Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Υπαρχει ιεραρχια τζαι στην μνημη; [η διαφορετικη αντιμετωπιση του γιου του πλοιαρχου απο τη αδελφη του ναυτη]


" Ειναι επισης φανερο πως η πραγματικη τους εγνοια δεν ειναι η αποδοση της δικαιοσυνης αλλα της δικαιοσυνης που εκεινοι θεωρουν οτι ειναι η σωστη και αποφασισαν οτι σωστη δικαιοσυνη ειναι να εξευτελισουν εναν ανθρωπο που δεν ειναι ο οποιοσδηποτε, αλλα ο αρχηγος του κρατους. Εχουν μετατρεψει την υποθεση μας σε δικη τους προσωπικη πολιτικη και κομματικη υποθεση.Θελουν να εκμεταλευτουν τον πονο μας για να κανουν πολιτικα παιχνιδια.."
Ροδουλα, αδελφη του νεκρου ναυτη Αντωνη Χαραλαμπους.

Ερωτηση για τον σεβασμο της μνημης: ο 13ος νεκρος, ο ναυτης, νεαρος επισης, νεκρος εχει δικαιωμα να ακουστει;
Μπορει να μαθει η οικογενεια του αν οντως  ο διοικητης και ο επικεφαλης [η κεφαλη] του ναυτικου, εδρασαν με τον σωστο τροπο [ με βαση τις στρατιωτικες οδηγιες] για να προστατευθει ο στρατιωτης-ναυτης;
Ακουσα οτι σε αυτην την κηδεια δεν εγινε μεταδοση απο το ρικ. Οντως;

Και στα ΜΜΕ η προκαταληψη ειναι εξωφθαλμη.

Αξιζει να αθθυμηθουμεν τι εγραψεν ο Θεοφιλου, επισης συγγενης-γονιος [τζαι μελος της πυροσβεστικης ο ιδιος], για την ανακγη εκκενωσης - μαζι με την υπενθυμιση οτι ειχε γινει εισηγηση απο την πυροσβεστικη να διαταχθει [ενεν ετσι που εν ο στρατος;] να γινει αποψιλωση...
[αναφερεται στο τι επρεπε να ειπωθει στον επικεφαλης της μοναδας των πυροσβεστων]:
"Αν δεν του ειχαν δωσει διαταγη η καθοδηγηση επρεπε να ελεξουν τις διαδικασιες για να γινει εκκενωση. Αν συνεβαινε αυτο το πραγμα, δηλαδη αν εφαρμοζονταν οι σωστες διαδικασιες, θα υπηρχαν μονο υλικες ζημιες και μικροτραυματισμοι."
Αρα υπηρχαν σαφεις τοπικες οργανωτικες ευθυνες;
Γιατι αραγε η αδελφη του ναυτη εν ακουγεται σε αντιθεση με τον γιο του πλοιαρχου;
Αφου ιεραρχια στον θανατο δεν υπαρχει καποιοι παραδοξως, φαινεται να θελουν να αναπαραγουν την  στραιτιωτικη ιεραρχια ακομα τζαι μεταθανατο.
Για τα του κοσμου τουτου που λαλουν.

"

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν υπάρχει ιεραρχία στη μνήμη αλλά απ' ότι φαίνεται υπάρχει ιεραρχία στις ευθύνες και στις ενοχές...

Ο θεός μακαρίσει και τους δύο..

liliana είπε...

Ολα αυτά ήρθαν να τα ενισχύσουν και άλλες σοβαρές καταγγελίες εναντίον της ηγετικής ομάδας των λεγόμενων αγανακτισμένων από άλλη ομάδα αγανακτισμένων.
Με επιστολή του στον τύπο ο Παντελής Σοφοκλέους, της ομάδας «Εθελοντών Αφυπνισμένων – Αποφασισμένων» κατηγορεί τη Μακαρία Στυλιανού και άλλους για φίμωση και στιγματισμό και για οργάνωση των εκδηλώσεων έχοντας μονάχα ως στόχο να πλήξουν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Απ'οτι φαίνεται υπάρχουν και αγανακτισμένοι και «αγανακτισμένοι», θύματα και «θύματα». Οταν ο στόχος είναι περικυκλωμένος από το μίσος και την εμπάθεια τότε ξεχνάς και νεκρούς και μνήμες. Δυστυχώς το γεγονός ότι η όλη κατάσταση είναι κατευθυνόμενη από συγκεκριμένους κύκλους για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα δεν μπορεί να αγνοηθεί. Φως φανάρι το τι συμβαίνει.

linopampakos είπε...

ανωνυμε,
αν υπαρχει θεος εννα τους "μακαρισει"..
αλλα εχουμεν τζαι εμεις οι ζωντανοι τελικα τους τροπους τζαι τες τελετουργιες να "μακαριζωμεν" φιλτατε..
με τη μνημη..

οπως λαλει ο λιπερτης..
"Τους ζωντανους εν πωχουσιν μασ'ην τζαι εν τους χωνευκουν,
τους πεθαμενους συγχωρουν
εν φουχτα χωμαν τζι'εν μπορουν,
Κορη, να τους παιδευκουν."
[που το "βουττημαν ηλιου"]
Καθε νεκρος αξιζει σεβασμο..τζαι τα οποια λαθη η ευθυνες του, εν για να μαθαινουμεν εμεις οι ζωντανοι..για να μεν τα ξαναπαθουμεν - σαν ανθρωποι..
να μεν χαθουν αλλα "μωρα" η εργαζομενοι [στην πυροσβεστικη η αλλου] που λαθη σε στιγμες που χρειαζεται εκκενωση..ας πουμε..
πριν λλιες μερες λ.χ. εξαναεισιεν ο φιλελευθερος πρωτοσελιδο για την παλωθκια - τους κινδυνους των αποθηκευμενων πυρομαχικων τζαι την εκθεση εγγλεζων εμπειρογνομωνων..

Οταν ομως καποιοι/ος/α πιανουν καποιον νεκρο τζαι χρησιμοποιουν τον, τοτε εν τον νεκρο που προσβαλουν πρωτα..
η μνημη [σαν το συλλογικο μακαρισμα] επρεπε να εν κοινη..
για τουτο εχουμεν τζαι τα σαρανταημερα..σαν ειδος ατομικου πενθους..
αμα μερικοι χρησιμοποιουν τον νεκρο μετατρεπουν το πενθος σε επιχειρηση..
αμα καποιοι χρησιμοποιουν οϊ μονο το δικο τους νεκρο για να καμουν [οπως φαινεται] επαγγελματικη καριερα [στην πολιτικη η αλλου] τοτε προφανως θελουν να χρησιμοποιησουν την μνημη για δικο τους εγκοσμιο συμφερον..
νομιζω εν δαμαι η πηγη της προσπαθειας για ιεραρχια στην μνημη..
αμα φτανουν τζαι στο σημειο να χρησιμοποιουν τζαι τους νεκρους αλλων ανθρωπων - νεκρους που μπορει να εν τζαι θυματα καταστασεων που οι ιδιοι οι χειραγωγοι συμπεριφερονται παντες τζαι θελουν να λογοκρινουν [για τα δικα τους συμφεροντα δαμαι, τωρα], τοτε
εν καθηκον να ζητουμεν τον λογο...
Να ρωτουμεν τες απαγορευμενες ερωτησεις..

