Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Καφενες

- Εν ηξερω γιατι, αλλα καμνω πολλην χαζιν αμα καταρρεουν τουτες οι εταιρειες των δισεκατομμυριων..Οι τραπεζες..Οι επενδυτικες εταιριες..Ο εικονικος πλουτος..
- Μπορει να σε φτιαχνει η κριση του φεττιχισμου του εμπορευματος..Οι δεικτες των χρηματιστηριων σαν τες ζαρτιερες..
- Εσιει τζαι κοσμον που παει θυμα..
- Ναι αμπα τζαι λυπηθω γιατι μπορει να ξυπνησουν που το παραμυθι..Να γκρεμοτσακιστουν οι δεικτες των χρηματιστηριων..Περκιμον ξυπνησουν αμα δουν, μιαν τζαι άλλη μιαν, ιντα φουσκες εν τα παραμυθκια για την οικονομια της αγορας..Αμα εν για τους φτωχους, που τους χτερνουν οι τραπεζες, εν γινεται να επεμβει η πολιτεια γιατι εν να αυτορυθμιστει η αγορα. Αμα παττιζουν οι απατεωνες τζαι οι τραπεζες, βουρα το κρατος τζαι ξηανει την αυτορυθμιση.. Πρασινες τρισιες που επιπλεουν στους βαλτους…
- Μα εν να ξυπνησουν;
- Παντως, ρε παιθκια, νοτια κατι κινειται...Που πριν, αλλα εσιει ροην..Φαινεται ότι ο Μοραλες τζαι τα κινηματα στην Βολιβια κερδουν τουτον τον γυρον. Στες εκλογες τελικα επιασεν πανω που 67% τζαι από ότι φαινεται εκαταφερεν να κερδισει τζαι κοσμο στες περιοχες που εισιεν πλειοψηφια η αντιπολιτευση. Ακομα τζαι στην βασικη τους περιοχη ο Μοραλες επιασεν 40% τζαι φαινεται ότι αρκεψαν να οργανωνουνται τα κοινωνικα κινηματα ακομα τζαι τζιαμαι. Οποτε αμα εδοκιμασαν την περασμενη εφτομαδα να καμουν κατι σαν πραξικοπημα για να δημιουργησουν συνθηκες αποσχισης, οι ιθαγενεις τζαι τα κινηματα γενικα αρκεψαν να κινουνται με διαδηλωσεις τζαι ντε φακτο αμφισβητηση της εξουσιας των χιτων που εξοπλιζεν η αντιπολιτευση. Στην μιαν περιοχην εγιναν οδομαχιες ακομα τζαι στην πρωτευουσα της επαρχιας, ενώ σε μιαν άλλη τα κινηματα εκαταλαβαν την βορειο μερος της επαρχιας. Ωσπου εγινεν η σφαγη σε μια άλλη επαρχια – σφαγη ιθαγενων, εννοειται, που επηαιναν σε συγκεντρωση διαμαρτυριας. Το πραξικοπημα της αντιπολιτευσης φαινεται να εμεινεν μισοδοτζιη. Τζαι γιατι εμπλοκαριστηκεν που την αντιδραση των ιθαγενων αλλα τζαι που το γενικοτερο κλιμα – ε αμα ο άλλος εισιεν πιασει πανω που 67% τζαι οι δολοφονιες εσοκαραν ακομα τζαι τυπους της αντιπολιτευσης, εν τζαι εμεινεν τους τζαι πολλης χωρος να αντιδρασουν. Προχτες, σε μιαν συσκεψη προεδρων της λατινικης αμερικης, εφκαλαν τζαι ανακοινωση υποστηριξης του Μοραλες ενώ ο στρατος της Βολιβιας εσυλλαβεν τον κυβερνητη που εξοπλιζεν τους χιτες..Προχωρα η φαση…


- Τζηκατω…. δακατω;
- Ε στην φωτογραφια που την κερκιδα της Ανορθωσης στην Βρεμη εισιεν 2 κυπριακες σημαιες..Τζαι από ότι φαινεται ακομα τζαι στην κερκιδα του ΑΠΟΕΛ κατι γενεται. Οι παραπανω, από ότι λαλει η εφημεριδα, εξαναεκραξαν τους κολλημενους των πορτοκαλι εψες..Ετρωαν τες 4-1 που τους γερμανους τζαι τζηνοι ειχαν τα με τους αελιστες..Typical..Αρα κατι τζυλα..Διοτι ο κολλημενος εν κολλημενος, αλλου τον τρωει, αλλου κνιθεται, τζαι εν το παιρνει καν χαπαρι..Αμα όμως γυρον του αρκεφκουν να του λαλουν ότι εσιει προβλημα επικοινωνιας με την πραγματικτοητα, κατι ενι…


