Κυριακή 10 Μαΐου 2009

περιθωριακες ειδησεις

Εσιει λλιον τζαιρον που λαλω να γραψω για τες [πολιτικες τζαι οικονομικες] μετατοπισεις που την παγκοσμια κριση..Εισιεν χαζιν η διασκεψη των G-20..αλλα τζαι μια σειρα που εκλογες..Αλλα οπως λαλει τζαι ο παραδοσιακος στιχος που αναστηθηκεν στο Ριζοκαρπασο..
"Ο κοσμος ουλλος τζι' αν χαθει
της Τζυπρου μη κακον της
γιατι πατω το χωμαν της
τζαι πιννω το νερον της"
Αποηχος μιας εποχης που ο τοπος/χωρος εν εβιωνετουν [μονο] σαν πολεοδομικα οικοπεδα...
Εχουμεν παραξενα βιτσια εμεις οι ιθαγενεις..Εναν αιωναν ολοκληρον εφκαλαμεν την στο να αντρεπουμαστεν να πουμεν οτι ειμαστεν κυπραιοι..ελληνες, τουρτσιοι, [της κυπρου βεβαιως, βεβαιως] ελληνοκυπριοι, τουρκοκυπριοι, ευρωπαιοι τωρα..τζαι παει..Οποτε αμα επρωτοακουσα τον στιχο εχαμογελασα..
Εχουμεν χαζιν..τζαι στον, εστω υπογειο, ερωτα μας με τον χωρο, την γη...
Στην αναζητηση μιας μεταμοντερνας ισορροπιας αναμεσα στην κοσμοπολιτικη εξωστρεφεια της γεφυρας τζαι την εσωστρεφεια της μοναξιας μας..
Ιστορικη παρενθεση: την φραση "η κυπρος για τους κυπριους" αρθωσεν την για πρωτη φορα ο Κυριλλατσος, ο εκπροσωπος των αδιαλλακτων εθνικιστων στο αρχιεπισκοπικο των αρχων του 20ου αιωνα..Απευθυνετουν στους τουρκοκυπριους βουλευτες τοτε..Η "αλλη κοινοτητα" εν η υπενθυμιση οτι εν ειμαστεν μονοι μας..στον χωρο..η μοναξια μας εσιει πληθυντικο...
Τζαι εν για τουτον που ο ιστορικος μας πλουραλισμος εν το δωρο της γεωγραφιας στην ιστορια...Για να μερωνουμε..τζαι μεσα τζαι εξω..
Με το χαμογελουιν της αυτοειρωνειας...Οπως τα πειραγματα των ποιηταρηων στα μερωμενα "παλιωματα" του ηχου...

Τζαι αποηχος παλε..των διαπλοκων του χριστιανισμου με το ισλαμ, του ερωτισμου της αφροδιτης που πλανιεται σαν εξοριστη ανεραδα, με τον πουριτανισμο του μονοθεισμου...λαλει ο τουρκοκυπριος που την Γαληνοπορνη στον παπα του Μοναστηρκου...
"Αποστολε Αντρεα μου
με το καμπαναρκο σου
μερωσ' μου την αγαπη μου,
τζαι μεν τον μισταρκο σου"

Εσιει 2 ειδησεις που νομιζω εν σημαντικο να καταγραφουν...τζαι γιατι εκφραζουν τζαι μιαν συνεχεια με θεματα που εκουβεντιαστηκαν δαμαι..τζαι επειδη μερικα θεματα αξιζουν..
για την ταινια "Ακαμας" του Π. Χρυσανθου
τζαι για την εκδηλωση στο Ριζοκαρπασο

Την πρωτομαγια στον "Πολιτη" στην σελιδα 24 εισιεν τον εξη τιτλο..
"Και ομως..ασκηθηκε λογοκρισια"..
Η ειδηση εν ηταν η ανακαλυψη της τασιηνοπιττας αλλα η δημοσιοποιηση του πορισματος της ερευνας της επιτροπου διοικησεως για την επιμονη της "Συμβουλευτικης επιτροπης κινηματογραφου" να λογοκριθει η σκηνη οπου ενας αγωνιστης της εοκα σκοτωνει καποιον στην εκκλησια...Η κατασκευασμενη υστερια τοτε εκουβαλησεν τον πτωμα του Παλληκαριδη παλε για να δικαιωσει την απαιτηση για λογοκρισια..
Ιδου το πορισμα που την ειδηση της εφημεριδας..