Η υπερασπιση της μνημης του Αντωνη, περνα που το δικαιωμα της Ροδουλας να μιλα σαν ισοτιμη του συγγενη που θελει να χειραγωγει.. τζαι το οτι, στο ποσαραντωμα του πενθους της, εν εζητησεν να φκαλει πολιτικη υπεραξια εν δειγμα σεβασμου..
Τζαι οταν κρινει την υστερια που μερικοι επροσπαθησαν να κατασκευασουν, υπερασπιζεται τζαι τον σεβασμο της μνημης, αλλα τζαι το δικαιωμα των ζωντανων να ξερουν τι παραγουν οι δομες του στρατου...

linopampakos είπε...

liliana,
νασαι καλα που εκατεγραψες δαμαι τζαι τουτην την μορφη αντιστασης, η απροθυμιας απεναντι στην χειραγωγηση..
το οτι ποτζει ποδα, αρκεφκει κοσμος να μεν δεχεται τα δηθεν αυτονοητα μερικων τζαι την προσπαθεια τους να χρησιμοποιησουν οτιδηποτε [που τους νεκρους μεχρι την ευαισθησια των ζωντανων], εν καλο..
τζαι φυσικα, οπως λαλεις, αποκαλυπτικο...

ιων σκεπτικός είπε...

Ωσπου συγκρατούμεν τα νεύρα μας με τους "αγανακτισμένους" τζιαι τους επιλεκτικά "αφυπνισμένους" εν καλά τζιαι άγια.

Το ζήτημαν είναι να είναι κάποιος πάντα ξύπνιος τζιαι να δουλεύκει ο νους του που τέσσερις πάντες. Ειδαλλιώς άγεται και φέρεται από το αλαλάζον πλήθος.

Ανώνυμος είπε...

ενδιαφέρον και σημαντική αναφορά των σκέψεων αυτών για την ιεραρχία της Μνήμης... επίσης ν'αναφέρω στην Λιλιάνα πως το φανάρι είναι προς το παρόν κλεφτοφάναρο και γίνεσαι ως εκ τούτου κλέφτης της αλήθειας του τι γίνεται έξω του Προεδρικού...
apofa@wordpress.com

Eρυθρό Πρίσμα είπε...

Το ζήτημα της λήθης τζιε της μνήμης εν πολλά σημαντικό. Ως τωρά είχαμεν κατά βάσην το ξαναγράψιμον της ιστορίας, τωρά έχουμεν εξ' αρχής την εγγραφήν της που πολλά παραμορφωτικό αν όχι μυωπικό πρίσμα.

Βέβαια η κυπριακή ιστορία τζιε ιδίως η νεώτερη αν μη τι άλλο εν γεμάτη τέθκια παραδείγματα. Που εν οι τουρκοκύπριοι στη νεώτερη μας ιστορία, που εν η αριστερά; Έτσι τζιε τωρά η ιστορία γράφεται επιλεκτικά τζιε μονόπαντα.

Τζι εγώ θεωρώ πως ο Χριστόφκιας όντως έσιει ευθύνες τζιε να είμαι ειλικρινής όποτε φκέννει τζιε μιλά εκνευρίζει με ακόμα παραπάνω αλλά θεωρώ επίσης πως όποιος τζιε να ήταν ήταν να κάμει τα ίδια γιατί το πολιτικό σύστημα της Κύπρου εν τέθκιο που ακόμα τζιε η λέξη προτεκτοράτο φαντάζει λλία για να περιγράψει την κατάσταση. Ούλλοι τούτοι που διαρριγνύουν τα ιμάτια τους ήταν να κάμουν τα ίδια. Ούτε ένας εν είπεν πως η Κύπρος εν έπρεπεν να εμπλακεί τζιε να αφήκει το πλοίο να πάει στ' ανάθεμα αλλά ότι έπρεπε να κάμουν ακριβώς ότι τους ελαλούσαν οι αμερικάνοι τζιε να μεν τα πιάσουν μόνο αλλά να τους τα παραδόσουσιν.

Ούλλοι τούτοι που ανακαλύψαν την ταshινόπιττα ή εν επίαν στρατό ή ήταν σε άλλη διάσταση τότε αλλιώς ήταν να ξέρουν πως το μόνο πράμα που λειτουργεί στην Εθνική Φρουρά εν το ρουσφέττιν. Τόσα χρόνια ήταν πραγματικά θαύμα που άποψης πιθανοτήτων το γεγονός πως εν εσυνέβησαν τα ίδια τζιε σιηρόττερα.

Το πρόβλημα έννεν ο Χριστόφιας αλλά η κοινωνικοπολιτική κατάσταση της Κύπρου. Τούτο όμως εν το λαλεί κανένας. Άμα φίει ο Χριστόφιας έννα ανοίξουν θέσεις εργασίας, εννα χρηματοδοτηθεί ή έρευνα, έννα ανακάμψει η οικονομία, εννα ξεπεραστεί η κρίση; @@ μάντολες που λαλούν τζιε στο χωρκό μου. Τζίνος που εν θέλει να φκέννει κούππα άπαννη ο Χριστόφκιας να μεν εφκέννει ούτε ο ίδιος.

Υ.Γ. Συγγνώμη άμα εκαταχράστηκα τούτην την ανάρτηση για πιο συνολική τοποθέτηση. Έshιει τζιερό που θκιαβάζω για το θέμα στα ιστολόγια τζιε ως τωρά εν η αλήθκεια εν εξανάγαψα τζι εφκίκαν μου ούλλα μαζεμένα.

Ανώνυμος είπε...

Η συνέντευξη της αδελφής και του παππού του Αντώνη είναι από μόνη της ικανή να ανατρέψει την αισχρή μυθοπλασία που αναπτύχθηκε περί ευθυνών,ηρώων κλπ και που ανέδειξε(κύρια) την οικ.Ιωαννίδη σε τιμητές των πάντων και το μίσος που εκπέμπει κάτι σαν <>.Έχω όμως την αίσθηση ότι ΚΑΙ ΠΑΛΙ ένα ατού στα χέρια της λογικής υποβαθμίστηκε και δεν προβλήθηκε όσο έπρεπε.Να δώσει μια δυναμική,να τονώσει τον κόσμο της Αριστεράς μέσα σαυτό τον παροξυσμό του ψεύδους.Αν αμύνεσαι συνεχώς και δεν βγαίνεις επίθεση, τότε είσαι χαμένος.Ίσως η Χαραυγή και το ΑΚΕΛ πιστεύουν ακόμη ότι με την ήπια στάση θα αντιμετωπίσουν όλο αυτόν τον συρφετό του σκότους.

mariosthr είπε...

