο, δαμαι νομιζω το πιο σημαντικο εν ενα γεφυρωμα του κενου αναμεσα στον εξωτερικο τζαι τον εσωτερικο λογο..
ινσιαλλα να συνεχισει..σε τουτον [εστω αν η ερμηνεια μου για το γεφυρωμα τζαι την μετατπιση εν σωστη] συφφωνουμεν νομιζω..:)...οπως τζαι στο πλαισιο..
εν να δειξει φιλε μου...
ματιλτα
ενδιαφερον η λογικη του..πληρης αρνηση να δει τον αλλο..
"Απλώς έκανα μια κίνηση διαμαρτυρίας, δεν το σχεδίασα. Ξέρω ότι το άτομο που έκαψε την ελληνική σημαία δεν το έκανε αυτόβουλα• συνήθως προβαίνει σε τέτοιου είδους τραμπουκισμούς μετά που κάποιοι τον πληρώνουν."
το οτι εκαμεν μια αυθορμητη κινηση εν κατανοητο..το οτι επαραβιασεν καποιους κανονες του κοινου χωρου [γηπεδου] εν το υποψιαζεται καν [ ο δικηγτορος καταλαβει το βεβαια]..εν σαν να θεωρει το οτι το δικαιον του θυμου του [ετον παλε τουτον τον γερημον τον προνομιακο "θυμο" που δια παραπανω δικαιωματα/προνομια σε μερικους..λαλεις να αρκεψει να πουλα μαρκες θυμου η ακροδεξια εθνικοφροσυνη ;] εν υπερανω των αλλων..τζαι των δικαιωματων τους τζαι τους χωρου τους..
η αδυναμια του να δει το αυτονοητο...οτι τζαι ο αλλος απενταντι εκφραζει το συναισθημα του, εν κλασικο..καποιοι πληρωνουν τον λαλει..γενικως αδυναμια να δει τον αλλον...τζαι εχω την αισθηση οτι το επληρωναν τον τζαι το ενεν αυτοβουλο, εκφραζει τζαι εναν αισθημα υποσυνειδητης μεταμελειας - οτι ενταξι εν τζαι εχω το μα το ατομο..εναν αισθημα που αν δεν εν απλα δικηγοριστικο κολπο, εν καλον..
πισω στην κυπριακη λογικη της αλληλεγγυης του χωρκου;
ο λογος του εσιει ενα στοιχειο τραμπουκισμου - εν να εξαφανσιω με τον φοβο την αντιθετη αποψη- αλλα εν η αγνοια που προκαλει τζαι λλιον θλιψη..
αμα εγιναν τα επεισοδια περσι που επηαν οι αποελσιτες στο γηπεδο που επαιζαν οι ομονοαιτες, σε μιαν φαση εθελα να γραψω ενα κειμενο για τους 2 εμπλεκομενους με τον τιτλο-στιχο
"μεσα στις λιμνες των ματιων τους"..
ο καθενας εθωρεν διαφορετικα πραματα...τζαι ειχαν κατι κοινο..τζαι οι 2 επηαν να παιξουν ξυλο..
οπως τζαι τωρα παρα τες κραυγες/πραξεις μισους, οι κερκιδες ειχαν τζαι κοινα συνθηματα εναντια στην αστυνομευση...
για τουτον λαλω, αφου η βια εν γυρον μας τζαι μεσα μας..ατε περκι εβρομεν τζαι πιο παιχνιδιαρικες μορφες εκτονωσης..
αλλα αναγκαστικα μπορστα στον αυταρχισμο η μονη λογικη εν η αντισταση..
ευαγγελια,
αμα σε πονει το στομασιη σου, εν καλη [ισως τζαι αναποφευκτη] φαση να διοχετευσεις το feeling στην πραξη...:)
τα σιηροτερα εγω επερασα τα το τζαιρον της εισβολης στο ιρακ..αλλα ξερω τζαι κοσμο που εκαμεν πετρες στα νεφρα το 2004...
η πραξη σιγα σιγα ομως...
αναγκαστικα..
εν αρχην ην η πραξη οπως ανακαλυψεν τζαι ο φαουστ...
αρκουδα,
για να μεν σου κοψει κουβεντα ο δικηγορος, μαλλον εν υπαρχει νομος..τουτα με τες ευαισθησιες ακουουνται μου λλιον μασημενα..δηλαδη στο τελος μπορει να εν ενα προστιμο για την δημοσια αιδω που ελαλουσαν τον τζαιρο της χουντας;
ηταν κατασκευασμενη υστερια νομιζω..