"Ειναι βεβαιο οτι η φορτιση [που προκαλεσε η συγκεκριμενη σκηνη της ταινιας λογω του θεματος της] μεταφερθηκε σε ολο το ευρος των σχεσεων του σκηνοθετη με την ΣΕΚιν. Ενεκα δε της δημοσιας συζητησης και της αρνητικης, εν πολλοις, δημοσιοτητας που αυτη προκαλεσε, κυριως ομως λογω της προσπαθειας της ΣΕΚιν να λαβει συγκεκριμενα μετρα λογοκριτικου χαρακτηρα, παραβιαστηκε το δικαιωμα καλιτεχνικης εκφρασης του κ. Χρυσανθου...
Η λογοκρισια ομως, προσβαλει εννομα αγαθα, οπως η ελευθερια της εκφρασης και του λογου..
Μια δημοκρατικη κοινωνια κατα την αντιπαραθεση ενος δικαιωματος που εκπηγαζει απευθειας απο το συνταγμα, οπως ειναι αυτο της καλιτεχνικης εκφρασης, με αλλες αξιες, οφειλει να στοχευει στην επικρατηση του πρωτου."
Κοιτα να δεις...

Εν τζαι εν παραξενο οτι υπηρξεν κατασκευασμενη υστερια στα ΜΜΕ..Το σημαντικο εν οτι υπαρχουν αθρωποι που εν τους φουνται..Ο Πανικκος Χρυσανθου εν εκερδισεν μια διεκδικηση..Ανοιξεν εναν ακομα παραθυρο..Η κυπριακη διανοηση δυστυχως εν εισιεν την συνεχεια που θα αρμοζεν στην ρηξη που επροκαλεσεν ο Τ. Ανθιας το 1930 οταν αφοριστηκεν. Τζαι ο ιδιος ο Ανθιας εμαλαθκιανεν - οπως του εγραφεν ειρωνικα ο "αρκατης-ποιητης" της δεκαετιας του 40, ο Χειμαρριδης..Εβρεθην τζαι ο Λεοντιος τζαι εφιλεψαν...Αλλα η κριτικη σκεψη εμεινεν στο περιθωριο..ιδιαιτερα υστερα που το 60 που επιβληθηκεν τζαι εναν καθεστως αυτολογοκρισιας..
Λαλεις να κοντευκουμεν παλε την στιγμη του νεου ανοιγματος;
[Για το εργο τζαι την σκηνη ειχα γραψει παλια, το 2007 που το ειδα, ενα σχολιο..δαμαι..συρμα στο computer: Ο «Ακαμας» του Πανικκου Χρυσανθου ]

Η δευτερη ειδηση εν που το ριζοκαρπασο..Τελικα υστερα που την λογοκρισια του θεατρικου [που τους διαχειριστες του "κυπριακου" στην Λευκωσια εναντια στην πλειοψηφια των αθρωπων του σχολειου τζαι της κοινοτητας] εγινεν μια δικοινοτικη εκδηλωση..με κυπριακη μουσικη..
"ελατε νε μερωσουμεν" ελαλεν ο στιχος μιας τ/κ ποιηταρισσας...αποηχος τζαι τουτος μιας εποχης που οι λεξεις εδιαχωριζαν το αθρωπινο που την υστερια των τραμπουκων..
να μερωσουμεν..
Ετο που μπορει να κουβαλα τζαι σοφιαν, εκτος που χιουμορ, η καταπιεσμενη μας ιστορια τζαι οι ηχοι της...
Το κυκλωμα της λογοκρισιας εκατσιαρισεν παλε..αλλα η εκδηλωση εγινεν.. σαν η φωνη ενος βιωματος που ακουστηκεν επιτελους..
Εχτες την κυριακη στον Πολιτη ηβρα μιαν ειδησουαν-σχολιο [στην στηλη "παρασκηνιο"] που δειχνει το βαθος μιας εμπειριας που λογοκρινεται..

