Χωρκον που φαινεται κολαουζον εν χρειαζεται φυσικα..
Το μπλογκ ομως νοιωθει την αναγκη να δημοσιοποιησει τζαι δαμαι την εκκληση για την δικοινοτικη εκδηλωση αυριο, σαββατο, για την επανενωση, για την αντιμετωπιση της ιστοριας, για το ανοιγμα των οριων του δημοσιου λογου τζαι των μονοπαθκιων του μελλοντος...
"Δικοινοτικη πορεια,
Σαββατο, 7/3,
11 το πρωι.
Απο πλατεια Ελευθεριας [τζαι πλατεια Ινονου] περπαταμε στο τερμα της Ληδρας,
συνανταμε τους τουρκοκυπριους
τζαι ενωνουμε τις δυναμεις μας
για να ενωσουμε τον τοπο μας,
να ζητησουμε την αληθεια της ιστοριας μας
τζαι την διερευνηση της τυχης των αγνουμενων μας.
Πλατφορμα εκπαιδευτικων, Ενωμενη Κυπρος."
Αρεσεν μου το συνθημα "Κανει πκιον..."
Τζαι να προσθεσω..εστω τζαι σαν ατομικη κουκκιδα..
...για το δικαιωμα ζωης χωρις εθνικο προβλημα...
Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
13 σχόλια:
arhisamen file mou kale na ginoumesten avtostohazomenes kai avtoapofasizouses arhes
VIOLETA-MIA MOV NERAIDA TON VALKANION
ενόμισα το «κανεί πκιον» στον τίτλο ήταν δικό σου τζιαι εχάρηκα.
Εξεκίνησα τζιαι νιώθω επιτέλους νάκκον πιο αισιόδοξος με τούτη τη κουβέντα. Χαροποιά με το γεγονός ότι την εκδήλωση εκανονίσαν την εκπαιδευτικοί.
Θέλω να βλέπω συνέχεια τζιάλλες πρωτοβουλίες αλλά τωρά είμαι θετικός. Κάτι κινείται.
Είμαστεν μαζίν σας, έστω τζιαι που μακριά
Σε τούτες τις εκδηλώσεις τουρκολαγνείας έχω το απορία, σσιήφκετε τους τζιολάς??
Μανία με τούτες τις πρωκτικές φαντασιώσεις αμαν μιλάτε για την Τουρκολαγνεία μας. Μάλλον εν για να τη διαχωρίζετε που τον δικό σας πόθο για εισχώρηση στην Μητέρα/Μήτρα Πατρίδα.
pwn'd.
:)
Εν να μιλήσει ο περήφανος απόγονος του Αριστοτέλη, του Αχιλλέα τζαι του Πατροκλου, των Σπαρτιάτων, του Σωκράτη να μιλά για στρουμπώματα. Αλλά εξίασα πως ο Παπαδόπουλλος(Γιώργος) έσβησε τα τούτα που την ιστορία όπως ο δικός μας ο Παπαδόπουλλος έσβησε τη δολοφονία του Μενοικου στην εκκλησία(λογογκρισία Ακάμα). Στο τέλος όμως οι Παπαδόπουλλοι εχάσαν. Ο αέρας της αλλαγής εν τους εσήκωννε, ο αέρας της αλλαγής εν σε σηκώννει ούτε εσένα, ούτε τους Κουλίες, ούτε τες Κυρίες Στεφάνου τζαι ο αέρας σηκώννει τα κανάλλια, τες εκκλησιές τζαι ούλλα τα πολιτικά απολιθώματα(ζωική οργανισμοί που εζήσαν το τζαιρό του Άτσιουτσιου τζαι κλεισθήκαν σε στρώματα γης, που σιύλλια χρόννια αν περάσουν τον ίδιο νου κουβαλούν) τούντου τόπου όπως το Γιατρό.
''Μετατόπιση της κοινής γνώμης'' λαλεί ο Γρηγόρης πάστο μπλογκ του. Όι αγαπητέ κύριε ανώνυμε, ο κόσμος εν ''ετούρτζιεψε'', ούτε καν ''ακέλισε'', ο κόσμος ωρίμασε τζαι εν οι απειλές, η βία τζαι οι ανώριμες κατηγορίες τύπου ''είσαστεν ανθελληνες'',''σταλινιστές'',''σιύφκετε του εχθρού'' εν πκιάννουν τόπο.