τζαι ελπιζουμεν οτι οι νουσιμοι της αλλης πλευρας εν να να καταλαβουν οτι παιζουν με την τυχη τους να μετατρεψουν τον νεαρο τζαι την πραξη του σε συμβολο..
παραβατικοτητας η μη..η κερκιδα αναπαραγει συλλογικους αναστεναγμους...
κροτ,
για το τι παραγει το πλαισιο..το εκπαιδευτικο συστημα μπορει να προαγει την ελληνικη εθνικη ταυοτητα, αλλα η κατασταση στην κυπρο ευρυτερα [η διαφορετικη ιστορικη εμπειρια, η διαφορετικη πολιτικη σημειολογια - τζαι της πολιτειας, η διαφορετικη κοινωνικη δομη κλπ] αναπτυσουν τζαι κυπροκεντρικες τασεις που διαστυαρωνουνται αλλα τζαι συγκρουονται με τες ελληνοκεντρικες...
το καψιμο σημαιων λ.χ. εν τζαι εν νεο..εγιεντουν..τζαι αν δεν ηρεμησει το κλιμα συντομα, μπορει η πραξη να γινει δημοσιο συμβολο της αντιπαλης κερκιδας...
γιατι υπαρχει δυσφορια οϊ μονο ποδοσφαιρικη αλλα τζαι πολιτικη, ιστορικη..
τζαι τα ελληνικα συμβολα πολλες φορες [οσον ξομακριζουμεν που το 74] γινονται τζαι τοπικα συμβολα με τοπικα νοηματα..
ενας ελληνας φιλος μου υστερα που λλιους μηνες στην κυπρο, λαλει μου..
"δηλαδη η ελληνικη σημαια εν η σημαια του αποελ εδω περα;"
η κοινωνια εν χωρισμενη σε τουτο..δειχνουν το οπως εγραψα τζαι οι ερευνες ταυτοτητας [τζαι που κοινωνικους επιστημονες αλλα τζαι ερωτηματολογιων που διουν διαφορετικες πιθανοτητες επιλογες ταυτοητας]...
για την χουντα σαν "κυβερνηση"..ε ηταν..:)..εν φταιει ο ελληνικος λαος ομως σαφως..ακαταχνωτα..
δεν ειναι θεμα ανοχης..ινταλως ηταν να ανατρεψει ο ελληνικος λαος την χουντα; ηταν ο κατασταλτικος μηχανισμος του κρατους του εμφυλιου στην εξουσια...
τζηνον το κρατος, στην δικην μου οπτικη εστω, ηταν νεοαποικιακο..οπως εν μπορω να κατηγορησεω τους χιλιανους για τον πινοσετ η τους αργεντινους, τους ισπανους κλπ για τα αντιστοιχα, πως να κατηγορησω τους ελληνες;
πρεπει να κρινουμε με βαση το πλαισιο..
τζηνοι ηταν τα πρωτα θυματα του συγκεκριμενου κρατους..ενεν τζηνο το κρατος που εκαμεν την μαρκονησο;
ενεν για τζηνον το κρατος οι "απονες εξουσιες" του καζαντζιδη;
να σου το πω αν θελεις λλιον πιο αιρετικα..
το υποστρωμα δυσφοριας προς την "ελλαδα"/ελληνικο κρατος εσιει 2 μορφες στην κυπρο -
η μια ταση λαλει οτι εφταιξεν το ελληνικο κρατος γιατι οδηγησεν τα πραματα στην επεμβαση/εισβολη της 15ης ιουλιου...
η αλλη ταση λαλει οτι επροδωσεν μας η ελλαδα που εν ηρτεν στες 20 ιουλιου..[τζαι τουτη εν πιο κοντα στην ας πουμε δεξια ερμηνεια/εκδοχη]
παλε.. εν αυτονομες ρητορικες στον καθημερινο λογο οι οποιες διασταυρονονται τζαι αποκλινουν αναλογως κοινωνικης ομαδας η συγκυριας..
εγω διαφωνω ριζικα με την δευτερη εκδοχη...
το οτι οι ελληνες [στην πλειοψηφια τους] εκαμαν εναν ειδος ατυπης απεργιας στην επιστρατευση που εκυρηξεν ο ιωαννιδης, ηταν σωστο τζαι αρμοζων..αν εκαμνε πολεμο η ελλαδα απλα θα εχανεν..τζαι στο καπνο θα εχανουντουν πολλα παραπανω στην κυπρο [για εμας] αφου θα εμετατρεπουμαστεν σε ενα πεδιο μαχης σε ελληνο-τουρκικο πολεμο...