"Δεν απηχθη Ε/Κ μαθητρια απο εποικο στο Ριζοκαρπασο οπως γραφτηκε σε καποιο εντυπο, αλλα οπως πληροφορειται η στηλη, κλεφτηκε. Η εν λογω 17χρονη ειχε σχεσεις με νεαρο Τουρκο εδω και μηνες, ζητησε μαλιστα νομιμοποιηση της σχεσης της, αλλα τοσο η οικογενεια της οσο και η οικογενεια του νεαρου αρνηθηκαν να συγκατατεθουν. Οι δυο νεαροι εξαφανιστηκαν απο το χωριο την Δευτερα του Πασχα για μια βδομαδα αλλα στην συνεχεια η Ε/Κ μαθητρια επεστρεψε στο Λυκειο Ριζοκαρπασου για να αποφοιτησει..."
Ενδιαφερον...πολλα ενδιαφερον..
Το μπλογκ αφιερωνει εναν κυπριακον τραουδιν [που το ακουσα περαστικα την περασμενη εφτομαδα τζαι εμεινεν μου ο ηχος σαν εσωτερικος αποηχος] στον απαγορευμενο ερωτα τους μιτσιους..
"Ελα να παμεν μουζουρου. Τζει!
Τζει στα βουνα τ' Ακαμα
που δυνν' ο ηλιος γληορα
μανα μου
Να ππεσουμεν ανταμα"
[το οιδοιποδειο καλεσμα στην μανα-ακομα τζαι στο ερωτικο περασμα της εφηβειας- εν τζαι τουτον μεσ' τα χαζια μας..]

Τζαι μιαν τζαι ειμαστεν στα ποτζιει...Η κυβερνηση του Ερογλου λαλουν οι εφημεριδες εν εβαλεν ουτε εναν εποικο υπουργο...Εν τζαι τουτοι αλοπως εθκικοφρονες που αντρεπουνται να πουν εν κυπραιοι...αλλα "..της Τζυπρου μη κακον της"..Λαλεις;
Παντως "υπουργον εξωτερικων" εβαλεν εναν τυπο της φρασεολογιας της "δικοινοτικης, διζωνικης ομοσπονδιας"..

Στα διεθνη - ετο αφου εν αντεχω..Στην Ελλαδα τζαι την Γερμανια επροσπαθησαν οι φασιστες [χρυση αυγη, νεοναζι] να καμουν πορειες εναντια στους ξενους, το κτισιμο τζιαμιου στην Γερμανια κλπ..Γενικα εναντια στον "κινδυνο" της "μολυνσης"..Τζαι εκατεβηκαν πολλοι παραπανω σε αντι-διαδηλωσεις..
Οπως ελαλουσαν τζαι οι ισπανοι "εν θα περασουν"..
Πρεπει να τους θωρουμεν πκιον στα μαθκια τζαι να ξερουν οτι ο κοσμος εν τους φοαται..
Γιατι οι τραμπουκοι πονταρουν στον φοο..

Η αντισταση εν θεμα ηθικης..τζαι αξιοπρεπειας...

6 σχόλια:

Lexi_penitas είπε...

Πάνω στο τελευταίο, πρέπει να πήρες είδηση τζιαι την προσπάθειαν τους να περάσουν νέα ήθη τζιαι μέσα στα μπλογκς. Η οργανωμένη επίθεση τους με βρισιές, βρομόλογα και μειωτικούς χαρακτηρισμούς σε όποιον διαφωνεί με τες ακραίες εθνικιστικές θέσεις τους ανάγκασε πολλούς μπλόγκερς να τους καταδικάσουν.

Πιστεύκω εν τζιαι τούτο στα πλαίσια του γενικότερου σχεδίου για επαναφορά του κλίματος του 2004 και προετοιμασίας του λαού για μη λύση.

Ανώνυμος είπε...