- Εσεις εκαταλαβετε γιατι εν παρανομο το σεξ;
- Ατε ρε κουμπαρε τζαι εσου τωρα..
- Μα γιατι νομιζεις ότι το γαμησι εν ασημαντο;..Εν το σωμα ρε κουμπαρε..Κοιταξε να δεις..Μεσα στο καλοτζαιρι ηταν η φαση με το μπουρδελο στην Παφο. Ενταξι ηταν μαλακια που εβιντεογραφουσαν τες φασεις χωρις να το ξερουν οι αλλοι – αλλα εν τζαι εν για τουτο που τους εσυλλαβαν. Επιασαν τους γιατι λαλει εν παρανομη η πορνεια, τζαι τζιαμαι ηταν κανονικη οικογενειακη επιχειρηση..Με εκμεταλευση με τιποτε..Σεξουαλικες υπηρεσιες..Προχτες εθκιεβαζα για ένα τυπο που τον ετραβουσαν στα δικαστηρια γιατι, λαλει, εφερεν τσοντες...
- Ρε φιλε μου δαμαι οι αλλοι εφκαλαν αφρους γιατι ειπεν τους ο υπουργος ότι εν να βαλει σαν στοχο την συμβιωση τζαι εσου εν καταλαβεις την σεξουαλικη καταπιεση; Αφου αν ηταν δυνατο τουτοι ηταν να καμουν έναν παραλληλο κοσμο αυταπατης για να ζιουμεν με τα παραμυθκια τους - τζαι να κυβερνουν τζηνοι την πραγματικοτητα..Τζαι με το σεξ εν θωρεις; Που την μιαν καμνουν στρηπ τηζ στες διαφημισεις για να σου πουλησουν την μαλακια τους, τζαι που την αλλην το σεξ στην πραγματικοτητα εν προστατευομενο ειδος που το κρατος – τζηνοι εγκρινουν ινταλως πρεπει να γινεται…
- Το σεξ εν πιο βασικο ρε φιλε. Η καταπιεση του σωματος καμνει το καλουπι που κατασκευαζει υστερα εγκεφαλικα τζαι συναισθηματικα τους χαφιεδες των μιντια τζαι τες νευρωσεις που παραγουν τες μαζικες υστεριες. Αμα, ας πουμε, ενας εθνοκολλημενος παθει ιχτερο με την λυση τζαι αρκεψει να λαλει ότι εσιει στιβασμενο στο υποσυνειδητο, ιντα που εν να φκαλει; Ότι εν να κατεβασουμε τα βρατζια, εν να μας γαμησουν..Θωρεις; Το σεξ, το να ξιντυθεις για να καμεις σεξ, ταυτιζεται με το αρνητικο στον νου τους.. Εκτος, εννοειται, αν θα το καμουν τζηνοι σαν βιασμο..Αλλα αμα εισαι αρσενικος τζαι η φαντασιωση του γαμησιου ενι να την υποχρεωσεις την άλλη, για να βαλεις τον βιλλο σου σε έναν πουττιν...Κοψε την καλλιτερα, εν σιηροτερο που να την παρακαλας..Πρεπει να εσιει τζαι έναν οριον, κοτσιηνη γραμμη που λαλουν τζαι οι πολιτικοι, για την αντρικη αξιοπρεπεια..Την μαγκια του βιλλου τελος παντων…
- Ε ναι αλλα οι εθνικοφρονες, ξερεις το, εν στην φαση του χριστιανικου σαδομαζοχισμου..
- Μα αν ηταν τουλαχιστον συνειδητο..Να τους αγορασουμεν τζαι δωρεαν μαστιγια τζαι χειροπεδες..Να το καμνουν εσσω τους με την ησυχια τους – τζαι την δικη τους τζαι την δικην μας..Να καμνουν τζαι εναλλαγη ρολων…Τζιαμαι να δεις εκτονωση που ηταν να φκαλουν…
- Ναι αμπα τζαι εν καταλαβουν το κολλημα τους..Τουτοι φιλε μου εν σιηροττεροι που τους αλλους με το παραμυθι της αγορας…
- Τουτον παιζεται..


