Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Αναζητωντας την αισθητικη των κινηματων της θυμωμενης Αφροδιτης που αναδυεται...

 Λογοπαιγνιο 12χρονου για την κριση:
- Τι εκλεψαν οι κλεφτες;
- Προβατα
[οπου οι κλεφτες εν οι τραπεζες τζαι το ποιοι εν τα προβατα εν προσωπικο θεμα του καθενου τζαι αφορα οσους επιστεψαν ...]

Να ξεκινησω με μια φραση που μου ειπεν ενας παρεας μου πριν λλιους μηνες οταν ο εργοδοτης του εκατασκευαζεν πανικο για να καμει παραπανω περικοπες:
Don't panic...:)

 Επειδη το θεμα εν τζαι συλλογικο, οφειλω να πω με ανακουφιση, οτι ως τωρα η κυπριακη καθημερινοτητα αντεξε μια φοβερη πιεση..
Πρωτα ηρτεν η αποφαση για κουρεμα των μικροκαταθετων για να πληρωθουν οι ζημιες της Λαικης τζαι της τραπεζας Κυπρου..
Το κλισε : ιντα να καμωμεν, δυστυχως εν εχουμεν αλλη επιλογη..
Ηταν ψεμα..

Ειχαμεν - τζαι αποδειχτηκεν με την εξεγερση του κοινου που εφτασεν ως την βουλη τζαι εμπλοκαρεν στις 19/3 την προσπαθεια του Αναστασιαδη τζαι των μεγαλομετοχων της τραπεζας κυπρου να φορτωσουν στην κοινωνια τες ζημιες τους - τζαι τουτο σε συνθηκες πληρους εκβιασμου αφου ο Αναστασιαδης, σε μνημειωδη αποδειξη της ασχετοσυνης του για διαπραγματευσεις επηεν τζαι εδεχτηκεν κουρεμα πριν καν να μπει μεσα...

Αλλα να μεινωμεν τζαι να αθθυμουμαστεν τζαι το επιπεδο του συλλογικου: τουτα που τραβουμεν σαν ιθαγενεις [τζαι αναλογα τραβουν τζαι οι τουρκυπριοι που την τροικα του Ερτογαν] εσιει να καμει με το οτι εχουμε κατι πολυτιμο..
Λαλει μου ενας γνωστος μου σε μια κουβεντα στο δρομο..
- Ρε κουμπαρε για να μαχουνται ουλλοι τοσο, για ενα ποσο που ενεν τοσο σημαντικο για τζηνους,
κατι εχουμεν που το θελουν..

Σε τουτο το επιπεδο που αφορα την χρηση του γεωπολιτικου χωρου της Κυπρου τζαι του περιγυρου του με το φυσικο αεριο, ουλλοι οι ιθαγενεις εχουμεν κοινα - κοινα συμφερονται σαν μια "φυλη" [ιστορικα πολυχρωμα πλουραλιστικη] που ο πλουτος της φκαινει που τον χωρο,
οϊ που κατι που επεξεργαζουμαστεν..
Ως τζαι τον τζαιρο που ειχαμε μεταλλεια, εξαγαμεν το υλικο τους...
Δαμαι θελουμεν τζαι ενα πλαισιο αλληλεγγυης του χωρκου..