τουλαχιστον εχασαμεν σαν κυπριοι, σαν κυπριακη δημοκρατια θεσμικα [οπως το εκωδικοποιησεν τζαι ο μακαριος στι 19 του ιουλη] σε μιαν αντιπαραθεση με την τουρκια..οϊ σαν κομματι των 2..
για την ελλαδα σαν κοινωνια τζαι σαν κρατος ο πολεμος ηταν αδιεξοδο..εν εζησεν το 22 η ελληνικη κοινωνια;
ακομα ηταν ανοικτες οι πληγες του εμφυλιου...
σε τζηνην την ιστορικη στιγμη οι ελληνες ειχαν την ευκαιρια να ανατρεψουν την χουντα - τζαι εναν ολοκληρο καθεστως καταπιεσης εσωτερικα τζαι εξωτερικων επεμβασεων στην κυπρο..να απελευθερωθουν που τζηνον..
τουτον, νομιζω, ηταν το ιστορικο τους καθηκον/ευκαιρια..
τζαι ευτυχως εκαμαν το..
το οτι οι κυπραιοι ανεχτηκαν τον ανοητο ενωτισμο πριν το 74, εν εσημαινε οτι επρεπε να ερτει καποιος που το Περιστερι [ας πουμε] να σκοτωθει δακατω..
μεσα στον πονο υπηρχεν τζαι μια τοπικη, κυπριακη, στιγμη ωριμανσης..
υ.γ. πρεπει να σου πω [για να δεις τζαι το πλαισιο το δικο μου] οτι θεωρω το ελληνικο κινημα αντιστασης τζαι επαναστασης της δεκαετιας του 40 σαν μια επικη στιγμη στην ιστορια της ανθρωποτητας - τζαι οι επιπτωσεις της ηταν σαφεις στην ανατολικη μεσογειο για δεκαετιες..
τζαι το οτι εν στην κυπρο που εσπασεν τα μουτρα της τελικα η λογικη της επεκτασης της "μαρκονησου" εκτος ελληνικων συνορων, εμπεριεχει τζαι ενα ταπεινο κυπριακο αισθημα ιστορικου εργου αντιστασης...
Λινέ,
Shερετώ ΣΕ!
Πολύ απολαυστικά και απομυθοποιητικά τα όσα γράφεις για το περιστατικό με το κάψιμο της ελληνικής σημαίας από [περιθωριακό και γραφικό] οπαδό της “ΟΜΟΝΟΙΑΣ”, καθώς και για τες σχετικές επί του θέματος δηλώσεις του Ελλαδίτη κόλατζιη του ΑΠΟΕΛ κου Χιώτη στον ΑΝΤΕΝΑ [που αλλου].
ΝΑ συμπληρώσω ότι ο κος Χιώτης επακριβώς είπε «Το να βρίζουν όμως το έθνος σου και να καίνε ελληνική σημαία και μάλιστα σε ελληνικό έδαφος, είναι απαράδεχτο. Είναι φρικιαστικό. Είναι ένα πραγματικά φρικιαστικό θέαμα. Ελπίζω αυτό που έγινε να πείραξε και να πείσμωσε το ίδιο τους Ελλαδίτες της Ομόνοιας». [Η υπογράμμιση της φράσης ελληνικό έδαφος, είναι δικιά μου]... Προφανώς ο κος Χιώτης με πατερναλίστικο και δασκαλίστικο [καλαμαρίστικο] του ύφος εννοούσε ότι η Κύπρος αποτελεί έδαφος ελληνικό. Με ποια έννοια όμως; Ότι πρέπει να ανήκει στην Ελλάδα [να είναι ας πούμεν, νομός της Ελλάδας]; Το κάψιμο της όποιας σημαίας είναι γενικώς μια πράξη που προκαλεί έντονες αντιδράσεις καθώς θίγει τα ιερά και τα όσια και άπτεται των ευαισθησιών του οποιοδήποτε. Και δεν το κρύβω ότι προσωπικά θα ΜΕ ενοχλούσε η θέα μιας καιόμενης κυπριακή σημαίας. Αλλά διερωτούμαι αν το κάψιμο άλλων σημαιών σε «ελληνικό έδαφος» [λόγου χάριν, της σημαίας του Ισραήλ ή και της Τουρκίας], μπορεί να είναι αποδεκτό και να χειροκροτείται;