γεια σου lexi penita,

ναι ειδα τα..τζαι το τελος του ποστ εν μερει εν τζαι αναφορα σε τζηνα..αν τζαι η εικονα που εχω εν που τα χαζα τους σε αλλα μπλογκς..ιδιαιτερα του ανευ..
που το μπλογκ τους εν περασα..με το που ειδα τα πρωτα τους σχολια στον μιχαλη τζαι τον ανευ, ηταν περιττον..

αμα εξεκινησεν τουτη η ιστορια η εντυπωση μου ηταν οτι ενεν κατι το νεο..τζαι το φθινοπωρο εκυκλοφορουσαν κατι μονοστεφανοι που εκαμναν copy paste διαφορα ετοιμα κομμαθκια..το χαρακτηριστικο τους ηταν οτι εν εμπορουσαν να κοψουν μισην κουβεντα..
οποτε το οτι εκαμαν μπλογκ, σαιτ η οτιδηποτε, εν τζαι εν τιποτε παραξενο..ενταξι..προφανως εν πασιν τζαι πολλα καλα τα εντυπα που φκαλουν οποτε ειπαν να διανεμουν τα χαζοανεκδοτα τους μουχτιν...
οποτε μεν ανησυχεις για την μπλοκοσφαιρα..αν εσιει κοσμον που τους θκιεβαζει καλα να παθει..αλλα τουτοι οι τυποι εν τζαι εν της κουβεντας εν του λαξιματος..τζηνοι που θελουν εν να κουβεντιαζουν..τζαι καποιοι εν να καμνουν διαγωνσιμους λαξιματος..ο καθενας με τον ηχο του..

το οτι ελογοκριναν τον ανευ τζαι τον μιχαλη εν μου εκαμεν εντυπωση..αφου εν εχουν επιχειρηματα ηταν λογικο να προσπαθησουν να αποκλεισουν φωνες που θα τους υποχρεωναν να συζητησουν..τζαι αμα υποχρεωνονταν να βρεθουν μπροστα που επιχειρηματα, πιαστα τζαι γυρασιν..

αλλα ναι.. τουτα τα τελευταια τους με τες μαζικες copy paste φασεις τζαι τες προσωπικες επιθεσεις εν λλιον οπως τα διαφημιστικα emails που ουτε ενδιαφερουν κανενα,ουτε εχουν να πουν τζαι τιποτε τζαι εν νακκον ενοχλητικο - ωσπου απλα να συνηθισεις το delete που λαλει τζαι ο aceras..η το απλο προσπερασμα οποτε ππεσεις πανω τους σε σχολιο που ενεν σβησμενο..

εν τζαι νακκον κριμαν αν με ρωτας..εισιεν εναν κακοριζικον [με διαφορα ψευδωνυμα] στον ανευ που εκολλησεν η βελονα του να λαλει του ασλαν "τζαι ενομισεν ο τζυρης σου οτι εκαμεν γιον"..τζαι παλε..τζαι παλε..τυπικον χαζον σχολιο μπορεις να πεις..αλλα ποσες φορες να το πει τζαι να μεν υποψιαστεις το δικον του απωθημενο με τον δικον του γερον;..τζαι αν σκεφτεις οτι μαλλον εν ο ιδιος που επαναλαμβανε μανιοκαταθλιπτικα την εκφραση "ξεφτιλισμενε" μπορεις να φανταστεις απωθημενα που πρεπει να κουβαλα;
για την εικονα του αντρισμου του..
που το πρωκτικο αγχος στο αγχος του ευνουχισμου...
τζαι ηταν τζιαμαι ετσι πεταξουμενο..σαν ενα θεαμα αξιολυπητο..ενοιωσα οικτον να σου πω την αληθκια τζαι νευριαζει με τουτον το αισθημα..εν αξιζει να νοιωθουμεν ετσι για αλλους αθρωπους..αλλα τουτος επεμενε τζαι επεμενε να περιφερει την μιζερια του..τζαι εν τζιαμαι γραμμενο..
εν εισιεν καποιον [παρεαν, γνωστον] να του πει "κανει ρε, εν αντροπη για εσενα;" εν να μου πεις επαιζεν το ανωνυμος με πολλα ψευδωνυμα..
ναι αλλα τζηνα που εφκαλεν περιπατο ηταν δικα του..
οπως τον ομοφιλοφιλο που βριζει τους αλλους σαν ομοφιλοφιλους, οπως τον μαυρο που βριζει τους αλλους οτι εν niggers..