Παιδιά, η συνέντευξη αυτή θα μπορούσε να ανατρέψει όλη αυτήν τη μυθοπλασία που ρίζωσαν στα μυαλά του κόσμου,περί ευθυνών,ηρώων κλπ. και η οποία ανέδειξε την οικ.Ιωαννίδη σε τιμητή των πάντων και το μίσος που εκπέμπει κάτι σαν <> του καιρού μας.Έχω την αίσθηση όμως ότι με τον τρόπο που παρουσιάστηκε από τη Χαραυγή (άτονο,χωρίς υποστήριξη από πολιτικό σχολιασμό),ειδώθηκε σαν ένα ρεπορτάζ και τίποτε παραπάνω.Μακάρι να κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι συνειδητά δεν υποστηρίκτηκε ΜΗΠΩΣ και ... οξυνθεί το κλίμα(!!!)

mariosthr είπε...

Σημ.1:τα σχόλια στις 10.19 και 10.39 γράφτηκαν από μένα (mariosthr),αλλά έγινε ένα μικρό μπέρδεμα.Απολογούμαι!Να θεωρηθούν σαν ένα. Σημ.2:στα εισαγωγικά η φράση που λείπει είναι : συλλογική συνείδηση

linopampakos είπε...

ερυθρο πρισμα,

οϊ μεν ανησυχας καθολου για "καταχρηση"..ουτε λογος..:)
αν ηταν να τα πεις για πρωτη φορα φιλε μου εν τζαι λλια που ειπες..
την πρωτη φορα που αρκεψα τζαι εγω να μιλω τον ιουλη [ξεκινωντας που το "κατι εν παει καλα σε τουτην την ιστορια"], ηταν σαν το κατακλυσμο ο τροπος που εφκαιναν οι λεξεις..

ξερεις νομιζω μια πολλα σημαντικη παραμετρος που εν να μας μεινει τζαι σαν μορφη αντιστασης [για να ξερουμεν πιο πολλα στο μελλον τζαι να ειμαστεν πιο ετοιμοι στα κολπα των μμε] εν το οτι πρεπει να μιλουμε τζαι να ρωτουμεν τα απαγορευμενα πια αμεσα, τζαι με λλιοτερους ενδοιασμους..
οσο σπαζει η πιστη στο αυτονοητο των μμε,εν κερδος..
ηδη μια ομαδα δημσοιογραφων κλπ,εχασε ενα φωτοστεφανο εμπιστοσυνης που εκαταφερεν να αποκτησει με μια πιο λογικη σταση στο κυπριακο..
τζαι υστερα ηρτεν τουτο..
τζαι ηταν αποκαλυπτικο..
never trust them..που λαλουν τζαι οι εγγλεζοι..

ο χριστοφιας εμεναν εν με ενοχλει..εσιει κατι που τον καμνει συμπαθη νομιζω σε μια ανθρωπινη διασταση- αλλα επειδη εν το εχω συνατησει ποττε μου, εν μπορω να το προσδιορισω με ακριβεια..κατι παιζει νομιζω ενα ειδος συλλογικου υποσυνειδητου..
αμα το πιασω πιο συγκεκριμενα κουβεντιαζωμεν το..
που τζιαμαι τζαι τζει εν πολιτικος που εσει χρονια μεσα στο σκηνικο..
εχω την αισθηση οτι τωρα εν ο στοχος μιας επιθεσης που ενεν τυχαια..τζαι,κατα συνεπεια, λειτουργα τζαι σαν ενα συμβολο για πολλην κοσμο - ακομα τζαι περα του το τι νομιζει καποιος για το ατομο του κλπ..
ενοιωσα οτι υπηρχεν θυμος την προηγουμενη εφτομαδα υστερα που το κλιμα στην καταθεση/μαρτυρια του..ιδιαιτερα το θεαματικο επεισοδιο στο τελος..
εσιει δικαιον ο παππους του μιτση [να βαλω τα λογια του αλλην φορα] οτι τζηνον το επεισοδιο με την επιθεση του γιου, εφερεν πολλην κοσμο στο σημειο να "ξησιυλησει το ποτηρι"..
πολλης κοσμος, χωρις να εσιει τες λεξεις να αμυνθει απεναντι στις επελασεις του λογου των μμε που επροσπαθησεν να μετατοπισει το θεμα στες λεκτικες λεπτομερειες, εφκαλεν ενα δισπιρκασμα..θυμο..

"εξησιυλησεν το ποτηρι" λαλει ο παπους που ηταν τζιαμαι..σαν συγγενης επισης..

linopampakos είπε...

mariosthr,

λαλεις ρε μαριε;
εν δυσκολο να πω οτι εν την επροβαλαν, αλλα μεν ξηχανεις οτι εν τζαι εν ευκολο να γινεις σαν τους αλλους τζαι να χρησιμοποια κοσμο..
θελει απαολοτητα ο πονος..
ενταξι..εν τζαι πολιτικο το ζητημα..αλλα..

τωρα αν το πιασουμε γενικα [την επιθυμια μη-οξυνης του κλιματος], ιντα που να σου πω;
εν τζαι εχω τζαι ακρη με το ακελ για να ξερω ινταλως παιζουν..κρινω που αποσταση αναποφευκτα..
ενα καθωσπρεπισμο εχουν τον - που σε ετσι φασεις εν ειμαι τζαι σιουρος καν αν δεν εσιει ακομα τζαι τουτος καποια χρησιμοτητα μπροστα στην υστερια -σαν ανθρωπινη σταση δηλαδη..
αφου σε ενα προηγουμενο ποστ εσκεφτμουν οτι καπου δαμαι που εφεραν τα πραματα τον αουστο οι υστερικοι ποτζει, εβασιζουμαστεν πκιον, στην καλη προαιρεση των αριστερων [γενικα οϊ μονο των κομματικων] για μεν αρκεψει να διαχεεται στην κοινωνια ενα ειδος μισους τζαι φρασεολογιας "θανατος στον ενα." "θανατος στον αλλον" κλπ..

που την αλλην,νομιζω εν σωστο να ειπωθει οτι ο μηχανισμος ηταν χαμενος τουλαχιστον στα αρχικα σταδια..η ετσι εφαινετουν..
εν ο κοσμος της αριστερας [παρα ο μηχανισμος] που αντεδρασε νομιζω..τζαι επηεν μαζικα στο προεδρικο..
τζαι ανοιξεν το στομα του τζαι αλλου..

εσιει τζαι ιστορικοτητα το θεμα..
η εθνικη ενοτητα εν μερος της ιστορικης κληρονομιας του ακελ σαν κομματος..
η διασταση της ρηξης εν μεσα στην κουλτουρα της αριστερας, αλλα εν τζαι εκτος μηχανισμων..
παει πισω δεκαετιες..