- Παρετατε τζαι αθθυμιζετε μου τζηνην την κατιναρα την Πεϊλιν..Μα εν μαννοι οι αμερικανοι σιορ; Φοβερον..Ακου να δεις που μπορει να φκαλουν τον Μακεϊν, λαλει, γιατι η η Πεϊλιν εσουσεν νακκον το κωλιν της, ανοιξεν λλιον τζαι τα σιηλη της με χριστιανικη ηδυπαθεια.. Τζαι ετα βλητα τζιαμαι. Εφκηκεν ο Μακεϊν πανω στες δημοσκοπησεις. Η άλλη 2 χρονια εσιει που εν κυβερνητης τζαι απολυει κοσμο που εν χωνευκει προσωπικα. Τζαι παιζει το χριστιανη, μεν γαμιεστε πριν τον γαμο κορουδες, τζαι πιστευκει ότι η εισβολη στο Ιρακ εν θελημα θεου.. Οπως τζαι οι εγκυμοσυνες, όπως τζαι η φτωσια..
- Ε παιζει το τζαι η εκτος ελιτ που..
- Ελεος..Κοιτα να δεις που τους πουλουν τζαι ταξικη παλη. Η υποψηφια του κομματος των εταιτειων πετρελαιου, εν η αμφισβητηση..Ιντα που να πεις πκιον; Εν μαννοι;
- Ε ο Ομπαμα εν καλος γιατι εν μαυρος, αλλα..
- Αλλον κολλημα τζηνον με τον υπογειο ρατσισμο…
- Αλλα ατε εσιει διαφοραν; Ο Ομπαμα καταλαβει ότι εν τους παιρνει πκιον τους αμερικανους να τον παιζουν Νταλτον; Οξα εν να εν σιαμαλισμα της εικονας;
- Εν να δειξει…
- Αμα το σκεφτεις δηλαδη εν τζαι κουφο..Οι ευρωπαιοι καμνουν πειραμα για την δομη της υλης τζαι τες συνθηκες πριν 13 δισεκατομμυρια χρονια τζαι η Πεϊλιν εκπροσωπα τζηνους που πιστεφκουν ότι η Βιβλος λαλει τα γεγονοτα κυριολεκτικα – δηλαδη, ο κοσμος, ας πουμεν, εν πανω κατω 4000 χρονων.. Τζαι παιρνουν την στα σοβαρα..Εσιει τζαι έναν στοιχειο λοβοτομης η κατασταση νομιζω.. Πρεπει να τους εχουν καμει τον νουν σαν το κασκαβαλι με τον βομβαριδσμο που τες τηλεορασεις..
- Παρακμη ηγεμονιας..


- Παντως καλα επηεν η φαση με τον καφκα για τα σχολεια..Καπου εκοψαν υστερα που μιαν φαση…Νομιζω ενοιωσαν ότι εν τους επαιρνεν, εν ετραβαν η κοινωνια, αλλα εστησαν τους τζαι ποϊν που την αρκην..
- Ελαλουσαν τζαι μαλακιες για τουτον εμειναν τζαι μισοδοτζη..
- Να καλα..Παντες τζαι εν η πρωτη φορα που λαλουν μαλακιες..Εν εν τα ιδια που ελαλουσαν τζαι τοτες που ανοιξεν το πανεπιστημιο; Ανοιξε τες εφημεριδες τοτες να δεις..


- Εν να το λυσουν λαλεις;
- Ειπα σου..Εγιω νομιζω ναι..Αλλα εν να δεξει..Παντως εν να παιξουμε με την ιστορια σε τουτην την φαση..


