Οι τωρασινες κινητοποιησεις δειχνουν μια ταση επαναληψης οπως οι διαδοχικες εξεγερσεις που ακολουθησαν την γαλλικη επανασταση,
αλλα τζαι τον Μαη του 68...
Σημερα η εικονα της ταυτοτητας που ενοποια/επανενωνει, που εκφρασε το κινημα των τ/κ για την λυση τοτε, εισιεν την ιδια αυρα που εφκαινε που την πλατεια Ταχριρ του Καϊρου οταν η μαζικες συγκεντρωσεις ετονιζαν την ταυτοτητα του αιγυπτιου που συμπεριλαμβανει μουσουλμανους τζαι χριστιανους, θρησκευομενους τζαι κοσμικους...
Τζαι με δεδομενο τον συντονιστικη ρολο των συντεχνιων τζαι το οικονομικο υποστρωμα [τοτε στους τ/κ - αλλα τζαι σημερα], εκφραζαν, τοτε, τζαι μια μιτσια ανοιξη σε εποχες δυσκολες...
τοτε..
για την περιοχη μας..
τζαι την Μεσογειο..
Σημερα μπορει να εν τζαι καλλιτερες οι συνθηκες...
Το οτι η τ/κ εξεγερση εν μερος μιας συνολικης πλουραλιστικης κυπριακοτητας εν αυτονοητο...
Αλλα τωρα σαν να κουβαλα ενα φορτιο που εσιει κατι που μας αφορα ουλλους του κυπραιους ιθαγενεις...
Η τουρκοκυπριακη κοινοτητα διεκδικα τον χωρο τζαι ρολο της - τζαι τουτη η διεκδικηση κουβαλα τζαι "ευκαιριες" οπως λαλουν στα παζαρκα, αλλα τζαι την ιστορικη δυναμικη ενος ιστορικου περασματος που εν αναποφευκτο για ουλλους..
Αν δεν το καμωμεν εμεις ομως θα το καμουν αλλοι για εμας...
Το τουρκοκυπριακο γιασεμι, με την μορφη εξεγερσης η κινητοποιησεων, θετει/καταθετει μια σειρα που ερωτηματα στον ιστορικο καθρεφτη ουλλης της κοινωνιας - τζαι να διαδηλωνει τζαι το οτι μπορει να εχουμε απαντησεις σαν ιθαγενεις - που εν τες αναγνωριζουμε ακομα:
Υπαρχει κατι που εμεις οι κυπραιοι [σαν συνολο, οπως το καθοριζει η ιστορια αιωνων, το συνταγμα του 60, το θεσμικο πλαισιο ενταξης στην ευρωπη, τζαι το τι συζητουμε για λυση] κουβαλουμε σαν οραμα κτισμενο στην βιωμενη μας ιστορικη de facto εμπειρια..
σαν την εικονα ενος μελλοντος που μπορει να εν χρησιμο ευρυτερα;
..σαν εισηγηση μοντελου πλουραλιστικης συμβιωσης με πολλαπλες συνοριακες επαφες..
Που οπως δειχνει, τζαι παει να δειξει, η αραβικη εμπειρια που αναδυεται, μπορει να εν απαραιτητη...
Αναγκαια μπροστα στο κινδυνο της χειραγωγησης αν εμεις εν λειτουργησουμε με συνειδηση της εποχης μας..
Ιστορικη συνειδηση..
Μπορουμε, σαν κυπριοι, να ονειρευτουμε το εφικτο σαν το δικο μας συλλογικο ιστορικο εργο τεχνης;
Σαν το προιον του μιτση που τελικα μπορει τζαι να δημιουργησει μονος/η του/της αντι να καρτερα μαμες, παπαες, ανωτερες εισαγωγμενες ιδεες να το πουν το "σωστο" τζαι το "ωραιο"...
Εχασαμεν τζαι αλλες ιστορικες ευκαιριες..
Αλλα τωρα οι ευρυτερες μεταμορφωσεις φαινεται να δημιουργουν μια νευραλγικη ιστορικη συγκυρια
σε μια γεφυρα πολιτισμων..καθως το φιασκο του "πολεμου των πολιτισμων" φαινεται να παραπατα..