περα που το προσωπικο, ναι.. σε τουτον τον προσφατο αχταρμα, νομιζω υπηρχε τζαι η εικονα του κυπριακου νεοφασισμου οπως εδιαμορφωθηκεν που το 74..αδυναμια λογικης κουβεντας..υστερικες κραυγες με στοχο την δαιμονοποιηση..υιοθετηση ατακων που οποθεν λαχει [αριστερα,δεξια..η μαλλον προσπαθεια αριστερης επενδυσης της εθνικοφροσυνης..ο γριβας που αριστεριζεν κατα τον πεταιν] φτανει να παραγεται ενα συνεχες κατσιαρισμα σαν προσπαθεια προβολης ενος αβεβαιου εγω...τζαι το αμηχανο γελιο [χο χο χι χι] της ημιμαθειας που τρεμει να μεν βρεθει μπροστα στον καθρεφτη της αγνοιας της..

το οτι ο ανευ τζαι εσυ αποφασισεται να τους κοφκετε σχολια εν λογικον τζαι πρακτικον..καμνετε τους τζαι καλον δηλαδη γιατι ηταν τοσο γελοια η παρασταση των τελευταιων ημερων που απορω ινταλως τζαι εν αντρεπουνται..αλλα πε μου καταλαβουν;

σιουρα υπαρχει η υστερια/φοβος για πιθανοτητα λυσης..αλλα εν τζαι τυπικη αντικομμουνιστικη υστερια νομιζω..φκαλουν σπυρκα ακομα επειδη εφκηκεν αριστερος προεδρος..για τους υπολοιπους μπορει να εν πκιον στο στυλ so what? αλλα για τουτους εν μια στιγμη που φαινεται να απειλει την συνοχη του κοσμου οπως τους τον εμαθαν...

το οτι εν να προσπαθησουν να κατασκευασουν κλιμα οπως το 2004, εν σαφες..εν η φανατσιωση τους να νοιωθουν οτι εκφραζουν το "εθνος"..την φαντασιακη συλλογικοτητα...τζαι το καγρι τους εν μερει φκαινει τζαι που την συνηδητοποιηση οτι ενεν ετσι η πραγματικοτητα..θελουν να εν οι ιδανικοι γιοι του φαντασιακου πατερα/πατριαρχη..αλλο γυρον τους πολουβα η πραγματικοτητα..

το οτι καποιοι μπορει να τους χρησιμοποιουν εν πιθανο..εν ηξερω ..αλλα εν τζαι εσιει τζαι σημασια..
η λυση τζαι η διαδικασια για το μελλον προυποθετουν οτι η κοινωνια εν να τους ξηφοηθει..
διοτι εννα υπαρχουν τυποι σαν τουτους οπως υπαρχουν σε ουλλες τες κοινωνιες ακροδεξιοι, νεοναζι, χρυσαυγιτες κλπ..τζαι στον δρομο τζαι στο ιντερνετ..το θεμα ενι να μεν νοιωθουν πκιον οτι μπορουν να επιβαλλουνται με τον τραμπουκισμο..διοτι τουτη η κοινωνια υποφερεν πολλα γιατι πολλοι νουσιμοι αθρωποι τζαι πριν το 74 τζαι υστερα εσιωπησαν γιατι ειπασιν οτι μπορει να εν επικινδυνο..
πρεπει να περασουμεν τουτον το δρομον τζαι να κοψουμεν κουρβα..να ενηληκιωθουμεν σαν κοινωνια..

τζαι για του ιδιους, το μονο που μπορυμεν να ελπιζουμεν εν οτι κατι μπορει να κορατζησει μεσα που τουτες τες κουβεντες στο ιντερνετ - που μπορει να εν τζαι που τες ελαχιστες φορες που ακουουν την αλλη αποψη.. καποιοι τουλαχιστον.. τζαι να μαθουν να σκεφτουνται αντι να υπακουουν το εμβατηριο του εσωτερικευμενου πατερα/πατριαρχη...