τωρα στο προκειμενο.. να μεν την επροβαλαν την συνεντευξη..δυσκολο..αλλα εντζαι το θεμα του μετρου..ισως..
ειχαν την κυριακη, οποτε εισιεν καποιον προβολη..
το εντυπωσιακο εν η λογοκρισια των αλλων μμε..

αλλα εν τζαι ενα ειδος σεμνοτητας η προβολη σε ενα πλαισιο αρχικα..
τουτα τα πλασματα [ ο παπους τζαι η αδελφη που μιλουν στην συνεντευξη] πρεπει να ενοιωθαν διαφορα τουτες τες ημερες που επερασαν τζαι μολις τωρα να εσπασαν το φραγμα της υπομονης αμα ειδαν τες αθλιοτητες στην μαρτυρια..
το ξυσιηλισμα του ποτηρκου...

παντως,ανεξαρτητα που τους μηχανισμους κλπ,ναι..ισως πρεπει να προβληθει παραπανω τουτη η οπτικη του βιωματος..ισως γιατι η "συλλογικη εμπειρια" εν πολλαπλη, τζαι τουτες οι λεξεις που αρθρωσδεν η ροδουλα τζαι ο παππους, εν λεξεις που γεμωνουν τα κενα που εβρισκεν ενα συναισθημα οταν εθελεννα εκφραστει..

ασε να βαλω σε καποια φαση ουλλην την αναφορα..
εκτος αν εσιει καποιος κανενα λινκ ηδη..

liliana είπε...

Ανώνυμε το φως δεν είναι από κλεφτοφάναρο αλλά μάλλον από προβολέα. Δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Το γεγονός της τραγικότητας της όλης υπόθεσης με το θάνατο των 13 ανθρώπων είναι ένα, καθώς και το γεγονός ότι κάποιοι δεν έκαναν τη δουλειά τους όπως έπρεπε όχι μόνο τώρα αλλά εδώ και δεκαετίες. Το σύστημα δεν δουλεύει από μόνο του έτσι και αλλιώς. Ομως το γεγονός ότι κάποιοι άλλοι βρήκαν ευκαιρία από ένα τραγικό γεγονός να πέσουν όπως τα κοράκια που μύρισαν ψόφιο δεν μπορεί να παραγνωριστεί. Αμα ακούσεις τα όσα λένε καταλάβεις και γιατί τα λένε, περίμενε ως το 2013 και θα δεις πόσοι από αυτούς που δίνουν τον γυρό τους έξω από το Προεδρικό θα σηκώσουν και πολιτικό ανάστημα. Μπορεί να κάνουν και κανένα δικό τους κόμμα αύριο. 
Το μόνο που τους συντηρεί είναι αυτή η μερίδα των ΜΜΕ που τους υπερπροβάλλει. Οταν σταματήσει να παίζει στα δελτία και στα πρωτοσέλιδα να δούμε τι θα γίνει.

Ανάφεντος είπε...

Υπάρχει κανένα λινκ ολόκληρης της συνέντευξης;

liliana είπε...

Μπορείς να την βρεις στην ιστοσελίδα της Χαραυγής στην έκδοση της Κυριακής

Anef_Oriwn είπε...

Ανάφεντε,

Πήεννε στο Blog μου – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2011/09/792011.html

Ανάφεντος είπε...

Anef, ευχαριστώ.

Ανάφεντος είπε...

... τζιαι liliana επίσης

Ανώνυμος είπε...

Linopampatzie για τα ΜΜΕ....

κάμνω copy paste μιαν συζήτηση που το offsite που ανάγκασε τον ιδιοκτήτη της να βκει όπως την κουφή που την τρύπα.

Πρώτα η ανάρτησή τους:
Τίτλος: Μαύρη Δευτέρα – «Νύχτα αγανάκτησης» από τη μια, «νύχτα καλοκαιριού» από την άλλη…

Πολιτική by Offsite
Την ώρα που πολλές χιλιάδες κόσμου μαζεύονταν για πολλοστή φορά έξω από το Προεδρικό Μέγαρο περνώντας εκεί άλλη μία «νύχτα αγανάκτησης», ο Δήμος Λευκωσίας διοργάνωνε άλλη μία «νύχτα καλοκαιριού», υπό τον τίτλο «Love is in the air», στην αυλή του Δημοτικού Μεγάρου, στο πλαίσιο των ομώνυμων εκδηλώσεων του Δήμου. Είναι προφανές ότι η κυρία Ελένη Μαύρου δεν έχει αγανακτήσει. Και να ήθελε, βέβαια, είναι λίγο δύσκολο να τολμήσει να αγανακτήσει… Ακόμα κι αν τα εμπορευματοκιβώτια ήταν μέσα στην τάφρο και τίναζαν στον αέρα τη μισή Λευκωσία, μάλλον θα έφταιγε η τάφρος, τα τείχη και ο Τακτακαλάς… Σχολιάστε εδώ.

Ανώνυμος είπε...

1.

reading behind the lines says: 14 Σεπτεμβρίου, 2011 at 07:39 (UTC 3)

Ναι μεγάλο φάουλ της Δημάρχου της Πρωτεύουσας να μεν πάει στην πλατέα για να συμπαρασταθεί στο μίσος του Κυθρεώτη (ιδιοκτήτη της offsite + εκπρoσωπου των αγανακτισμένων) για την αριστερά τζαι να βρονοφωνάξει:

Η Κύπρος είναι Ελληνική
Τουρκόφκια δολοφόνε.

Ανώνυμος είπε...

2.

You are not reading behind the lines says: 14 Σεπτεμβρίου, 2011 at 09:28 (UTC 3)

Reply
διαβάζεις και κατανοείς αυτο που εσύ θέλεις να διαβάσεις και να κατανοήσεις. Και φυσικά το μεταφέρεις και στον λόγο σου

Ανώνυμος είπε...

3.

Ανώνυμος says: 14 Σεπτεμβρίου, 2011 at 11:05 (UTC 3)

Reply
Δκιεβάζω ακόμα κάτι.

Την αγάπη του Στέλιου του Κυθρεώτη για τον υποψήφιο της Δημαρχείας Λευκωσία Κωστα Γιωρκάτζη. Γνωστο και ως προστάτη του μεροκαμαθκιάρη που την λαίλαπα της αστικής τάξης.

Ανώνυμος είπε...

4.