Εχουμε κατι να πουμε;
Ενα συνταγματικο λ.χ. προτυπο/πλαισιο συμβιωσης [ η τζαι επιλυσης προβληματων] στο συνορο ενοτητων οπως η ε.ε. με αλλες ενοτητες αναλογου μεγεθους;
Τζαι για το κυπριακο αλλα τζαι για ευρυτερα..
Η ταξικη διασταση της τ/κ εξεγερσης λ.χ. αντλει
που το Παρισι
τζαι επροηγηθηκεν του Wisconsin...
Τζαι το διονυσιακο κλιμα της χαρας τζαι του παιχνιθκιου μπορει να εν τζαι ανοιγμα στο μελλον....
Πιο κατω αναδημοσιεφκεται η ανακοινωση της πλαταφορμας εκπαιδευτικων για ενα χαδι αλληλεγγυης στο γιασεμι της υπαρξιακης δηλωσης των τ/κ...
στην κυπριακη γη...
στην κοινη μας Μεσογειο..
«Ενωμένη Κύπρος» Πλατφόρμα Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων Εκπαιδευτικών
Ελληνοκυπριακό Τμήμα 26.2.11
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τετάρτη απόγευμα: πάμε Λήδρας…
Ελληνοκυπριακό Τμήμα 26.2.11
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τετάρτη απόγευμα: πάμε Λήδρας…
Η συγκέντρωση Αλληλεγγύης και συμπαράταξης με τους Τουρκοκύπριους, στο κοινό μας αγώνα για λύση – επανένωση, θα αρχίσει στις 4.30 το απόγευμα της Τετάρτης 2 Μαρτίου.
Σύντομες παρεμβάσεις θα γίνουν από τον Χρυσόστομο Περικλέους, της ομάδας «Διάλογος Ακαδημαικών», την πολιτικό επιστήμονα Ξένια Κωνσταντίνου, το δημοσιογράφο του «Αστρα» και εκπαιδευτικό Νεόφυτο Νεοφύτου, το δημοσιογράφο και εκπαιδευτικό Γιουτσέλ Κεσίογλου και εκπροσώπους της Πλατφόρμας από τις διάφορες πόλεις.
Το μουσικό μέρος περιλαμβάνει τραγούδια από το μουσικό σχήμα της Πλατφόρμας των Εκπαιδευτικών « Τα τρία Α» ( Αντρούλα Σιάτη, Άγγελος Παπαγεωργίου, Αντώνης Κανάρης») και τον τραγουδιστή Λούτσιο Μένα.
Ελάτε να δηλώσουμε ότι οι Ελληνοκύπριοι δεν είμαστε μόνο παρατηρητές
Ελάτε να δηλώσουμε ότι επιθυμούμε να συγχρονίσουμε το βήμα μας με την τουρκοκυπριακή κοινότητα που τρέχει.
Ελάτε να ανατρέψουμε τη διχοτόμηση. Μαζί μπορούμε.
Μόνη μας λύση είναι η λύση.
14 σχόλια:
Λίγοι καλοί κι αυτοί μοιραίοι
παραιτημένοι κατά βάθος
ω με πόση ένταση και πάθος γίνονται
πρώτοι οι τελευταίοι
http://dm3k.wordpress.com/2011/02/28/mevsimi-geldi-artik/
Χάρηκα για την γνωριμία
τζαι εγω πατινιο..:)
agapi mou kali mou :)
argisa na sou apantisw sto proigoumeno post giati ixa mavroprasines doullies. Alla ola vennoun kalws pros to parwn opotan ixa je wra simera na katsw na dw emails / blogs / ktl.