κατα τα αλλα ..οπως λαλει τζαι ο μαγιακοφσκι
"το μελλον δεν θα ρθει
απο μονο του
ετσι νετο σκετο.."

Ανώνυμος είπε...

Τα άλογα ουδέ νομιμοποιούνται

Στο άλογο δεν μπορούν να χωρούν καν συμβιβασμοί

Του Ιωσήφ Παγιάτα

«Ομόφωνα επαναβεβαίωσε η ΟΕΛΜΕΚ την αντίρρησή της στην εισδοχή στα δημόσια πανεπιστήμια με προσόντα GCE και αποφάσισε κατά πλειοψηφίαν την αποχή από τη διαδικασία των Παγκύπριων εξετάσεων της 22ας Μαΐου στο μάθημα των Νέων Ελληνικών». Έτσι αναφέρουν οι ειδήσεις …

Το θέμα απασχόλησε την κυπριακή κοινωνία από πέρυσιν, κι αυτό χάρις στην άλογη, κατά την άποψή μου, στάση που θέλησε να υιοθετήσει η ΟΕΛΜΕΚ.

Δεν είναι πρόθεσή μου να υπεισέλθω στα επιχειρήματα που προβλήθηκαν από τις διάφορες πλευρές. Αρκούμαι να παρατηρήσω τα εξής :

● Το Πανεπιστήμιο της Κύπρου είναι αυτόνομο όπως όλα τα σοβαρά πανεπιστήμια στον κόσμο και δεν είναι νοητό να μην έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για τα κριτήρια εισδοχής των φοιτητών του.

● Η Κυβέρνηση και μόνη, μέσω του Υπουργείου Παιδείας έχει την ευθύνη προδιαγραφής πολιτικής αναφορικά με το σύστημα εκπαίδευσης της χώρας και ουδείς άλλος.

● Η ΟΕΛΜΕΚ, όπως και οι άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις, έχει ως raison d’ être την υπεράσπιση των καλώς νοουμένων συμφερόντων των μελών της και ανεξάρτητα από τις πεποιθήσεις και την ιδεολογία των μελών της καμιά απολύτως αρμοδιότητα δεν έχει στο θέμα της χάραξης πολιτικής για την παιδεία. Ούτε βέβαια και για το Πανεπιστήμιο της πέφτει λόγος, με το οποίο καμμιά οργανική σχέση δεν έχει.

Αν έτσι έχουν τα πράγματα, καμιά απολύτως αρμοδιότητα δεν έχει η ΟΕΛΜΕΚ αναφορικά με τα κριτήρια εισδοχής των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο της Κύπρου, ούτε δε και νομιμοποιείται να μιλά για τα συμφέροντα της δημόσιας vis-à-vis της ιδιωτικής εκπαίδευσης, κάτι που και πάλιν αποτελεί ευθύνη της Πολιτείας.

Αν η ΟΕΛΜΕΚ πιστεύει ότι η εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο μέσα από τα G.C.E. βρίσκεται στο πλαίσιο των συνδικαλιστικών της δικαιωμάτων, ας έρθει να τα διεκδικήσει φανερά, τεκμηριώνοντας μάλιστα τις θέσεις της με αναφορά στα ποσά που θα χάσουν κάποια μέλη της από το 3%, το 7% ή το 10%, τα τρία νούμερα που έχουν συζητηθεί αναφορικά με την εισδοχή των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο, με κριτήρια εκτός των παγκυπρίων εξετάσεων. Κι αυτό γιατί όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε στην Κύπρο, ανεξάρτητα από τα επιχειρήματα που προβάλλονται «ο καυκάς είναι για το πάπλωμα».