Τζαι αν ηταν να καταγραψω το πρωτο θετικο [ενταξει μεν πεσετε που την καρεκλα, εν λογικο ενας τυπος σαν εμενα που μου λαλειτε οτι θωρω παντα το μισογεματο ποτηρι, να ψαξω να δω ινταλως εν να το γεμωσωμεν..:)]
εν οτι η αντισταση που οδηγησεν την αλλαγη αποφασης στο δευτερο γιουρογκρουπ,
εσιει πκιον καθιερωθει σαν θεση στην ευρωπαικη ενωση:
οι 100, 000 καταθεσεις εν κουρεφκουνται...
Διοτι για οποιον εν εκαταλαβεν, οι τραπεζες εθελαν βασικα να δημιουργησουν ενα νεο πλαισιο φορτωματος των ζημιων τους στο κοινο: υστερα που εφορτωσαν το ευρωπαικο δημοσιο με τες ζημιες τους την περιοδο 2008-10, τωρα εθελαν να περασουν τζαι την φαση οτι ηταν να πληρωνει τζαι ο πολιτης που απλα τες χρησιμοποια.
Τζαι ειμαστεν η μονη χωρα που εκαταφερεν να μπλοκαρει κατι που εθελεν μια τροικα..
Εν που τα καλα του διαχωρισμου εξουσιων...:)
Ακομα τζαι αν πουμε οτι οι μεγαλυτερες ευθυνες του Αναστασιαδη εν λογω αφελειας, εν καλα να εσιει ελεγχο - τζαι το οτι η βουλη μπορει να του βαλει αντροσιην εν θετικο..
πολλα θετικο..:)

Τωρα στο εσωτερικο θα εχουμε ενα σοκ αφου θα αφαιρεθει ενα ποσο που θα μειωσει το εθνικο εισοδημα..αν μεινουμε στο 20% καλα ειμαστεν..
Οποτε μπαινει το θεμα τζαι τι εφταιξεν ιστορικα..
Στην δευτερη αποφαση του Γιουρογρουπ η εστιαση επηεν τελικα στες τραπεζες που εφταιαν..
Να πω την αληθκεια εισιεν χαζιν..
Διοτι μπροστα στην κριση, οι ευρωπαιοι εκαταληξαν στο σημειο που ουλλοι εξεραν στο εσωτερικο τζαι το εξωτερικο,
αλλα τα τοπικα ΜΜΕ εκρυφκαν τζαι εκαλυφκαν:
οτι το προβλημα επροκαλεσεν η υπερεπεκταση των δυο τραπεζων,
τζαι η συγκαλυψη τους
τζαι που τον τεως διοικητη της κεντρικης,
αλλα τζαι που τα ΜΜΕ.
Αλλα τζαι που πολιτικους στην βουλη.
Πρεπει καποτε να τεθει τζαι τ θεμα της διαπλοκης.

Το οτι εστιασαν την εμφαση στες δυο τραπεζες εν καλο..
Τζαι για τον μεσο πολιτη αλλα τζαι για τους υπολοιπους ευρωπαιους..
Δαμαι οφειλουμεν να αναγνωρισουμε οτι ο Π. Δημητριαδης εκαμεν καλα την δουλεια του..
Διοτι πρεπει τζαι να αποκωδικουμεν τι ακουομεν..
Καθως εκλειεν η συμφωνια επροκυψεν τζαι το ζητημα των 9 δις της λαικης..
Υπηρχε ενα ειδος υπογειας προσπαθειας να μετατοπιστουν αλλου οι ευθυνες του Αναστασιαδη...
Η υποκρισια αλλα τζαι η απελπισια ηταν εκδηλη σε ενα σημειο της παρεμβασης Στυλιανιδη στο ρικ της τριτη 26/3:
Αφου κενεβεζουν εστρατευτηκεν να καμνει επιθεση στον Δημητριαδη, εφκαλεν τζαι τον Στυλιανιδη να μας πει τα σχολια του..Τζαι οπως ελαλεν κατι, ξαφνικα. αρκεψεν να εντεινεται ο τονος της φωνης για να  πει κατι σαν "ετο, αφησαν μας 9 δις..." - για να παει στο αθλιο κλισε της εποχης του Πολυβιου, του δικηγορου της τραπεζας κυπρου ..το 2011..οταν εξεκινησε η παροχη στην Λαικη..
Την αλλη ημερα ο Συλουρης ειπεν μας την αληθκεια οπως εφκηκεν στην επιτροπη θεσμων της βουλης..
Απο το 2011 η λαικη τραπεζα με τον εποπτεια του ορφανιδη, αρκεψεν να αντλει ρευστοτηα που τον ΕΛΑ η οποια εν εισιεν γνωστοποιηθει - εν εγνωστοποιηθηκεν λ.χ. το Απριλη του 2012 οταν ηρτεν στο κρατος η τραπεζα για να ζητησει χρηματα..
Ποιοι εκαλυφκαν τον κ. Ορφανιδη τοτε;
Ποιοι εθελαν επαναδιορισμο του;