Pou lalis, oso afora ton Kastro, athrwpos pou theli na onomazi ton eafto tou aristero [sintomi glwssologiki aftistiki apodomisi: koumounismos - oumanismos - athrwpismos] je klini sinanthrwpous tou mes tes fylakes giati diafwnoun me tin grammi skepsis tis politikis tou,je meta stelli astynomia je strato je chourakkia me politiki perivoli na kakopiisi swmatika je lektika tes sizigous tous, en eshi ypothesin. Alla se genniki sfera, ipothesin den ixan potte, esfazan oi koummounistes tous anarxikous ana xilliades, je meta esfazan oi anarxikoi tous pater, to oplo en oplo, i aristera eshi na epidiksi gia galonnia aimatoxisies, en pa na ginete sto onoma opiasdipote ideologias i aimatoxisia, den pavi na ine dolofonia [ase pou oi koumounistes esfazan je tous dikous tous, tespa, alli sizitisi touto, alla thimizi mou tis sfages pou ekamnan oi Xristianoi stous Cathars, en afikan katto na kami miaou oi dolofonies twn Xristianwn] Giati na diafwnoumen me to Auschwitz, alla na men diafwnoume me alles sfages? I sfagi en sfagi. Ite tin kamni deksios ite aristeros ite kinigos.
An erti o primivitismos stin eksousia tha ksexasw ethelontika ton pasifismo mou, je tha kamw xiropiito tokso vouttimeno se dilitirio apo louloudia, gia na pezw tous spisiistes sto sxisma tou primivitismou enan-enan, haha. Den mporoume na pame gia anagennisi an pamen sxismatika, an pamen sxismatika me tous spisiistes primivitistes pou laloun “hunters and gatherers” simeni oti den kamnoumen tipote, tha eksakolouthisi na yparxi o viasmos tis Fysis pou ton anthrwpo. Oso afora tin epikinwnia tha pame me to plesio tou oti katarriptete i glwssa, terma stin eksousia tis glwssas. Tha miloume me to swma, ta matia, tin energia, den theloume leksis na periorizoun jina pou exoumen na poume me tin kardia. An analogistoume tin katastasi tou iliou (i NASA exi idi 5-6 xronia pou proidopii gia tis kilides tou iliou, i en na mas kapsi i en na mas pagwsi opws pai i katastasi mas se touton ton planiti) o primivitismos ite to theloumen ite den to theloumen, en na erti i fasi pou o planitis tha klatari me ton viasmo pou tou kamnoumen. To thema omws enen o primivitismos, oute oi ipolipes thewries tis Akras Oikologias, to thema en o anti-spisiismos. Jino pou lew panta, “ti na tin kamw tin paggosmia epanastasi, an tha anigoun ta kefallia twn pithikwn gia na valloun ilektrodia mesa?” ti na tin kamw tin paggosmia epanastasi, an tha eksakolouthisi na eshi sfagia? En na mou pis je o Kropotkin je o Tolstoy den ethelan ta sfagia, nai, alla den ixan tin diavgia na doun ta osa arnitika tha efernen i texnologia ston anthrwpo (je milw parapanw oso afora to plesio tou viasmou tis Fysis sto Olon, oxi apospasmatika themata molinsis, alla je se athrwpistiko plesio tou oti eftasamen sto simio oi Oikologikoi prosfiges paggosmia na ine perissoteroi apo tous prosfyges polemou). Je emis paggosmia jimoumasten ton ypno tou dikeou, je miloumen gia ton kathe Marx je gia ton kathe Hitler, je skotwnnoumen gia ton kathe Marx je gia ton kathe Hitler.
O Kundera ishen episis pi oti i agapi vriskete ston mirasmeno ypno.
Me ton mirasmeno ypno den ixamen provlima, ine me ton mirasmeno ksipnio pou ixamen haha. Alla ok, ola kala, en wrea na yparxi kalo klima aman teliwnni kati.
Ysterografo:
"Εχασαμεν τζαι αλλες ιστορικες ευκαιριες..Αλλα τωρα οι ευρυτερες μεταμορφωσεις φαινεται να δημιουργουν μια νευραλγικη ιστορικη συγκυρια σε μια γεφυρα πολιτισμων..καθως το φιασκο του "πολεμου των πολιτισμων" φαινεται να παραπατα.."
Exasamen je alles istorikes efkeries, xannoumen je kenourgies, je tha xasoumen je mellontikes, an den katsoumen tin mappa xame, je na doumen tous athrwpous me agapi je sevasmo.