Στέλιος Κυθρεώτης says: 14 Σεπτεμβρίου, 2011 at 13:39 (UTC 3)

Reply
Για πρώτη φορά γράφω στο blog της Οffsite, ακριβώς γιατί δεν θέλω να αφήνω αναπάντητα θέματα που με αφορούν προσωπικά.
Και αυτό γιατί έστω και αν δεν γνωρίζω όλα τα άρθρα που ανεβαίνουν στην Offsite εγώ, αντίθετα με κάποιους άλλους, έχω την ευθύνη για ότι γράφεται και την αναλαμβάνω.
Αγαπητέ reading behind the lines, το θέμα της εκδήλωσης της Δημάρχου, όπως κι το θέμα πχ. της αγοράς πολυτελούς αυτοκινήτου απο τον τέως υπουργό Οικονομικών της κυβέρνησης εμπίπτουν, με τη λογική του μέσου πολίτη, σε πράγματα που ναι μεν είναι νομιμότατα, αλλά θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Όταν μερικά μέτρα πιο κάτω γίνεται μια συγκέντρωση όπου γνωρίζεις πως θα έχει αρκετές χιλιάδες κόσμο, θα έχει συγγενείς των νεκρών και ακούγονται αρκετά συνθήματα, ίσως και κάποια παρατραβηγμένα, είναι καλύτερο να αποφεύγετο τέτοια εκδήλωση. Αυτό είναι όλο.
Για το θέμα του αυτοκινήτου, δεν το συζητώ. Δικαίωμα του, και ο καθένας κρίνει γιατί ο τόπος αυτός πάει κατά βαρβάρων.
Στο άλλο θέμα που αναφέρεις, περί αριστεράς και μίσους έχω να σου πω ότι κάνεις πολύ μεγάλο λάθος, γιατί δεν θεωρώ ότι υπάρχει αριστερά ( εκτός από ελάχιστους ιδεολόγους) στην Κύπρο. Δεν υπάρχει κόμμα λαού και κόμμα του κεφαλαίου, έχουμε μπερδέψει τα μπούτια τους τα κόμματα, και αυτά που υπήρχαν πριν χρόνια, οι διαχωρισμοί, έχουν παρέλθει. Σήμερα αρκετοί επιχειρηματίες/εισοδηματίες ανήκουν απο το ΑΚΕΛ μέχρι και το ΔΗΣΥ> Κανένα μίσος δεν υφίσταται για κανέναν.
Για το «εκπρόσωπος των αγανακτισμένων», θέλω να σου πω ότι δεν είμαι εκπρόσωπος, αν και γνωρίζω τα παιδιά που είναι εκεί. Είχαμε – μαζί με άλλους – διοργανώσει την πρώτη εκδήλωση για τους 13 νεκρούς, εκείνη με τα δακρυγόνα, και όπως έχω δηλώσει αρκετές φορές η αγανάκτηση ποικίλει, απο ένα σημείο και μετά. Η δική μου αγανάκτηση δεν αφορά μόνο την υπόθεση στο Μαρί, και την απόδοση ευθυνών την οποία ακόμη και οι «αριστεροί» απαιτούν. Η δική μου αγανάκτηση έχει να κάνει με το σύστημα που λειτουργεί το κράτος και οι θεσμοί, καθώς και η σχέση κομμάτων με τους πολίτες. Έτσι, μαζί με άλλους αρκετούς πολίτες πέραν του προεδρικού προσπαθούμε χωρίς κομματικά όρια, να δούμε συζητώντας πως θα δούμε καλύτερες μέρες σε αυτο΄τον τόπο.
Αν διαβάσεις προσεχτικά την Offsite θα καταλάβεις ότι δεν χαρίζεται σε κανέναν. Το κυριότερο όμως είναι (παρά το ότι κάποιοι θα το ήθελαν για να δικαιολογήσουν απόψεις) ότι δεν χρωστάμε σε κανένα χάρες και δεν μας ελέγχει κανένας. Και για αυτό, προκαλώ τον οποιοδήποτε. Πιο πάνω επίσης κάποιος αναγνώστης αναφέρεται στο Κων. Γιωρκάτζη, τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικά. Για να κατανοήσετε όμως πόσο εύκολα δίνεται μια εντύπωση, ο ανώνυμος αναφέρεται στον κ. Γιωρκάτζη σαν προστάτη του μεροκαματιάρη, όπως θα μπορούσαμε να πούμε παλαιότερα για το κ. Βασιλείου, τον Μιλτιάδη Νεοφύτου και εκατοντάδες άλλους «αριστερούς» της Κύπρου.
Ελπίζω σύντομα να αλλάξουμε τρόπο σκέψης όλοι μας. Δεν μας χωρίζει τίποτα, απλά δεν έχουμε καταλάβει ότι αν εξαιρέσεις τους πυρήνες των κομμάτων δεν έχουμε σοβαρές διαφωνίες μεταξύ μας, «αριστεροί» «δεξιοί» και «κεντρώοι», ενίοτε και «πραξικοπηματίες» και «κομμουνιστές». Δεν βαρεθήκατε αυτές τις ταμπέλες;

Ανώνυμος είπε...

5.

reading behind the lines says: 14 Σεπτεμβρίου, 2011 at 14:08 (UTC 3)

Reply
Η σχέση σου με τις διαδηλώσεις των αγανακτισμένων δεν περιορίστηκαν στην πρώτη διαδήλωση (η οποία ήταν πιο πλαθκιά), αλλά συνέχισαν και όταν ξεκαθάρισε ότι στόχος ήταν η στοχοποίηση τζαι η παραίτηση του εκλελεγμένου προέδρου (τον οποίον εγώ ΔΕΝ εψήφισα) σχεδόν με το εσιέκιπι. Κάποιες που τις συμπεριφορές ήταν λίγα μόνο σκαλιά πιο κάτω από Πραξικόπημα.

Εκπροσώπησες τους «αγανακτισμένους» στον Αντένα (γι’αυτό σε απεκάλεσα εκπρόσωπο τους) τζαι η παρουσία σου ήταν αισθητή πόξω που το Προεδρικό – τάδε έφη η Θέκλα στο μπλοκ της, διόρθωσέ με αν είναι λάθος.

Θεωρείς ότι όλες οι πλευρές (γιατί πλέον υπάρχουν καθαρά διαφορετικές προσεγγίσεις στην κοινωνία, όσον αφορά το θέμα των διαδηλώσεων έξω που το προεδρικό) έχουν ΙΣΟΤΙΜΗ προβολή που την εφημερίδα σου?

Θα ήθελα επίσης να μου σχολιάσεις τον λόγο του Νικόλα Ιωαννίδη στην τελευταία συγκέντρωση

Ανώνυμος είπε...

6.

ΝΚΝ says: 14 Σεπτεμβρίου, 2011 at 17:36 (UTC 3)

Reply
Όσον αφορά το Στέλιο Κυθρεώτη και την offsite, είναι φανερό ότι αυτοί που τους φοβούνται είναι φανεροί, είτε λέγονται Ανώνυμοι ή ‘reading behind the lines says’, και άστε τους να κλαίγονται.

Offsite, συνέχισε να τους τρομάζεις μέχρι να πάθουν ίλιγγο!

Ανώνυμος είπε...

7.
Ανώνυμος says: 14 Σεπτεμβρίου, 2011 at 18:05 (UTC 3)

Reply
«συνέχισε να τους ΤΡΟΜΑζεις μέχρι να πάθουν ίλιγγο»

ΤΡΟΜΟ – ΚΡΑΤΙΑ versus εκλογική ΔΗΜΟ-ΚΡΑΤΙΑ .