Οποτε το να γυριζει η κυβερνηση μεσω των εφημεριδων που εκπροσωπουν την τραπεζα κυπρου,
να πει οτι ο Δημητριαδης πρεπει να παραιτηθει εν αστειο..
Ο Δημητριαδης τουλαχιστον εκαμεν 2 σωστα πραματα:
1. Εξεκινησεν μια διαδικασια αντιμετωπισης του προβληματος της Λαικης που ηταν υπο χρεοκοπια απο πριν..τζαι ο σαρρης επειδη ηταν εμπλεκομενος λαλει για τες ευθυνες των τραπεζιτων..
2. Εξεκινησεν μια διαδικασια ερευνας για τις ευθυνες των τραπεζων..το οτι οσοι εχουν συμφεροντα καμνουν του επιθεσεις ενεν τυχαιο..

Διαφωνω φυσικα μαζι του στην ταυτιση με την τροικα..αλλα καμνει εν μερει την δουλεια του σαν μερος της ευρωπαικης κεντρικης τραπεζας - αν μας ενοχλει η μη-αυτονομια της κυπρου που την ευρωζωνη, τοτε να μιλησουμε για την λιρα..
why not actually?
Αλλα το να θελει ο Αναστασιαδης να διορισει αλλο στην κεντρικη εν σαν το μακαβριο ανεκδοτο..
Καλα ποιοι νομιζουν οτι τον εμπιστευκεται;
Εσιει ευθυνες, εσιει τζαι διαπλεκομενα..
Το να μεν ελεγχει η κυβερνηση την κεντρικη, με δεδομενα τα συφεροντα,
εν βασικο..
Αν θελουμε να αλλαξουμε το πλαισιο,
ευχαριστως..
Αλλα τοτε να μιλουμε τζαι για την κυβερνηση τζαι τον προεδρο..
Και στο βαθμο που ο κ. Αναστασιαδης στηριξε τον κ. Ορφανιδη ακομα τζαι οταν τζηνος εσυγκαλυφκεν την κριση της Λαικης,
εν μπορει σημερα να θελει να αλλαξει διοικητη,
επειδη οδηγησεν ο ιδιος [εστω στην αφελεια του]
την χωρα σε κινδυνο πανικου της αγορας..
Υποτιθεται τουτο
σαν δικηγορος εταιρειων
επρεπε να το ξερει..

Ενεν ο ιδιος ο κ. Αναστασιαδης που επικαλειτουν  τον Δημητριαδη μεσω της εφημεριδας που τον εκφραζε, τον πολιτη, τοτε τον Νιοβρη του 2012;

Η μονη απολογητικη διασταση που μπορω να σκεφτω για τον Ανατασιαδη,
σαν συνανθρωπο τζαι κυπραιο,
εν οτι εισιεν την αφελεια των ελληνοκυπριων εθνικιστων πριν το 1920 οταν επιστευκαν
οτι η "ευγενης" μεγαλη βρετανια,
θα τους εδιαν στην υποτιθεμενη μαμα..τους..:)
Βεβαια στο υποβαθρο υπηρχεν τζαι μια σκεψη ..εν να ειμαστεν με τους δυνατους...τους εγγλεζους..
Το συνδρομο του ιθαγενη που νομιζει οτι αμα εν καλος εν να τον αποδεχτουν...
Διοτι αν εν ενας κοσμος συμφεροντων τοτε ενας μιτσης γεωπολιτικος χωρος,
πρεπει να κρατα διαφορα σιοινια..
Διαφορετικα εισαι απλα μια συνοικια ευρωπαικης μεγαλουπολης...
Τζαι οι εγγλεζοι εχαναν τοτε..
Τζαι ο κοσμος αλλασεν...
welcome to reality...:)