To na katsoumen tin mappa xame, apeti sigxwresi, je katanoisi. Polloi anthrwpoi, idietera oi deksiostrofoi alla etixe mou na sinantisw to siggekrimeno fenomeno je se aristerostrofous, adinatoun ws pros to na siniditopiisoun, je meta na katanoisoun oxi ws gnwsi alla ws sinesthima kardias, to gegonos oti je oi T/K eksespitothikan je eginan prosfiges, ixan agnooumenous, eleilatithikan, eviastikan. En polla efkolo na vlepis ti sou ekaman esena. I dinami erkete sto na mporis na dis je ti ekames esi, alliws anti na sigxwrisis mesa sou je na pis proxwrw sin-odiporos, tha menis stasimos na potizis ena fkioro pou anti na mirizi me evwdia tha exi dyswdia arnisis, misous, je ellipsis empistosinis. O Mario Perniola ipen oti zoumen tin sillogiki katathlipsi giati den epitrepoumen ston eafto mas na thrinisi. Emis stin Kypro orizoumen anastrofa to kathreftisma, eklidothikamen mesa se ena sinexizomeno thrino pou diatiri mia sinexizomeni katathlipsi i opia den mas anigi ta matia mas, para mono sfalizi mas ta ws Kimisis.
καλημερα κορη..:)
κοιταξε πρεπει να ειμαστε δικαιοι..εστω τζαι αν το δικαιο μπορει να εν μια ανθρωπινη πολιτισμικη εφυρεση για να ρυθμιζουμε τις μεταξυ μας σχεσεις..
θελω να πω [για την φυση πιο κατω]
για τον καστρο τζαι τους αριστερους - γενικα- της μοντερνας εποχης...
η βια εν συμφυτη με την δομη της εξουσιας..αρα το να περιμενουμε οτι η μεγαλη ιστορικη επανασταση εναντιον των ιεραρχικων μορφων [που ξεκινα ας πουμε που την γαλλικη επανασταση, αλλα παει, πολιτιστικα τουλαχιστον, πισω στην αναγεννηση]εν θα εμπλεκετουν σε πολεμους τζαι αιματα ενεν ρεαλιστικο...
ουλλες οι επαναστασεις [που τον κρομγουελ στην αγγλια αν θελεις να ξεκινησουμε που τζιαμαι, που τους φιλελευθερους, την νεωτερικοτητα] ειχαν περιοδο αιματος/βιας..ο ροβεσπιερος..
ποιητικα νομιζω μια σκηνη που το φιλμ "γη και ελευθερια" [αν το ειδες] εν εκφραστικη - στην μαχη στο κεντρο του χωρκου που σκοτωνεται ο φιλος της "ελευθεριας" γιατι διασταζει ο αλλος να του δωσει σφαιρες...
σαφως υπηρξε τζαι ο τολστοϊ [ ο κροποτκιν εκαταλαβαινε την βια]..
αλλα ετσι εγινε η ιστορια..αρα καποιος βαθυτερος μηχανισμος πρεπει να υπαρχει που εν καλα να ξηλωσουμε για να φτασουμε στο κοσμο της λογικης τζαι της αρμονιας [καπως] που περιγραφεις..
τζηνο που μπορουμε να ελπιζουμε εν οτι οι επαναστασεις οσο περνα ο τζαιρος τζαι διευρυνονται οι θεσμοι της ελυεθριας τζαι της ευθυνης που συνυπαγεται [τζαι ευθυνη σημαινει ισοτητα], εν να γινουνται ππιο λλιον βιαιες..
νομιζω οτι ιστορικα προοδευκουμεν..
αν δουμε συγκρτικα την γαλλικη του 1789, την ρωσισκη του 1917, τζαι τον μαη του 68 υπαρχει προοδος..
οποτε το κριτηριο για τον καστρο ενεν το τελος με το οποιο μαλλον συμφωνατε εσυ τζαι ο φιντελ.
εν το σε πιο ιστορικο πλαισιο εδιαμορφωθηκεν οτι υπαρχει στην κουβα..τι εσημαινε τζαι τι σημαινει για το μελλον..