Κατά τ’ αλλά κάποιο εν τζιαι θέλουν τζιαι πολλά για να προβάλλουν τες υστερίες, τες φοβίες, τες ανασφάλειες και τες εμμονές τους. Ας πούμεν, πριν μερικές μέρες ο ΑΝΤΕΝΑς [και πάλι] πρόβαλε στο δελτίο ειδήσεων ένα ρεπορτάζ για μια εκδήλωση [υπό τον τίτλο «Κυπριακή Δημοκρατία και Κυπριακό Πρόβλημα 1960-2010 - Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον»] μιας νεοφανούς [που δεν την ξέρουν ούτε οι μανάδες των μελών της] οργάνωσης ονόματι ΠΕΑΜ [Παγκύπριο Εθνικολαϊκό Απελευθερωτικό Μέτωπο - άρεσε μου εκείνο το «εθνικολαϊκό]. Την εκδήλωση χαιρέτισε και κάποιος Μίκης Τεμπριώτης [διερωτούμαι αν είν’ αυτός που κάποτε ήταν στην Αριστερή Πτέρυγα της ΕΔΕΚ], όπως και ο Αρχιεπίσκοπος του 8%... Αμέσως μετά το ρεπορτάζ για την εκδήλωση του ΠΕΑΜ που διάρκεσε μερικά λεπτά, ακολούθησε ένα ρεπορτάζ [μικρότερης χρονικής διάρκειας] για μια εκδήλωση του ΑΚΕΛ στην Λεμεσό για τα 50χρονα της Κυπριακής Δημοκρατίας! Αυτό θα πει δίκαιη κατανομή του τηλεοπτικού χρόνου στες ειδήσεις [οι μικροί κι άγνωστοι έσονται πρώτοι] και σωστή ιεράρχηση των ειδήσεων ...
Κι ακόμα κάτι Λινοπάμπακε, εξ αφορμής κι ενός σημείου από το σχόλιο ΣΟΥ προς την Κроткая. Λαλείς της: «το υποστρωμα δυσφοριας προς την “ελλαδα”/ελληνικο κρατος εσιει 2 μορφες στην κυπρο -
η μια ταση λαλει οτι εφταιξεν το ελληνικο κρατος γιατι οδηγησεν τα πραματα στην επεμβαση/εισβολη της 15ης ιουλιου...
η αλλη ταση λαλει οτι επροδωσεν μας η ελλαδα που εν ηρτεν στες 20 ιουλιου..[τζαι τουτη εν πιο κοντα στην ας πουμε δεξια ερμηνεια/εκδοχη]»
Τούτες οι τάσεις εκφράζονται πολύ παραστατικά στο ποίημα «Είμαστε Έλληνες» του απογοητευμένου κύπριου ποιητή της ελληνοφροσύνης Μιχάλη Πασιαρδή όταν λέει [απευθυνόμενος στο ελληνικό κράτος]
«Δεν είναι η πρώτη σας φορά που μας πουλήσατε
Το 'χετε ξανακάνει χρόνια πριν, σ' άλλους αιώνες.
Όταν, μας ξεπουλούσατε στους Πέρσες
Κι όμως ζήσαμε. Κι αντέξαμε σκλαβιές και κούρσα,
τα φέραμε δεξιά με την αναβροχιά και την ακρίδα.
Είμαστε Έλληνες.
Δεν καρτερούμε τίποτα.
Τώρα μας ρίξατε στους Τούρκους
το αίμα πότισε τη γη
κι αλυσοδέσανε βαριά τον Πενταδάκτυλο.
Είμαστε Έλληνες.
Δεν καρτερούμε τίποτε,
απ’ την Αθήνα τίποτε...»
Περίπου στα ίδια πλαίσια απογοήτευσης κινείται κι ο ομογάλακτος του Κώστας Μόντης, όταν «Πικραινόμενος εν εαυτώ» [και σαν απατηθείσα μωρή παρθένα] δηλώνει [γιατί αδυνατεί να πιστέψει ότι το έστω παράνομο χουντικό κράτος των Αθηνών θα προέβαινε σε τέτοια προδοτική ενέργεια], «Είναι δύσκολο να πιστέψω
πως μας τους έφερε η θάλασσα της Κερύνειας,
είναι δύσκολο να πιστέψω
πως μας τους έφερε η αγαπημένη θάλασσα της Κερύνειας»
[Τους έφερε η προδοσία της ελληνικής χούντας και της ΕΟΚΑ Β΄ - πες τα με τ’ όνομα τους]!!!