- Τζαι η Αφροδιτη;
- Α ναι ότι πρεπει..Αν τους πεις τωρα ότι εν να εν καλα να βαλουν στα σχολεια τζαι την αρχαια ερωτικη κουλτουρα της Αφροδιτης σαν στοιχειο της ιστοριας μας, εκαμες την λαχειο..Εν να παθουν υστερικη κριση..Η Αφροδιτη εν μονο αγαλματουθκια για τους τουριστες.
- Ε ειδες; Αφου λαλω σου η πορνεια, η προσφορα σεξουαλικων υπηρεσιων, εν παρανομη..
- Εν να σου πουν ότι το σεξ εν ιερο..Πρεπει εισαι συναισθηματικα στοχοπροσηλωμενος, που λαλουν, στο δογμα της μονογαμιας για να γαμησεις/γαμηθεις…
- Ε ναι αλλα δαμαι η αγορα μπορει να εν τζαι απελυθερωτικη..Για το σεξ – αφου που την μιαν εν οι καθως πρεπει κυριες, οι φαντασιακες παρθενες, τζαι που την αλλην οι πουτανες, φαντασιακες η εργαζομενες… Ε οι δευτερες, τουλαχιστον, ξερουν ότι εχουν κλειτοριδα, τζαι που ενι.
- Ναι αλλα, θωρεις, τουτες εσυραν τες στην μαυρη αγορα. Ενώ για την εξουσια παιζει το παρθενα η Πεϊλιν…Η πορνεια εν παρανομη αλλα ο φεττιχισμος των αγορων εσιει κρατικην επιχορηγηση.
- Συφωνα με τον Καρολο εν θα εμπορουσαμε να πουμε ότι η διαλεκτικη της «παρθενας-πουτανας» μπορει να εν τζαι μερος της διαλεκτικης της απελευθερωσης;..
- Εσου τζαι ο Καρολος…
- Αθθυμασαι το γκραφιτι «Εξω ο θεος από την Κυπρο. Η Αφροδιτη ζει»;

17 σχόλια:

rose είπε...

Όλα καλά και "άγια" για την ..Αφροδίτη είσαι σίγουρος;

για την Κύπρο μιλάμε :-)

Ανώνυμος είπε...

Η ελπιδα οτι η αφροδιτη "ζει" υπαρχει που την δεκαετια του 80..ιντα αθθυμουμαι αλλο ενα γκραφιτι με πιο ερωτικης εκκληση:
"αφροδιτη που εισαι ρε κορου;"

Ηταν γραμμενο στον μολο της λεμεσου..

Μπορει να αναδυεται παλε..τζαι να απλωνεται αορατα.. σε σωματα τζαι επιθυμιες..
θελει τζαι νακκον αισιοδοξια το σκηνικο αγαπητη μου rose

σε χαιρετα γλυκα ο "ανωνυμος" των αυτονομων περιοχων της κινας..

rose είπε...

α! :-)
οκ!

...βρε ανωνυμε,όμως μην κανεις τον "κινεζο"!
αν έχει απο τη δεκαετία του '80 που δεν δουλευουν οι επικλήσεις στη Θεά να μας προβληματίσει ως λαό :-)

που ξέρεις, το γκραφιτι μπορεί να ήταν και κραυγη απόγνωσης..

ή πάλι να έμενε μια Αφρόδίτη στο απέναντι διαμέρισμα..

Τώρα ο μώλος έχει και άλλο αέρα...

εδω στη χώρα - άπνια.. άσε νερό γιοκ - από που να αναδυθεί το Εξώκοσμον?

αισιοδοξία χμ!
το προσπαθώ...

μα πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Εισιεν οντως τζαι εναν κομματι απογνωσης πισω που το σιερι που εκραταν το σπρεϊ..αλλα απογωνση με ενα αισθημα γλυκαδας που μαλλον επαραγεν την χωρος, σαν να ηταν καπου τζιαμαι η κορου...
μαλλον ενεν τυχαιο που ο τυπος επηεν τζαι εγραψεν το στο συνορο της κυπρου με τον εξω κοσμο, της γης τζαι της θαλασσας..

Εν ηταν η απογνωση του "οσοι περνουν την χωρα της απογνωσης παθαινουν αμνησια"...ηταν μαλλον "απο-γοητευση" που το "το να εσιεις απογοητευτει, σημαινει οτι καποτε εισεις γοητευτει"..η αυρα των 70'ς - που εκτος που πολεμο τζαι δραμα ηταν τζαι μια περιοδος ανοιγματος τζαι κρισης [για το υπαρχον συστημα παραγωγης απογνωσης]..τοτες επρωτογραφτηκε στους τοιχους της λεμεσου, αιωνες μετα την θεσπεσια θεα, συνθημα για την "απελευθερωση του σεξ"..

υστερα τα 80ς τζαι ο μικροαστισμος..
στα 90ς εξεκινησεν εναν ειδος σεξουαλικης επαναστασης μπλεγμενης με το θεαμα τζαι την πορνεια..για τους αρσενικους παραπανω..σαν να μπαινουν τζαι οι κορουες διστακτικα [αλλα αναποφευκτα] στο κολπο τωρα..νομιζω

αλλα ατε..υπαρχει αφροδιτη;
λαλει ενας τυπος, οι θεοι/θεες υπαρχουν στον βαθμο που υπαρχουν αθρωποι που τους πιστευκουν..
στο υποσυνειδητο μπορεις να πεις ηταν παντα..αλλα δεικλα τζαι νακκον εξω τωρα..φαινεσται μου..