θεμα συγκρτικης αναφορας...
αλλα το οτι [στο θεμα της λιβυης] εμυρισεν πετρελαιο εφανηκεν που την αρχικη αναφορα στο "no fly zone"..τζαι την ιδια ωρα εσκοτωθηκαν 20-30 στο ιρακ παλε σε διαδησλωσεις αλλα τα γερημα τζηνοι οι καημενοι οι ιρακινοι αραβες εν μετρουν οπως τους αλλους..:)
οποτε αμα πιασεις τες συγκρισεις εν σαφες οτι το αιμα εν παντου..
ο σαρτρ λαλει χωρις βρωμικα χερια εν αλλασει ο κοσμος..
ο χεντερερ ο πρωταγωνιστης λαλει εν εγω που εδημιουργησα την βια..αφου αγαπω του ανθρωπους, οπως ειναι,τοτε οφειλω να βρωμισω τα χερια μου για να παλεψω να τους σωσω..η να σωθουμε..
ελπιζουμε σημερα τα βρωμικα να εν απλα μεταφορικα οσο αφορα τα αιματα..
για τουτον οι εμφυλιοι εν προβλημα..τζαι οι διαχωρισμοι οι πολιτισμικοι..γιατι εν περιττοι..
οι ταξικοι εν πιο ουσιαστικοι..
[ α ναι..εν παει ο μαρξ με τον χιτλερ..ο μαρξ αναλωθηκε με τα καλα τζαι τα κακα του στο οραμα της απελευθερωσης -με το οποιο συμφωνας- τζαι εν τζαι επολεμησεν τζαι πουποτε..ο χιτλερ με ολη την κατανοηση για τα ψυχολογικα του, ηταν αιχμαλωτος ενος κοσμου, της ιεραρχιας, που επεθανισκεν ιστορικα τζαι οδηγησεν σε μια σφαγη - αν μου επιτρρεπεις "περιτη"]
εγω νομιζω οτι ο ανθρωπος εν μπορει να παει πισω σε τιποτε..αλαξεν ηδη το περιβαλλον του αλλαξε ηδη τον εαυτον του τον ιδιο...
πρεπει τωρα να εβρει ενα τροπο να συνδυασει την γνωση με τισ δομικες αναγκες της οικολογικης μας πραγματικτοητας..
οπως λαλουμεν στο κυπριακο..
πρεπει να προσγειωθουμε στην υλικη-γεωγραφικη πραγματικοτητα...
ο κουντερα ηταν υπερ του χωριστου ξυπνηματος..ωσπου εμφανιστηκεν η τυπισσα..
που εκπροσωπει τι;
τελος παντων..
να καμω εγω το layout οξα εν να μου το στειλεις..
agapi mou kali mou, en megalo to post mou je en nomizw na to xwresi, twra na to spasw na doumen an erti swsto :)
En na ksekinisw pou allou gia na kataliksw allou (ws sinithws haha). Sto trigwno Hegel-Marx-Nietzsche i enantiosi stin anisotita tin ekmetallefsi je tin allotriosi epeksergazete me diamesolavisi orthologiki je o eksanthrwpismos tou sistimatos perni morfi metasximatismou tis logikis tou. An doume toutin tin ennia sisxetismeni aferetika se ena prasino plesio, mpori efkola na mas odigisi se oramatismous style Felix Guattari, Les trois écologies oso afora to pws tha mporouse na gini to mi-efikton, efikton [“Den tha yparksi alithini apantisi stin oikologiki krisi para se planitiki klimaka kai me tin proypothesi oti tha pragmatopiithi mia afthentiki politiki, kinoniki, ke politistiki epanastasi pou tha apoprosanatolisi tous stoxous tis paragwgis agathwn, ylikwn ke mi. Afti i epanastasi den tha prepi lipon na afora mono tous sisxetismous dinamewn pou ine oratoi se megali klimaka, alla ke ta moriaka pedia evesthisias, noimosinis ke epithimias”] Opotan as ksekinisoumen pou dame gia na doumen llio mia diafora tis oikologias me tin akra oikologia, gia na kataliksoumen meta stin ipokrisia tis aristeras, i opia epi tis ousias den ine apokommeni apo tin ypokrisia tou anthrwpinou zwou, tin ellipsi sevasmou je agapis pou epilegi na epidiknii to anthrwpino zwo se sin-anthrwpo je Fysi.