Πέραν αυτού, δεν ξέρω αν διάβασες το κείμενο της τελευταίας μου ανάρτησης [πιο πολύ ταξιδιωτικό ήταν με ψήγματα πολιτικής – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/09/722010.html], όμως εκεί μεταφέρω και μια “πατάτα” που άκουσα σε ομιλία σε μια εκδήλωση, κάπου στην Ελλάδα, αφιερωμένη στην Μάριο Τόκα. Ο ομιλητής έκαμε αναφορά στον «αγώνα του κυπριακού ελληνισμού» συνδέοντας τον με το τραγούδι του Τόκα και της Neşe, «Η δική μου πατρίδα ...».
Τέλος, εν τζιαι ‘κατάλαβες για ίντα «αξιοπρέπεια» εμίλαν ο Λεμονής;
Den ginete agapi mou kali mou. An itan na dioxetefsw to siggekrimeno feeling stin praksi, tha eprepe na piasw ena oplo na ton peksw. Ke an thimase, den simfwnw me tis dolofonies, oute tis nomimopiw analoga tou an tis kamni prasinos i mple i kokkinos
*mitsokamma sou*
Estila sou ena email prin den kserw an to epiases i akoma.
Avrio tha mazeftoume sti platia eleftherias lefkwsia i wra 6 gia antifasistiki siggentrosi, an mporis na erthis tha xarw polla na se dw.
ysterografo: je egw epatha parakrousi to 2003.
Gia na ime ilikrinis omws, nomizw oti kathe evesthitos anthrwpos epathe parakrousi to 2003.
Akoma je oso afora to istoriko plesio tou metamonternou anthrwpou se sxesi me tin texnologia, tin "afto-ipnosi" je tin ennia tis "siwpis".
En jino pou lei je o Mario Perniola, je o Paul Virilio sto La bompe informatique, en tragiko to pou eftasamen, na vlepoume tin apwlia twn anthrwpinwn zwwn live sti tileorasi mas.
Trwgontas to fagitaki mas sto zesto spitaki mas, je i apwlia tis anthrwpinis zwis na diakoptete gia diafimisis serviettas ke dimitriakwn.
ανευ,
ε καλαν για τον χιωτη ιντα που αλλο να πω..εσιει τζαι χαζιν παντως που εκαμεν τζαι αναφορα στους "ελλαδιτες" της ομονοιας..να "πεισμωσουν" για ποιο πραμα; παντως τζιαμαι εφυεν του η συνηδητοποιηση της διαφοροποιησης..
ειπαμεν την πραγματικοτητα εν μπορεις να την εξορισεις..
ναι..ουφφου με τζηνο το ποιημα του πασιαρδη..σπαραξικαρδια ομελετα ιστορικων αποσπασματων..
ενεν [ηταν] ασιημος ποιητης..στα παλια τουλαχιστον..
αν εσιει εστω τζαι μακρυνες αριστερες καταβολες φαινεται μου που τζηνους που διουν μονιμα εξετασεις εθνικων δηλωσεων νομιμοφροσυνης...αμπα τζαι..
εσιει εναν αλλο ποιημα της εποχης που μου αρεσκει, εστω τζαι αν ο κωδικας εν τουτη η [για εμενα τουλαχιστον] αναξιοπρεπης προβολη του σημερα στην αρχαιοτητα..σαν να εν μπορει το σημερα να εσιει την αξιοπρεπεια της ιστορικης στιγμης..
τουτον εκφραζει παραπανω το κλιμα που οδηγησεν στην 15η του ιουλη..
"Ν' αφησετε τα οπλα, πρωτα αυτα και να παραδοθειτε
διχως λογια κι αντιρρησεις κι αλλα αναλογα, στο Στρατηγο που
ηδη στειλαμε κοντα σας. Ο Δημογερων σκεφτηκε πως τετοιους ορους ουτε οι Περσες στα χρονια εκεινα τα σκληρα δεν
εθεσαν μετετοιο υφος κι απευθειας. Κι τουτοι,αδελφοι προς αδελφους! Αθηναιοι προς Σαλαμινιους! Ετσι περασαν οι μερες μες την απειλη. Και βγηκε ο λαος στην αγορα και φωναξε. Κατεβηκαν απο τα χωρια και τις πολεις. Ο Δημογερων χαμογελουσε μες στην εγνοια του. Κι οπως συνηθιζε περιμενε τις δεκατρεις για να απαντησει."