Εν σιύφκoυμε, ποττέ εν θα σιύψουμε, έννεν 1960, έννεν 1958, έννεν 1963, εν 2009, Νέα Κύπρος, εν θα σου ξανασιύψουμε σε αντίθεση με εσάς εμείς εκαταλάβαμε τα λάθοι που εκάμαμεν τζαι εν θα τα ξανακάμουμε, γι'αυτό στεκούμαστε τζαι γι'αυτό τρέμει ο κώλος σας(αφού έσιεις εμμονή με κώλους να σου πω τζαι γιω για κώλους)
ΥΓ. Αν είχατε ίχνος ανθρωπιάς βέβαια εν να καταλαβέννατε ότι το κάποια πράματα εν έχουν σχέση με το ''έθνος''. Το να κάμνω εκδήλωση για τα θύματα του πολέμου τζαι του σωβινισμού εν έσιει σχέση με το έθνος. Όπως η εκδήλωση για τη βία στην οικογένεια εν ήταν εκδήλωση τουρκολαγνείας, ννέ ρε κουμπάρε εν ναν δικοινωτική γιατί το ξύλο που τρώει το μωρό τζαι η γεναίκα χωρίς λόγω εν έσιει ράτσα τζαι καταγωγή, το ξύλο εν ξύλο. Μόνο ππουσhταδρωποι(αφου έσιεις την εμμονή με το πρωκτικό) λογογκρίνουν θέατρα. Πέραν που πολιτικές θέσεις(πραγματικά λυπούμαι πολλά αν o ανθρωπισμός εν πολιτική θέση) τζαι διαφορές το θέμα εν απλό... όπως είπεν τζαι ο Λιασίδης
''Έννεν μια πελλάρα τούτη, που βλαστά σαν τον αρκάστη, αφού ούλλοι π'όναν γαίμαν επλαστήκαν που το πλάστην''.
μάππατζιη ελπίζω να σε δω τζιαι να σε γνωρίσω τζιαι που κοντά αύριο. λινοπάμπακε νομίζω ήρτεν η ώρα που εννά πρέπει να κουβαλήσεις τζιαι το σώμα σου στην Λευκωσία.
ε μα ιντα που να σου πω ανωνυμε εθνικοφρονα αφου επαραλαβαν σε ηδη;
τελος παντων κουμπαρε [φανταζομαι, αλλα μπορει τζαι κουμερα, που ξερεις;] κοιτα να δεις..οι κυπραιοι ιθαγενεις πριν τζαι που τον φρουντ, εσκεφτηκαν οταν αμα ενα πλασμα κολλα σε ενα πραμα/σκεψη/φαντασιωση/φοβια τζαι φκαινει του οπου σταθει τζαι οπου βρεθει [αμα ας πουμεν μεταφραζει ακομα τζαι το κυπριακο σε κινδυνο για την κωλοτρυπιδα του], τοτε αλλου τον τρωει τζαι αλλου κνιθεται..για τουτον εδημιουργησαν την φραση "απο σιει μουγιαν μουγιαζεται"..
χαλαρωσε..δεχτου την επιθυμια σου...καπου εκορατζησεν.. ψαξε το με κανενα καλαμαρα η κανενα ε/κ για να μεν σαντανωνεις το εδαφικο τζαι το θεμα της κεντρικης εξουσιας με τα ερωτικα παιχνιθκια..τζαι δε το τζαι οπως το βαλλει ο μαππατζιης..με αρχαιοελληνικη περηφανεια, ας πουμε..
κοιταξε τζαι το συμποσιο του πλατωνα αν βοηθα..
ο πρωκτικος ερωτας εν μια πρακτικη που σαφως αρεσκει σε καποιους/ες τζαι οϊ σε αλλους/ες..τζαι η φαντασιωση του "σιηφτου" εν απλα συγχισμενη εικονα για την ερωτικη πρακτικη...