O oikologos lali sou “afou den mporoume na zisoume xwris ta ergostasia opws en domimenos o sigxronos kosmos, ine orthon o stoxos mas na ine ergostasia filika pros to perivallon, iliaki energia ktl”. O akra oikologos lali sou “akoma je an ine filiko pros to perivallon to ergostasio, emis den dexoumasten tin yparksi tou giati jame pou tha kopi i gi gia na xtisti to ergostasio, ine eksoustiki kinisi tou anthrwpou pros ti fysi, jinin tin gi den exoume to dikewma na men epitrepsoumen sta dentra je ta zwa pou kinounte panw tis tin mi-eleftheria yparksis tous apla je mono giati emis ekavlwthikamen na kamoumen ergostasio. I epithimia gia ergostasio, tin opia orizoume ws pio simantiki pou to gegonos oti tha kopsoumen tin gi gia na xtisoumen panw, ine epithimia eksousiastiki pros tin Fysi. O stoxos ine na men exi o anthrwpos eksousiastiki sxesi me tin fysi”. Oi diafores tis oikologias me tin akra oikologia en polles, alla en allou pou thelw na kataliksw. [Entometaksi, otan emilisa gia ton primivitismo panw, ite sto spisiistiko tou sxisma ite sto antispisiistiko tou sxisma, den ennoousa ton Anarxiko Protogonismo ws politiki epilogi tou atomou, anigma pros mian i polles outopies. Ennoousa ton primivitismo pou den tha erthi ws epilogi, alla ws i apantisi tis Fysis (vlepe tsounami Iapwnia, vlepe epoxi twn pagetwnwn, vlepe provlimatikes kilides tou iliou) ston viasmo pou tis kamnoumen. Je enen zitima mythikis / ieris esxatologias, alla antitheta, en zitima epistimonikou realismou = egamisamen ton planiti, etaraksamen tis isorropies tou, wsposon en na anteksi nomizoumen? Giafto ixa pi “o primivitismos ite to theloume ite oxi......”]
Oso afora tin via (je sinexizw sto prasino plesio alla odevomeni pros to rigma metaksi ierou je anierou) an katsw ena oplo pas tin kkele enos vivisector je anatinaksw tin ston aera, afenws tha exw glitwsi polles xiliades zwa apo ton vasanismo pou tous ekamnan ta xeria toutou tou anthrwpou. Ara, toutos orizete ws o “kakos”, ws o “allos”, ws o “anieros”. Pou tin stigmi omws pou egw tou anatinassw tin kkele tou ston aera, ti diafora exw egw apo ekinon meta? Ti diafora exoun ta dika mou xeria apo ta dika tou? En exw diafora. Jino pou kamni jinos ws eksousia, erkoume egw me ti sira mou na to kamw panw tou, ara fefki o diaxwrismos je ginomasten Ena, Mia anierotita, i anierotita ws ellipsi sevasmou, ite en i zwi tou anthrwpinou zwou, ite en i zwi twn mi anthrwpinwn zwwn. Opotan as doumen llio tin ennia tis ierotitas ws sevasmos, sto pws emetasximatistiken stin iatriki, oxi apospasmatika, alla ws apotelesma tou sxismatos pou ekamen o anthrwpos apo tin eswteriki tou ierotita je pros ton sinanthrwpo tou je pros tin Fysi. I iatriki ypesti isxirous klidonismous kata ton 20 aiwna logw tis texnologikis tis ekseliksis, i epithimia orismenwn na tin anagagoun se epistimi erketoun se pliri antithesi me tes arxes tou Ippokrati je tou Galinou oi opioi pistevan sti diaprosopiki sxesi je tassontan yper tis erwtisis, tis akroasis, tis diadikasias tis diagnwsis, ke telos tis therapeftikis i pafsiponis agwgis. Epiamen pou tin psixi, sta mixanimata. Ta thriskeftika dogmata sinevalan se epanaprosdiorismo twn antilipsewn, pou tin ypostasi tis psixis tou anthrwpou ekataliksan stadiaka sti thewrisi tou viologikou fenomenou, diladi, aposindethike to swma apo tin ieri tou diastasi. An to doume je se plesio sigxronis texnis, imaste