[Αθηναιοι προς Σαλαμινιους"]
Για τον μοντη..εσιει ποιηματα σνιφ σνιφ - για να πω το ελαχιστο..
εσιει ομως τζαι πολλα καλα..αρεσκει μου γενικα..εστω τζαι με το δακρυβρεχτο [επισης] υπονοουμενο των "γραμματων στην μητερα"..
αλλα εσιει βαθος που καταφερνει τζαι ξεφευκει που τα κλισε στα οποια αυτοεγκλωβιστηκεν με τον εθνικο λογο...
για τον λεμονη..
υποθετω εννοαν οτι υστερα που ετσι πορεια τους τελευταιους 2 μηνες τζαι ο ιδιος σαν προπονητης τζαι η ομαδα θελει κατι αλλο..
εν τους αρμοζει..
εν να εν πολλα κουφο να φκει τζαι τουτος χιωτης..εν μπορω να του πιστωσω ετσι φαση του πλασματου, χωρις τεκμηριο...
ευαγγελια,
επιασα το, ειδα το..εκουβεντιασαμεν το τζιαι με κοσμο εψες..
να σου πω την αληθκεια, παρα την γενικη μου απροθυμια για μετακινησεις λεμεσου-λευκωσιας, δαμαι εν σχεδον πειρασμος..
δουλευκω ομως το δειλις σημερα..
νοερα..:)
ανευ,
εξιχασα...ναι φυσικα ειδα το ποστ σου για το τραουδιν των νεσιε-τοκα..
τουτος ο αχταρμας που ενσωματωνει τα παντα για να καμει ταχα μου εθνικο λογο εσιει τζαι χαζιν..
δαμαι λαλεις τζαι εσυ, η τ/κ ενσωματωθηκεν στην ελληνικη εθνικη φαντασιωση αγνοωντας την υπαρξη της..
το πρωτον πραμαν που μου αθθυμισεν αμα ειδα το ποστ σου ηταν το ρεμπετικο..ινταλως επερασεν που τραουδιν του περιθωριου τζαι με τουρτσικες-οθωμανικες παραπομπες [στο φαντασιακο του ηγεμονικου λογου- τζαι οί τυχαια πριν το 1940] τζαι ινταλως εγινεν υστερα "εθνικο τραγουδι"...
για το τραουδιν της νεσιε-τοκα αθθυμηθηκα τζαι εναν επεισοδιο στα 90'σ..ηταν να καμουν συναυλια τζαι ο τοκας, ο σαβοπουλος [που ηταν τοτε στα εθνικα του- υστερα ηρεμησεν] κλπ..τζαι λαλει του ο σαβοπουλος..
"τι το θελεις αυτο τωρα;"
ο τοκας επατησεν ποϊν [εγραφεν η εφημεριδα] βεβαια..νομιζω ειπεν κατι στο στυλ
"εν η ουσια του εργου μου"..
αλλα τζαι τζηνος εγυρευκεν νομιμοποιηση σε φασεις νομιζω..
ισως δικαιολογημενα μ εβαση τον ιδιο τον διχασμο της ζωης του σε δυο χωρες...
αφηκεν ομως εργον... οποτε..
για τον μοντη [μιαν τζαι επανηλθα, τζαι συνδεεται] εσιει πολλα καλες στιγμες τζαι για την κυπριακη γλωσσικη εκδοχη αλλα τζαι για την ιστορικη εμπειρια..αλλα ο εγκλωβισμος φαινεται τζαι στο αλλο [εκτος που τουτον που γραφεις] ποιημα οτι το οτι γραφει στα ελληνικα αξιζει μονο..
ιντα που να πεις;
οϊ γιατι εισιεν κατι να πει [που εισιεν τα γερημα]..οϊ γιατι εκαμνε τεχνη το τοπικο [που το εκαμνε τα γερημα]..
αλλα η αναγκη νομιμοποιησης...
το ευκολο κλισε..
αλλα ειπα σου..αμα τον δεις ευρυτερα αξιζει...αδικουν τον τα σινφ σινφ..
εχουν πολλοι ετσι στιγμες..
οποτε εν καλα ισως να θωρουμεν την μεγαλη εικονα στην ροη..τζαι τα σινφ σνιφ να τα ερμηενυκουμεν στο πλαισιο τους..
Δημοσίευση σχολίου