Σε όλες τις κοινωνίες αναφύονται κατά καιρούς διαφορές ανάμεσα στις διάφορες επαγγελματικές και μη τάξεις, που επιλύονται συνήθως με συμβιβασμούς. Ωστόσο εδώ εγείρονται θέματα αρχής, που άπτονται τόσο των αρμοδιοτήτων του κράτους όσο και της αυτονομίας του Πανεπιστημίου της Κύπρου, που δεν μπορούν να καταστρατηγούνται, την ίδια ώρα που δεν διεκδικούνται συνδικαλιστικά αιτήματα. Έχω την αίσθηση ότι δεν είναι δυνατόν να βαφτίζουμε όλα τα θέματα συνδικαλιστικά και να δίνουμε λύσεις που σε τελευταία ανάλυση απάδουν από την έννοια της ευνομούμενης πολιτείας.

Είναι ακόμα η άποψή μου ότι, τα όχι λογικά αιτήματα εκ μέρους κάποιων συνδικαλιστικών οργανώσεων που προβάλλονται κατά καιρούς, τείνουν να διαβρώσουν την οποιαδήποτε συμπάθεια εκ μέρους της κοινωνίας υπέρ των εργαζομένων. Και σ’ αυτή την περίπτωση η ΟΕΛΜΕΚ βρίσκεται εν αδίκω, τείνοντας να βλάψει σε προοπτική τα καλώς νοούμενα συμφέροντα των μελών της, πιο πολύ γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση ο μέσος Κύπριος αντιλαμβάνεται τι κρύβεται πίσω από τη συγκεκριμένη επιχειρηματολογία.

Με το δικαίωμα που μου δίνει η εικοσαετής προσπάθεια στα πλαίσια των Φίλων του Πανεπιστημίου για την ίδρυσή του αλλά και την επιθυμία να ζω σε μια χώρα που θέλει να σέβεται τον εαυτό της, αναμένω τόσο από το Κράτος όσο και από τη Σύγκλητο του Πανεπιστημίου να μην υποκύψουν στις άλογες απαιτήσεις της ΟΕΛΜΕΚ

Ανώνυμος είπε...

Οσον αφορά τα σχόλια του Λινομπαμπακου εξαιρετικά αφιερωμένο

Σαραντα πέντε γερανοί εγυρναν τον Ακάμα
τζιαί οσοι με εφοεριζασιν
τιποτις εν μου καμαν.

Το 1930 αν δεν κάμνω λάθος, Κυπραίοι μεταναστες του Λονδίνου, μαζί με Αγγλους εργάτες, εν μέσω και πάλι οικονομικής κρίσης,κράχ και ανεργίας, Συγκρουονταν με τους μελανοχίτωνες Του Μοσλυ, στο Σόχο,μεταξύ τους και Ο Παπης,
Το 1947-48 Ο Γρίβας ηρθε στον Τακτακαλα να οργανώσει και στην Κύπρο την"Χ" και να κτυπήσει το δυνατό εργατικό κίνημα με τραμπουκισμούς και στήριξη απεργοσπαστών.Τότε δεν καταφέρε και πολλά.
Να μη μιλήσουμε για το 1958..1968
Ας μιλήσουμε για το 2004 που ο τεως Εθνάρχης Καταθετε στεφάνι στον Τύμβο υπο
τους χαιρετισμούς χρυσαυγιτών,η το γεγονός οτι στεγαζουν γραφεια τους σε κτιρίο της Αρχιεπισκοπής.
Υπάρχει συνέχεια και αλληλουχία τούτοι ουλοι ενι οι εφεδρείες της αντίδρασης οταν κάτι πάει να κινηθεί και να αμφισβήτησει την ηγεμονία τους μεσα στο κυπριακό χώρο

Anef_Oriwn είπε...

Λινοπάμπατζιε,
Εξαιρετική η ανάλυση σου από κοινωνιολογικής και ψυχολογικής άποψης του φαινομένου των νεοφασιστών.
Άραγε εν τη δκιαβάζουν και οι ίδιοι εν να κολλήσει τίποτες μέσ’ στην κκελέν τους;

Anef_Oriwn
Δευτέρα 11/5/2009 – 11:41 μ.μ.

Ματίλτα είπε...

Το ένα δύο τρία
τζε τάλλο τέσσερα...
έλα να ζιούμε φως μου
τα δκυό ελεύθερα....