sto simio istorika, ta Nazistika stratopeda siggentrwsis na metatrepikan se mousia, mia ekthesi, opou fefki o thanatos pou tin ieri tou diastasi je metatrepete se theama. Xannoumen to iero je pame sto aniero, je pale, stin ellipsi sevasmou pros tin zwi. I arsi tis ierotitas tou swmatos, epitrepi ston anthrwpo na to proseggizi xwris ithikes “enoxes”, px na trwi pizza enw vlepi live stis tileorasis se real-time tous vomvardismous sto Iraq to 2003. I anierotita antikatoptrizete stin ellipsi sevasmou pros ton sinanthrwpo, pros ta alla zwa, pros ta dentra, ktl, diladi ediaspastikamen pou tin ennia tou ierou Ena, je aftooristikamen ws oi eksousiastes twn ipolipwn. Den yparxi to Ena, iparxi i anisorropia.
I deksia lali sou “etsi ime, je an goustaris” je ine ksekathari gia to ti eni, en ypsonni ton eafto tis ws kati pou den eni. I aristera lali sou “etsi ime” alla enen etsi, ypsonni ton eafto tis plana ws kati pou den ine, to idio me tin Xristianosini [en giafto pou ekama panw parallilismo twn dolofoniwn pou ekaman oi Xristianoi stous Cathars, me tis dolofonies pou ekaman oi koummounistes stous koummounistes] O Rimbaud o opios ezisen pou prwto sheri ta gegonota stin Gallia egrapsen to eksis to 1873 “Je ne puis comprendre la revolte. Ma race ne se souleva jamais que pour piller: tels les loups a la bete qu’ills n’ont pas tuee” [“den mporw na niosw tin epanastasi, i ratsa mou den eksegerthike para gia na leilatisi: kathws oi lykoi pernoun to agrimi kata podi, xwris na to skotwsoun”] o Rimbaud athela tou se touti ti protasi, afinni na noithi mia megali alithia. Afinni na noithi oti oi anthrwpoi antlousan psixagwgia/diaskedasi apo to na “kinigisoun”, ara to eksouasiastiko Egw, en pio simantiko gia ton anthrwpo para i ierotita pou ine o sevasmos je i agapi. (en na mou pis “ti en na kami o kosmos? En na men kamni epanastasis?” Je en na sou pw “ti diafora eshi to na katadinastevi i eksousia ton lao, pou to na erkete o laos na kofki kkellaes stis gilottines?” Je ta thkio exoun mesa tous tin ennia tis katastrofis, je oxi tis dimiourgias. Ara, to zitima stin epanastasi tha prepi na ine i dimiourgia, je oxi i katastrofi. “En na kamoumen polemo me ta fkiora?” Giati na men epitrepsoumen ston eafto mas na metousiosi se praksi to thewritiko endexomeno tou na men xriazete kan na kamnoumen polemous? Giati na men epitrepsoumen –paggosmia- to endexomeno ston eafto mas na apoxtisoume ena anwtero epipedo siniditotitas? Touto en polla megali sizitisi, i opia kataligi sto oti ta skata pou imasten mesa enen alloi pou mas ta valloun, emis ta valloume je emis ta diatiroume ston eafto mas je stous allous. To anthrwpino vrefos genniete je en agno. Emis to plathoume eksousiastika je meta-orizoumen to se skata) Gia emena i aristera den exi kamia diafora apo tin deksia, giati den emporese na kami rigma metaksi tou eaftou tis je twn eksousiastikwn praxtikwn. Ipsonnete ws to antitheto tis deksias, tin idia stigmi pou oi praxtikes/taktikes tous ine oi idies, je oi dio exoun ellipsi sevasmou pros tin ierotita. Je dame eni pou erkete o pasifismos san to antitheto tis aristeras, je tis deksias. Twra oso afora tin aristera, je tin pantelws ellimatiki politiki tis oso afora ta zitimata tou perivallontos, je twn zwwn, opws egrapsen o Dominick “I ikanotita tou na agnoi kapios kapia katapiesi, ine i ikanotita tou na agnoi ke kathe alli katapiesi”.