ο μωλος που λαλεις..εν σαν την πλατεια ηρωων..στην πλατεια εσιει στιγμες που διασταυρωνουνται πουτανες που παν δουλεια, κουλτουριαρηδες που παν στο ριαλτο, οι γειτονοι..στον μωλο μαζι με τους κυπραιους/ες που καμνουν βαδην, εν τζαι το στεκκι των ξενων εργατων/τριων..
μπορει η αφροδιτη να αναδυεται που τες αζινες που φκαλει η ουσιαστικη η τυχαια/περαστικη [αλλα χωρικα αναποφευκτη] επαφη/διασταυρωση διαφορετικων/ξενων/αλλων...

οποτε μια αυρα πλανιεται νομιζω..νοιωθω την ωρες ωρες..
στα καντουνια σαν την ανταρτισσα πολης..που κουβαλα αποενοχοπημενους οργασμους...
αλλα εν τζαι η αναγκη αισιοδοξιας σαν αντιδοτο...
εν να δειξει..

rose είπε...

Ανωνυμε, (pls παρε ενα ψευδωνυμο να σε ξεχωρίζω)

Με ένα παράξενο τρόπο ο Μώλος και Επίχωση μου θυμίζουν την προκυμαία της Νίκαιας με τη λεωφόρο Προμενάντ ντεζ Ανγκλαί, στο πιο αλήτικο..

το βραδυ είναι μαγεία να βλεπεις τα καραβια φωτισμενα στα χριστουγεννιακτικα δεντρα μες τη θαλασσα.

τυχερός είσαι που αναπνέεις τέτοια εικόνα,

όσο για την "Αφροδίτη", πιστεύω ότι υπάρχει :-)

αλλά αυτες τις μερες ακόμα και το χιουμορ μου είναι είτε πικρό είτε αστοχο είτε υπερβολικό..

Ανώνυμος είπε...

Δαμαι ειμαι ο λινοπαμπακος..αλλου αλλοσπως..
αμα θωρεις σχολιο που σου απαντα τζαι πουκατω υπογραφει ενας συνδυασμος των εννοιων "αυτονομια", "γλυκαδα" τζαι "κινα/μαο" εν ο ανωνυμος της κουβεντας του καλοτζαιρκου..
οπως ας πουμε:
κυπριος ιθαγενης " Η Μαοικη γλυκαδα"
η " Το ταο των 100, 000 φκιορων" [ε ειδες τουτον που εν καλλιτερο, λειπει του το γλυκο..]
:)

Ανώνυμος είπε...

Η φάση με την Halifax που παρολλίον να παττίσει τζιαι αγοράστηκε εν ότι εξεκίνησεν σαν building society, συνεργατική αλληλοβοήθειας των φτωχών για να μπορέσουν να χτίσουν σπίθκια δικά τους, το 19ο αιώνα στον εγγλέζικο βορρά, στον άμεσο απόηχο της βιομηχανικής επανάστασης. Φυσικά στην πορεία έγινε εξίσου κουμαρτζίνα με τες εμπορικές τράπεζες.

Στέλιος

Aceras Anthropophorum είπε...

Πον να το λύσουν εν να τους αφήννουμεν τζιαι τους ποτζιεί να λαλούν ότι η "Αφροδίτη ζεί"; Αφούς τζιείνοι έννεν χριστιανοί! Τζιείνοι εν Τούρτζιοι.

Ανώνυμος είπε...

- για στελιο
ο καπιταλισμος αθθυμιζει μου την χουβερ ρε φιλε..αλλα, λαλει τζαι ο καρολος, ουλλες οι μηχανες εχουν χρηση σε καποιον πλαισιο..υστερα βρισκουνται αλλες μηχανες, αλλασει τζαι το πλαισιο..
ινσιαλλα να ερτει το τελος..τζαι ελπιζουμεν πριν να ρουφησει τζαι το συνεργατικο της γειτονιας η χουβερ...