Δυο γεωπολιτικα σχολια:
Το οτι η Γερμανια επεμενε που την αρχη σε μια λυση που να περιοριζει το θεμα στις τραπεζες
τζαι ειδικα στις αμεσα εμπλεκομενες,
εσιει να καμει τζαι με την γενικοτερη στρατηγικη του βερολινου για ενα ισχυρο
κεντροευρωπαικο κρατος
που να ελεγχει τις τραπεζες..
Αντιθετα ο αλλος πολος εν η Αγγλια που σε τουτην την κριση εφανηκεν να τα βρισκει με τους ρωσους..
Απονη ζωη εναπομειναντες φιλελευθεροι..
Σκεφτειτε θετικα: αφου λιρα μπορει να μεν σας καμνει για διαφορους λογους,
τι θα ελαλουσετε για ενα νομισμα που θα ηταν εκτος ευρω τζαι συνδεδμενο με την στερλινα;
Χμ..:)
Βαλωμεν τζαι το ευρω με το ρουβλι στο καλαθι των ισοτιμιων..
Μικρη παρατηρηση: Η Νορβηγια που εσιει φυσικο αεριο κρατει αποστασεις που την Ευρωπη,
ενω οι εγγλεζοι εχουν τζαι το κατι τους,
αλλα εν τζαι κεντρο διακινησης κεφαλαιων..
Σκεφτου το γινεται..:)

Να κλεισω τζαι με το θετικο της προοπτικης..
Καλα το φυσικο αεριο εν αυτονοητο..
Γινεται κατανοητο σαν το πλαισιο των προοπτικων..
Αλλα τζαι τουτο το κυμα των δρομων, οπως εκφραζεται που τες διαδηλωσεις, τζαι το διαχυτο αισθημα της καθημειρνοτητας,
 εσιει μεσα του θυμο τζαι νευρο,
αλλα τζαι ενα ειδος playfullness, παιχνιδισματος που λαλουν τζαι οι καλαμαραες,
που εν επισης απαραιτητο..
Μπορει να δημιουργουμεν ..
τζαι οπως δειχνει η ιστορια μας το πιο ωραια μας εργα εν υβριδια..
μειγματα..
Η εξεγερση των πολιτων που οδηγησε στο οχι της βουλης στις 19/3
εισιεν τουτο το μειγμα..
Η φωτο που αρεσεν ηταν μια τυπισσα που εκρατεν ενα χαρτονι
τζαι εγραφεν πανω
"Aphrodite is angry"
Ειδα το τζαι στο σαιτ της ρωσικης τηλεορασης...


8 σχόλια:

the Idiot Mouflon είπε...

Κάποιος να εξηγήσει πότε είναι παράνομο να βγάζεις λεφτά έξω και με βάση ποιούς Νόμους - διατάξεις...

Ανώνυμος είπε...

1. http://www.philenews.com/data/ela.jpg

Ο ορφανιδης εφυγε τελος απριλιου 2012 και αναλαβε ο δημητριαδης απο τον Μαη.

2.Αντισταση για το κουρεμα κατω τον 100,000 δεν υπηρξε ποτε απο την βουλη. Υπηρξε αντισταση στο κουρεμα και στο πακετο βοηθειας που μας προσφερε η τροικα και οι περιφανοι βουλευτες μας τα εβαλαν με τους ευρωπαιους ετερους μας και εγλυφαν πατοκορφα την ρωσσια να τους δωκει μεγαλυτερο πακκετον βοηθειας απο την ΕΕ επιβεβονοντας οθσιαστικα οτι ειμαστεν η πορνη της μεσογίου και οτι πουλιουμαστεν σε οποιον μας δωκει παραπανω ριαλλια. Κορυφεα στιγμη των ομιλιων ηταν το κομματι της ομιλιας του ανδρου που μας ειπεν οτι εχουν εναλακτικη προταση για να αποφυγουν την Τροικαν τζαι επολοθηθηκεν καποιος τζαι ειπεν του μα τωρα? 15 μερες μετα?

I love Troika
xwrikos

linopampakos είπε...