Ο πρόεδρος της δημοκρατίας εν να αλλάξει άμα οι κύπριοι πολίτες ψηφίσουν άλλον στην θέση του.
Όσοι φοούντε ότι αφελληνίζει τους ή ότι κινδυνεύει ο καθορισμός της Κύπρου ως «νησί της νοτιανατολικής Ελλάδας» (τζαι εγώ ενόμιζα ότι εν για να βρεθούν οι ένοχοι της τραγωδίας που οργανωθήκαν) ας κάμουν υπομονή αλλό ενάμισι χρόνο τζαι αννεν πλειοψηφία εννά φκάλουν τζείνο που θέλουν .
...

Ανώνυμος είπε...

Λίγο σεβασμό στους πενθούντες! Σταματήστε ένθεν και ένθεν ( και κυβερνητικοί και αγανακτισμένοι) να τους καπηλεύεστε για να στηρίξετε τις απόψεις σας! Είναι γαϊδουριά, αναισθησία και χοντροκοπιά. Το επιχείρημα " οι συγγενείς εν φωνάζουν εν εσείς που κάμνετε θέμα μόνο" είναι απαράδεκτο. Όπως ένα μωρό που του φωνάζει η δασκάλα γιατί έδερε έναν άλλο και της απαντά " κυρία εν τον κόφτει, είμαστε φίλοι". Το ίδιο και οι απέναντι αγανακτισμένοι που χρωματίζουν τους θανόντες με τις πεποιθήσεις τους και ταλαιπωρούν τους συγγενείς συνέχεια περιφέροντάς τους χωρίς να καταλαμβαίνουν την απώλεια τους και τον πόνο τους. Πιάνει ο καθένας τον συγγενή που του συμφέρει και λέει τα δικά του. Έλεος πιον, επιάσετε πάτο σε τούντον τόπον ΟΥΛΛΟΙ

linopampakos είπε...

ανωνυμε,[τελευταιο σχολιο]

δαμαι εσιει 2 μηνες που καποιοι προσπαθουν να φκαλουν πολικη υπεραξια πανω στο/α πτωμα/ματα..
συφφωνω - αν σε ενοχλησεν τζαι εσενα..
αλλα ξαφνικα να λαλει καποιος τωρα που εξυσιηλυσεν το ποτηρι μερικων με την χειραγωγηση, "ε κανει.." κλπ..
εν νακκον ..
ινταλως να το πουμεν;..:)
..καλως γινεται επιτελους αντιληπτο, οτι υπαρχει χειραγωγηση...
αλλα επρεπεν να μιλησουν τζαι οι σιωπηλοι για γινει κατανοητη η χειραγωγηση..
χρωστουμε μια υποχρεωση στην σεμνοτητα οσων επεριμεναν για μηνες - της ροδουλας του παππου..τζαι των αλλων..οσων εδειξαν σεβασμο στους ιδιους τους νεκρους τους..
στο ιδιωτικο πενθος, χωρις να βουρουν να φκαλουν πολιτικη υπεραξια με την θλιψη...των αλλων..

αλλα τζαι για τες λεξεις τουτων των σεμνων που εβαλαν την συζητηση [που εξελιχτηκεν να μας αφορα σαν κοινωνια οταν μερικοι εθελαν να χειραγωγουν] στην βαση που εν τωρα..
οτι οπως λαλεις τζαι εσυ..κανει..
αλλα ενεν το ιδιο τζηνος/οι που εκαμναν οτι εκαμναν για δυο μηνες, με οσους διστακτικα ανοιξαν επιτελους το στομα τους υστερα που οσα εγιναν...
να σου αθθυμισω την περιτπωση της α. παλμα που επηεν τζαι εμασιετουν να ανοιξει ταφο να εβρει το πτωμα του "αγνουμενου" αντρα της, γιατι οι επισημοι [που εφκαλαν πολιτικη υπεραξια που τζηνον τον πονο] εθελαν να τον εχουν αγνοουμενο για να φκαλουν πολιτικην υπεραξια...
εν ετσι πραξεις [οπως τζαι των πλασματων που εμιλησαν τωρα] που βαλουν τα πραματα στο επιπεδο της βιωμενης εμπειριας περα που τους μυθους της χειραγωγησης..

σημερα εμιλησεν αλλο ενας συγγενης που ενοιωσεν οτι εξισυλησεν το ποτηρι..συγγενης του πυροσβεστη τταντη..

υ.γ.
εσκεφτουμουν αν θα εγραφα για τες κατεθεσεις των τελευταιων ημερων..
εν εγινε εκκενωση τζαι επισημα πκιον..
εμαθαμεν οτι τζαι μερικοι αξιωματικοι εκρατηθηκαν μακρυα - υστερα που συμβουλες..τζαι ευτυχως εγλυτωσαν..
η αγνοια ηταν επισης εντυθπωσιακη..
την οδυνηρη ερωτηση εν την ειδα να αρθρωνεται..για τους αλλους, τους μιτσιους, τον μιτση, που εμειναν τζιαμαι χωρις να ξερουν ιντα που εισιεν πουκατω η "λαμπρατζια"..

αλλα..επειδη ειμαστεν αθρωποι να δειξουμε κατανοηση στη σιωπη... την βολικη σιωπη για οσα δεν ειπωθηκαν...
πραματα που ξερουμεν πκιον αλλα θα αφησουμε να πασιν..
να δουμεν αν η
βιομηχανια απεναντι θα ηρεμησει..
διαφορετικα..
εσυ τι λαλεις;

τι εκερδισεν η σεμνοτητα της σιωπης τοσες μερες τον ιουλη τζαι τον αουστο;
μπορει να γινομαστν σοφοτεροι με την εμπειρια..
εν να δειξει..

Ανώνυμος είπε...

Eksanaipa sou oti ise anesthitos, tzie oti kataskevazis istories gia na tis pistefkete oi akelikoi gia na men laktisete pou to komma. To idion san esena kamnoun polloi dithen aristeroi. Tzeinoi omos pou ine pragmatika aristeroi pan esso tziai en kammoun. Kala sou ta egrapse to proigoumenos anonimos alla kamneis pos en katalaveis pale. Sinexise filosofe! Sinexise na nomizis oti epitelis skopon tzie ergo!Ne,ne ksero...enna me pis trampoukko pale! En sou areskoun oi kathreftes ennen;

Ανώνυμος είπε...

Mporeis na mou grapsis to sofoteroi tziai tin empeiria tzie tin eleftheria sta kipriaka; Ate magka mou na doumen poson kipreos ise!Na se pothavmasoun tziai oi koroudes pou grafoun damesa. Enna piaeis tziai bonus!

Ανώνυμος είπε...

A, ne,tzie se pian epithesi tha perasi aristera; en kanei tzini sto mari; enna kamete tzie allin epithesi; En sas perna,katsete xame

linopampakos είπε...

ανωνυμε [με λατινικους χαρακτηρες]...