αν που την αλλη θελεις να το παλευκεις σαν εσωτερικη ασκηση μαζοχισμου, παλε γινεται..
γορασε τζαι κανενα μαστιγιο...μπορει να βοηθησει...
παντως ο/η ethical slut ανοιξεν μιαν πολλα σοβαρη διασταση για τες προεκτασεις των εθνικων φαντασιωσεων..τζαι ινταλως παιζουν οι ρολοι..
αλλα ατε ειπαμεν καμποσα για μιαν κουβεντα ενος πλασματου..
κανει..για δαμαι..παρατζει.. εν καλο θεμα..
τωρα να δουμεν ινταλως εν γινει η μεταφορα γρηγορη...
Γρηγόρη δυστυχώς αύριο εν θα μπορέσω να έρτω.
Στες επόμενες εν να έρτω τζαι ελπίζω να πείσω τζ' άλλους να ρτουσιν. Ειδικά άτομα που θέλουν να παν απλά επειδή εν rational άτομα τζαι όι επειδή τερκάζει μεστο προφιλ των πολιτικών πεποιθήσεων τους.
Λινοπαμπατζιε έσιεις το λινκ στο ποστ για το πρωκτικο εθνικισμό?
ΥΓ. Νομίζω εγνώρισα σε ''φατσικός''(είπαμεν ένα χαλόου το πολλή) πριν θκυο τρεια χρόννια αλλά εν σε ήξερα ούτε ως άτομο ούτε ως μπλογκερ.
μαππατζιη,
εν ειμαι σιουρος αν αναφερεσαι σε καποιο συγκεκριμενο ποστ/σχολιο για τον "πρωκτικο εθνικισμο"..αθθυμουμαι μερικα σχολια αλλα οϊ τα λινκς..
αλλα ειπαμεν..σε αλλην φαση, ποτζιει ποδα, να το κουβεντιασουμε ευρυτερα..
...για το δικαιωμα ζωης χωρις εθνικο προβλημα...
Με την άδεια σου θα χρησιμοποιήσω αυτή την ατάκα( ή μάλλον αιμορραγία) σε μελλοντικό μου άρθρο στον τύπο.
Γιάννος Κ. Ιωάννου
y.ioannou@cytanet.com.cy
feel free..and make my day..αγαπητε γιαννο ιωαννου..
χρησιμοποιησε το ανετα..τζαι ισως να εν τζαιρος να γραψουμε παραπανω για τουτην την διασταση..εζησα μιαν ζωη με τουτην την ιστορια πας την κκελε μου..χωρις να εχω καμιαν ευθυνη, χωρις να με ρωτησει κανενας τζαι χωρις καν να μπορω να αναγνωρισω τον εαυτο μου σε τουτες τες ρητορικες..
τζαι αμα συρεις τζαι νακκον ιστορικο φως πανω στην βιογραφικη εμπειρια, τζαι δεις οτι τουτη η ιστορια εξεκινησεν νακκον πριν να γεννηθεις τζαι οτι για αιωνες πριν εν υπηρχεν [τζαι λογικα που εναν σταδιο τζαι τζει εν θα υπαρχει] μεινισκει το βιωματικο υπαρξιακο παραπονο/δυσπιρκασμα..
ηταν αναγκη να ππεσει τουτην περιοδο τουτον το δημοσιο βιτσιο; που μπορει να εξεκινησεν σαν τραγωδια αλλα τωρα πκιον μοιαζει με κωμωδια..οπως την ιστορικη επαναληψη στον μαρξ..
τζαι αμα δεις θεμας οτι καποιοι ζιουν παραγοντας μισος τζαι παιζουν το διαχειριστες του πονου των θυματων της μιας μερκας [διοτι ετσι παει το κολπο - διαχειριζεσαι τον πονο για να παραξεις μισος που εν να συντηρει τον διαχωρισμο, που εν να συνεχισει τουτον το φκιολιν] τοτες μεινισκει μονον το δυσπιρκασμα...
το αθρωπινο δικαιωμα του βιωματος..
να ζησουμε μιαν εμπειρια που λογοκρινεται..
Δημοσίευση σχολίου