Αγρινε,
εν ενδιαφερον τζαι ενδεχομενως θεμα διαρροης πληροφοριων που επηρεαζουν οικονομικα συμφεροντα, αμα καποιος φκαλει λεφτα λογω κουρεματος πριν να γινει ..ας πουμε..:)

η εν ενδιαφερον ποιοι μεταφερουν λεφτα τζαι υστερα εκβιαζουν οτι θα εχουμε εκροη καταθεσεων..
μπορω να φανταστω διαφορα σεναρια..:)

linopampakos είπε...

Χωρικε,
εβαλαν σε δουλεια οξα φκαινει σου μονο του να απολογησαι;..
ειπαμεν..εκτος που τα μυστηρια των δικηγορικων γραφειων, εχουμεν τζαι το mea culpa...

1. Ο ορφανιδης οϊ μονο εδεχτηκεν την εγνατιας τον μαρτη του 2011,
οϊ μονο εσυγκαλυφκεν την παροχη που τον ελα,
αλλα τελικα εισιεν τζαι διαφορους να γραφουν στες εφημεριδες το μαρτη του 2012 οτι παρα τες απλωλειες εν μια χαρα η λαικη..
τζαι ειπεν μας τζαι ο συλουρης οτι ουτε καν στην βουλη εδωκαν τα στοιχεια αμα επηαιναν για τα 1.8 δις..
Οποτε τωρα εν να πκιερωσουν τζαι οι μετοχοι τζαι εππεσεν συγκρυο
οτι ολα εδω πληρωνονται;
Ποιοι εσυγκαλυφκαν ειπαμεν;..:)

2. Ωραιο ανεκδοτο..
ωστε εν ξερεις ιντα που σημαινει αντισταση..
φαντασου ενα τυπο στα γονατα να εκλιπαρει οπως ο σαρρης στο πρωτο γιουρογκρουπ,
οταν ο αχαπαρος εδεχτηκεν προκαταβολικα το κουρεμα..
φαντασου το αντιθετο τουτης της στασης..
εν δυσκολο φανταζομαι αμα υπαρχει τζαι το σαδομαζχιστικο συνδρομο της υποταγης σε τροικες..:)
Βεβαια αν τζαι δουλεια,
ατε ..ειπαμεν..
αμα πουλιεται καποιος, εστω τζαι για μιαν καρεκλα,
αμα εν ειλικρινης,
εσιει τουλαχιστον τζαι χιουμορ η παρασταση..
Οποτε που λαλεις η 19η μαρτιου ηταν αντισταση, τζαι μαλιστα κοιτα να δεις που το εδεχτηκαν τζαι την ευρωπη....
τζαι εχασαν οι μεγαλομετοχοι της τραπεζας κυπρου τζαι ελυσσαξαν;
εσυ εισιες μετοχες
οξα λειτουργας σαν απολογητης των μεγαλομετοχων;..
Α ρε χωρικε που εκαταντησες..
αλλα εν καλα να ξερει καποιος με ποιον μιλα, τζαι ποιους εν πρεπει να εμπιστευκεται..

Παντως μαλλον η τροικα καμνει χαζιν σας..:)

περαστικα..

Ανώνυμος είπε...

Όντως εν αστείο ότι προσπαθούν να φορτώσουν τες ευθύνες στον Δημητριάδη. Εν καλά κάποτε να μας πουν τζιαι τα προσχήματα, αφού εν σαφές ότι ο λόγος εν ότι προσπαθούν να αποσίσουν που πάνω τους τες ευθύνες.
Ο Δημητριάδης εν εύκολο θύμα και για τον επιπλέον λόγω ότι συνδέεται με τον Χριστόφια. Και αφού εξεκινήσαν τα όργανα εμίλησεν και ο Γεωργιος Γεωργίου και είπεν μας για "οικονομικό Μαρί". Εν δημιουργούνται πιο εύκολα του κόσμου συνειρμοί έτσι; Εκτίζαν 2 πας το μαρι εννα το αηκουν να πάει χαμένο;
Αλήθεια τωρά που επίεν η ανεξαρτησία της κεντρικης; Δυστυχώς εμείναν μόνον τα κανάλια να είναι ανεξάρτητα. Οπως το ρικ που τες τελευταίες μέρες στα δελτία ειδήσεων του είναι λες τζιαι ούλα παν καλά. Προσπαθεί με το έτσι θέλω να μας αποδείξει ότι η κρίση έσσιει ηγέτη.