καμνεις πως εν καταλαβεις;
οξα θελεις να υπερασπιζεσαι οσους θελουν να φκαλουν πολιτικη υπεραξια που το πτωμα του νεκρου;
κοντευκει την γελοιοτητα το πραμαν οποτε..αν το ξερεις πε του το..

Κουβεντα να γινεται 1:
ας πουμε εισαι σε ενα τοπο επικινδυνο,τζαι λαλουν καποιου διπλα σου "πηαινε κατω",
τζαι εσενα εν σου λαλουν..
αρα;
ειπαμεν..σεβαστου λλιον τουλαχιστον τον νεκρο, να μεν ανοιξουν οι κουβεντες..
εν τζαι εν πολλα δυσκολα τα μαθηματικα..
που καταλαβεις βασικα..
αλλα προσπαθεις να φκαλεις το δισπιρκασμα με πελλαρες..για τουτο προφανως φκαινουν 3 κολλητα σχολια..που σιγα σιγα ξεφτιλιζουνται σαν ποιημα της δρ. μακ..
εκαταλαβες ελπιζωμεν..
ειπαμεν εν τζαι κριμαν τα πλασματα..

που τζιαμαι τζαι τζει..
αμα θωρεις οτι εκοψες μεσα, ενταξι πε το παραμυθι σου, αλλα μεν φκαλεις περιπατο τα απωθημενα σου ..ειτε με κορουες, ειτε με τους ακελικους..τζαι μεν γινεσαι τζαι αστειος τωρα οτι εσιεις τζαι αποψη για τους αριστερους [περα που τους ακελικους]..
εν οπως τον γριβα το 60, που σε μιαν συνεντευξη λαλει "μα ειμαι τζαι εγω σοσιαλιστης"..
χαμογελας με την αναγκη καποιου να λαλει πελλαρες για να φκει που το λεκτικο αδιεξοδο..
χα τζαι η αντιγραφη τους καθρεφτες..:)

κατα τα αλλα ειπαμεν..
αν εσιεις κατι να πεις, πε το..
αν εν να συζητουμεν την αναγκη σου να μεν δεις την πραγματικοτητα, η να φοασαι να μεν ειπωθει, εν περιττο..
γνωστο παραμυθι, μαλλον εξαντλησες το..
υγειαν..

αν θελεις παντως συνομωσιες για το μαρι..κυκλοφορυν interesting urban legends..
ανατιναξεις με φοντο ...[μυθος εισαγωμενος που την ελλαδα]
κλοπες πυριτιδας τζαι αλλες συνομωσιες...[κυπριακος]
φωθκιες καλυψης.. [κολλα με διαφορα γιατι εν μεσα στα μυστηρια των τεκμηριων]
χαμενοι αναπτηρες..[αρχικα του αγρινου]
νορβηγοι αρειοι..[ της συγκυριας]
θελεις τζαι αλλα;
αστο..
αλλην φορα..
εχουμε δικους μας, ηπιους τροπους δακατω στην κυπρο..
ελπιζουμεν..
σκεφτου τα..
μιλα κυπριακα τζαι μεν νοιωθεις ενοχες..
τζαι αμα θκιεβαζεις τα αβολα που σε ενοχλουν, δε οτι υπαρχει τζαι ενα παραθυρι καπου με ενα τραπεζι, που καθεται ο κοσμος τζαι πινει καφε..
κουλαρε..η κυπριακη σοφια ενδςεχομενως μεταφρασμενη..:)

υ.γ.
εκλεισεν ο κυκλος για τουτη την φορα γιατι δαμαι εν τζαι για τα "πλασματα" που λαλει τζαι ο λιπερτης στο βουττημα του ηλιου..
αν εθκιεβασες νακκον που πουπανω..

Ανώνυμος είπε...

Θεωρείς δηλαδή επερίμενα δυο μήνες να ενοχληθώ;; Αυτή είναι η απάντησή σου; Που το ξέρεις; Κάνεις μεγάλο λάθος. Άλλη φορά, μόλις αισθανθώ κάτι να έρχομαι να σου γράφω για να σημειώνεις την ώρα που αγανάκτησα.
Τέλοσπάντων. Στην ουσία (στο βάθος της οποίας συμφωνούμε νομίζω). Αυτό που εγώ ονομάζω εκμετάλλευση, εσύ ονομάζεις πολιτική υπεραξία. Αφού θα παίξουμε με αυτούς τους όρους/ορολογία, πάμε να δούμε και τα συμφέροντα. Πάμε λοιπόν να σκαλίσουμε τον πάτο.
Από τη μια το προφανές. Η κυβέρνηση και η συντήρηση/διατήρηση της εξουσίας και της νομιμότητάς της. Αυτό το νόμιμο είναι νόμιμο εκεί που αφορά την ερευνα για τις ευθύνες ( γιατί υπηρεσιακοί και κρατικοί αξιωματούχοι είναι που τα έκαναν πρακτικά μαντάρα). Αυτό όμως αγαπητέ μου λινοπάμπακε δεν συνεπάγεται ότι πρέπει να μπεί στη διαδικασία των παραταξιακών επιθέσεων και να αυτοδικαιολογηθεί (προτού τελειώσουν οι ερευνες) ούτε να σπιλώσει προσωπικότητες (ιδίως όταν πρόκειται για ορφανά, χήρες, χαροκαμένες μάνες που ελπίζω να συμφωνείς ότι το πένθος και ο πόνος τους τους δίνει το ακαταλόγιστο....βάλε τον εαυτό σου στη θέση τους). Δεν βλέπω την ανάγκη να μπει σε ένα πολιτικό μάρκετιγκ η κυβέρνηση. Ας κάμει ότι νομίζει αλλά ας μην ξεφτιλίζεται έτι περαιτέρω. Έκαμεν το διάγγελμα, ακούσαμε τζιαι την κατάθεση, κανεί.Με τούτον τον πολιτικό αμοραλισμό και το τατσιλλίκκι να σου το πω έτσι, το μόνο που καταφέρνει είναι να εξοργίζει τον κόσμο. Από την άλλη είναι οι αγανακτισμένοι της πρώτης στιγμής , η λαϊκή κατακραυγή, που αντέδρασαν γι'αυτό ακριβώς στο οποίο ο πρόεδρος φόρτωσε την ευθύνη: στο σάπιο σύστημα. Τούτην τη φορά τζιαι με τον ίδιο μέσα. Το συμφέρον, μπήκε όταν εμυρίστηκε ο συναγερμός αλλά και τα υπόλοιπα κόμματα, πόσο θα τους συνέφερε αν ο κόσμος τα ρίψει μόνο στον πρόεδρο... άρα γλυτώνουν και οι ίδιοι..αν θυμάσαι τις πρώτες μέρες εφκήκαν στη φόρα κάτι εκθέσεις, κάτι έγγραφα που εσταλήκαν και στη βουλή κτλ και αργότερα τα μίντια σταμάτησαν να κάνουν λόγο...επιπλέον, όταν βγαίνει ο Κασουλίδης σε εκπομπή τις πρώτες μέρες και καλεί τον πρόεδρο να παραιτηθεί εσένα τούτο τι σου λαλεί;;; Πολιτική υπεραξία; Το θέμα είναι όμως εδώ δεν είναι μόνο τα πιόνια, αυτοί που κερδίζουν πύργους με τις κινήσεις τους, τα τραγικά πρόσωπα και όσοι τους συμπονούν και τους συμπαρίστανται. Το θέμα είναι σε ποιο επίπεδο διεξάγεται ο διάλογος και με ποια επιχειρήματα. Αν εξακολουθεί ακόμα να γίνεται διάλογος και όχι τυφλόκουφη προπαγάνδα. Και αν στην ουσία εδώ πρόκειται περί διαλόγου και όλα εξαντλούνται σε μια ρητορική. Αν αυτό που χρειάζεται είναι να νικήσει ο ένας τον άλλο στην προπαγάνδα. Αυτό που χρειάζεται είναι δίκες, φυλακίσεις, εξυγίανση, αναδιάρθρωση τζιαι πάμεν παρακάτω. Ύβρις- τίσις-νέμεσις.