Mian je anaferes to “Les Mains Sales” tou Sartre tha klisw me enan allon tou sinafkiou tou haha, o opios lei: “We used to wonder where war lived, what it was that made it so vile. And now we realize that we know where it lives, that it is inside ourselves.” Albert Camus. Nomizw oti akoma je an egrafa mono tis dio grammes tou Camus je tipote allo, pale tha ixan ennoithi ola osa ipa panw. Epidi i ypokrisia tis aristeras, den ine apokommeni apo tin ypokrisia tou anthrwpinou zwou, tin ellipsi sevasmou, tin ellipsi tis agapis, pou Epilegi na epidiknii to anthrwpino zwo ston sin-anthrwpo tou je stin Fysi.
“O politismos san olotita, exi apodixthi epirrepis se mia diarki fthora tou anthrwpinou ke mi zwou. Den tha simvivastoume me tipota ligotero apo tin katarrefsi tou”. E. L. F.
Alla akoma je Meta tin katarrefsi, an i anadomisi ine [pale] spisiistiki, tote pale en na kataliksoumen dame pou imasten simera. Epidi distixws, oulla sisxetizounte metaksi tous ston kyklo twn enniwn: katapiesi-eksousia-anisotita-ekmetallefsi.
Ysterografo 1: den empika sto thema tis texnologias giati tha eprepen na grafw thkio meres sinexomenes haha. Alla an ethkiavases to La bombe informatique tou Paul Virilio kalipti akrivws je me to parapanw ola osa tha ixa na pw.
Ysterografo 2: otan ipa Kropotkin je Tolstoy ennoousa tin stasi tous pros ton antispisiismo (sfagia ennoousa px opws tis Kofinou, den emilousa gia tin ennia twn sfagwn se ena polemo)
Ysterografo 3: Oi anthrwpoi pou exoun eswterika themata elegxou / oriwn, otan vrethoun antimetopoi psixonoitika me kati pou ipsonnete mesa tous ws Tereza / Terezos [atomo sinodevomeno tou mirasmenou ypnou] diapernontas ton elegxo ke ta oria tous, viwnnoun jino pou onomazi o psixiatros Carotenuto “βίαιη ρήξη του αμυντικού ναρκισσιστικού πυρήνα του ατόμου”. Touto omws den to orizw ws provlima, anastrofa, thewrw oti ine evlogia (o tonos sto i) to na mporis drapetevis apo ton narkissistiko pirina tou atomou anti na klidwmennese sto Egw, opws stekoun domimenes oi plistes erwtikes / seksoualikes sxesis tou metamonternou anthrwpou. Ston mirasmeno ypno ixame amivea thelw. Ston mirasmeno ksipnio, egw epetrepsa ston eafto mou na zitisi to a-dinaton, ekinos den epetrepse ston eafto tou na zitisi to a-dinaton, opotan irten to Telos. Alla ok, imasten entaksi, paramenoume filoi, en kalo to klima.
Ysterografo 4: en na to kamw to layout en eshi provlima, apla pe mou an en A5, A4, A3, an theli siggekrimeni grammatosira je siggekrimeno arithmo ipsous sta grammata (an en 10 i 12 ktl) je se inta programma na to kamw (an tha to kamw se word file i se photoshop file ktl)
Filakia polla polla, tha ta poume xxxxxx
a nai, oson afora tin aristera je tin pantelws ellimatiki politiki tis oso afora ta zitimata tou perivallontos, je twn zwwn,de llio tis 3 teleftees paragrafous dame:
http://islandanarchy.forumotion.net/t1759-1-emis-ke-ta-alla-zwa
Δημοσίευση σχολίου