Η σύσταση ερευνητικής επιτροπής για την κατάσταση εν το νέο φρούτο.
Σαφώς εν ένας τρόπος να πάει πάλε αλλού η προσοχή. Φυσικά αν δει κάποιος τους όρους εντολής είναι τόσο πολλοί που εννα φάει χρόνια για να συνταχθεί μια σοβαρή έκθεση, ή που αν εκ των πραγματων συνταχθεί γρήγορα εννα ασόβαρη και εννα εσιει ενδιαφέρον ποιους εν ννα θυσιάσει. Συν το ότι οι όροι εντολής απαιτούν ανθρώπους που να έχουν εξειδικευμένες γνωσεις στα οικονομικά, στην τραπεζική λειτουργία και τα χρηματοοικονομικά όπως και στα ευρωπαικά.
Το ενδιαφέρον είναι ότι που τους όρους εντολής απουσιάζει πανυγηρικά η οποιαδήποτε εντολή για να ερευνηθουν οι εκροές καταθέσεων τες τελευταίες λίες μερες πριν την πρώτη απόφαση. Δηλαδή να εντοπιστεί αν υπάρχει ένα κομματι εκροης καταθέσεων που συνδέεται με εσωτερική πληροφόρηση.
Μήπως κάποιοι φοβούνται ότι ο διοικητής της κεντρικής θα έδινε ονόματα;
Επίσης οι όροι εντολής φαίνεται να ποινικοποιούν την δημοσιονομική πολιτική.

Anef_Oriwn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anef_Oriwn είπε...


http://aneforiwn.blogspot.com/2013/03/582013.html?showComment=1364570821348#c8032602295024005372

Απόλλωνας είπε...

Ανώνυμε (29/3, 10.59πμ) συμφωνώ πλήρως ότι έχει αρχίσει και πάλι μια προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης, ανάλογη με εκείνη μετά το Μαρί . Δεν πρέπει να το ανεχτούμε ξανά αυτό. Βέβαια δύσκολα θα τα καταφέρουν αυτή τη φορά, επειδή τα δεδομένα είναι διαφορετικά, ο κόσμος είναι πλέον λαβωμένος και υποψιασμένος, η καλλιέργεια μίσους εναντίον του Χριστόφια, που τότε είχε αποδειχτεί σαν ένα άριστο μέσο χειραγώγησης των μαζών, δεν μπορεί να γίνει πλέον στον ίδιο βαθμό αφού δεν βρίσκεται στην εξουσία και το κυριότερο, οι κυβερνώντες κατάφεραν με το καλημέρα να δείξουν την ασχετοσύνη τους, με αποτέλεσμα η εμπιστοσύνη ακόμα και των οπαδών τους προς αυτούς, να είναι κλονισμένη (μάλλον εκτός από το Χωρικό που ζει στη δική του πραγματικότητα). Βέβαια όλα αυτά με επιφύλαξη, επειδή τους έχω ικανούς και για τη μεγαλύτερη αθλιότητα.
Σε ότι αφορά τη διερευνητική επιτροπή και πάλιν συμφωνώ με τα σχόλια σου. Το μόνο που με κάνει κάπως αισιόδοξο, είναι ότι ο Πικής δεν είναι Πολυβίου. Πρόκειται για άτομο αδιαμφισβήτητης ακεραιότητας και εντιμότητας και δεν θα δεχτεί (ελπίζω τουλάχιστον) να εξυπηρετήσει σκοπιμότητες και σκοτεινές ατζέντες. Φτάνει να είναι σε θέση να υπερπηδήσει τα εμπόδια που περιγράφεις.