Ανώνυμος είπε...

δεν είμαι ο ανώνυμος με τα greeklish, στον οποίον μόλις απάντησες αλλά ο πιο πάνω

linopampakos είπε...

αγαπητε ανωνυμε [πουπανω σχολιο],

τζηνο που ετονισα [στην απαντηση σε εσενα] ηταν οτι οι συγγενεις του αντωνη χαραλαμπους εσυμεπριφερτηκαν σεμνα..
σε τουτο εν νομιζω να διαφωνας..
εν εσυμμετειχαν στο παναυριν μερικων..
εμιλησαν αμα ενοιωσαν οτι καποιοι εκμεταλευκουνται το πονο τους..
τζαι η ωρα που εμιλησαν εσιει τζαι την σημασια της για το πως εβιωσαν τουτους τους 2 μηνες - με επιπροσθετη πιεση,εκτος που την προσωπικη τραγωδια/απωλεια..

ερωτηση: εν επρεπε να δημσοιευσει την αποψη τους ουτε η χαραυγη;
εν ειδες ιντα απολυτη λογοκρισια που τα αλλα μμε;
παντες τζαι εν εγινεν..
οξα επρεπε να καμουν συγκεντρωση [η να βρισουν καποιον δημοσια] για να ανακοινωσουν τα αισθηματα τους;

καλως η κακως καποιοι αλλοι συγγενεις [ενας εντονα οπως εφανηκεν]ενταχτηκαν στο σκηνικο τζηνων που εθελαν να εστιαστουν ουλλα στον χριστοφια..τζαι [συνειδητα η μη] να μεν ανοιξει το θεμα του "συστηματος" - μαλλον σε σχεση με τον στρατο..
η κυβερνηση τουτο το διαστημα μαλλον εκαρτεραν το πορισμα της επιτροπης..
που ειδες εσυ το εν φωναζουν οι συγγενεις, εν μονο εσεις;..καποιοι/καποιος εκαμνε το που την πρωτη ημερα..
εν μυθος οτι οι "συγγενεις" εν ενα ομοιομορφο "πραμα"...

δικαιωμα μπορεις να πεις, να λαλει ο καθενας οτι θελει..περα που το περι γυπων, εκμεταλευσης η υπεραξιας..
η αλλη φωνη ηρτεν 2 μηνες μετα..
τζαι τζηνη θα πει οτι θελει, αν το δουμεν ετσι;
οξα ο γιος του πλοιαρχου νοιωθει το παραπανω [οξα εσιει παραπανω δικαιωματα - μμε καλυψη παντως εσιει παραπανω σιουρα] που την αδελφη του ναυτη;

να κρυψουμε για τουτο;
ενεν επισης ανθρωπινο να δουμε οτι τζαι τουτοι οι αθρωποι [οι συγγενεις] εν ατομα με διαφορες αποψεις τζαι εν καλα ειτε να σεβαστουμε την θλιψη σαν εμπειρια του ατομου,ειτε
αν μερικοι [που τους ιδιους αοφασισουν] να χρησιμοποιησουν το θεμα, τοτε, να φανει οτι ενεν μια μονοδιαστατη ομαδα οι συγγενεις..
εν για τουτο που εβαλα το θεμα των αγνουμενων..
τζαι τζιαμαι υπηρχε πονος/θλιψη, τζαι υστερα εκμεταλευση..
επρεπε να παει η παλμα να σκαψει στο νεκροταφειο της λευκωσιας για να σπασει το καθεστως της ομοιομορφιας που ελαλεν οτι καποιοι που αναλαβαν την διαχειριση του θεματος των αγνουμενων [τζαι συγγενεις αλλα τζαι αλλοι που ηταν σε παραξενους τοπους την 15 - 20 ιουλιου] εκμεταλυκουνταν το πονο αλλων..

εν τουτο το σημαντικο της δηλωσης..
οτι βαλει φραγμο στην εκμεταλευση..

που τζιαμαι τζαι τζει, νομιζω η σταση μου για τους νεκρους εν σαφης..
του λιπερτη..
αλλα αμα υπαρχει εκμεταλευση, τοτε πρεπει να παρουμε θεση,
για το δικαιωμα τζαι των αλλων να ακουστουν..
γιατι τουλαχιστον τζιαμαι, στο χωμα του λιπερτη,
εν πρεπει να υπαρχει ιεραρχια..
μπορει να μεν εν αναγκη να ειπωθει εντονα..
αλλα η ενταση εν αναλογη της εκμεταλευσης..
εν γινεται η σιωπη να εκλαμβανεται σαν συμφωνια, τζαι η σεμνοτητα σαν προσκληση για εκμεταλευση..

περα που τουτον, οι ερωτησεις για το ινταλως εν ελειτουργησεν το "συστημα", γιατι εν εφαρμοστηκαν ενα σωρο καννονες κλπ..εν κατι που εν καλα να ξερουμεν..

τζαι για το γενικο πλαισιο [που σε διαφορα εν διαφωνω], εν σημαντικο να σχολαιστει ποιοιεγιναν αντικειμενο επιθεσης με μετατοπισεις θεματων/εστιασεων..τζαι λεκτικων εκφρασεων..
τζαι τζιαμαι υπαρχει μια αλλη αναγκη να σπασει ενα καθεστως σιωπης που επεβαλε η λογοκρισια [τζαι τεκμηριων αλλα τζαι της εκφρασηςδυσφοριας που μια μεριδα της κοινωνιας που αντιδρουσε σε τουτην υστερια] της μεγαλης πλειοψηφιας των μμε τους προηγουμενους 2 μηνες..

Ανώνυμος είπε...

What's up colleagues, its wonderful piece of writing concerning teachingand entirely defined, keep it up all the time.

Here is my web blog ... tao of badass