- για acera
εσου μπορει να γελας αλλα παεις στοιχημα οτι αν προκυψει φαση, εν να βρεθουν τζαι εθνοπληκτοι να το πουν τζαι τουτον [ οτι η αφροδιτη εν τους χριστιανους!!];

για να προστατευσουμε λοιπον το μελλον, ελα λλια συνειρμικα που μου εφκηκαν χαμογελωντας με το σχολιο σου...

στο επος του γιλγαμες [που την βαβυλωνα,ανατολικα - για να εμπεδωσουμε την γεωγραφικη ροη της ερωτικης θεας- το 2000 π.χ.]οταν οι θεοι αποφασιζουν να φτιαξουν ενα κοπυ του γιλγαμες [που το παιζει αππωμενος μαλακας στην ουρουκ] δημιουργουν τον ενκιντου..τον αντιπαλο/αλλο/φιλο του γιλγαμες που θα τον ισοροπησει..ο ενκιντου στην αρκη ζει με τα ζωα "περισσοτερο θηριο παρα ανρθωπος"..για να αλλαξει τον γιλγαμες ομως πρεπει "να εξανθωπιστει, να εκπολιτιστει"...τζαι λαλει ο λεντακης [που το βιβλιο "ιερη πορνεια"]:
"αυτο το καθηκον [του εξανθρωπισμου] το αναλαμβανει μια εταιρα [πουτανα] της ουρουκ απο τον ναο της θεας...ο ενκιντου θα παραδοθει στα χαδια και τον ερωτα της για εξι μερες και εφτα νυκτες..[ιδου] η ιδεα.. συμφωνα με την οποια η σοφια ειναι καρπος της σεξουαλικης εμπειριας."

την δεκαετια του 1940, τωρα, στον δικο μας ροτσο ανατολικα της μεσογειου, ειχαμε μιαν γοητευτικη λαμψη της θεας - σαν εναν μιτσοκαμμιμαν στον ιστορικο χρονο..ο ζιαρτιδης λαλει [στα απομνημονευματα του] οτι εναν που το πιο συγκινητικα περιστατικα λαικης αλληλεγγυης προς τους απεργους που αθθυμαται, ηταν ο ερανος των πουτανων της λευκωσιας για την απεργια του μαρτη του 44..

τζαι στην λεμεσο ο πλουτης σερβας [ο πλουτης, το παιδι της "φτωχολογιας" που εγινεν δημαρχος οπως ελαλεν τζαι το λαικο τραουδιν τοτε] αθθυμαται με την ιδια γοητεια/γλυκαδα την κεζιμπα "την πιο ξακουστη ιεροδουλη στην μικρη μας ατακτη πολιτεια"...η κεζιμπα ηταν τουρκοκυπρια τζαι..
"οταν για πρωτη φορα την συναντησα με εντυπωσιασε η σεμνοτητα και η ευγενεια της, καθως και η προσπαθεια της στο πως θα παρουσιαζε την προσφορα της...Πηρε ενα φακελο και ψελισσε: αυτα τα χρηματα ειναι για τα ορφανα..
..αυτα που θα βαλετε στην παιδικη στεγη..εχω ζησει την ορφανια.."
η σοφια της αλληλεγγυης της πουτανας...

τζαι αμα σε μιαν φαση εσυλλαβαν τον πλουτη οι εγγλεζοι, τζαι στην αποφυλακιση οργανωθηκε εναν ειδος λαικης υποδοχης στην λεμεσο..
"αναμεσα στους πρωτους που εσπευσαν να ασπαστουν τον δημαρχο ηταν η κεζιμπα..σε καποια σειρα [του λεωφορειου που θα οδηγουσε την πορεια] "προσεξε την κεζιμπα με βουρκωμενα τα ματια απο συγκινηση"..

η πορνη στα οδοφραγματα ηταν νομιζω τζαι εναν που τα themes της δυτικης επαναστατικης παραδοσης - οπως στην κομμουνα...

rose είπε...

@ Aνωνυμε

απο τα "Ιερα Πορνεία" που αναφέρει ο Αντρέας Λεντάκης μέχρι τις πόρνες του Ζαρτίδη και του Ζαρτίδη, έχει μεσολαβήσει ενας 4ος και 5ος αιώνας, κι ένας μεσαίωνας..

ακόμα και σε αυτές τις περιγραφές οι πόρνες είναι γυναίκες του περιθωρίου, όπως οι χασικλήδες ή οι πρεζάκιδες ..

εκ των πραγματων γιατι μονο στο περιθωριο μπορούσαν να επιβιώσουν αλλά είναι ακριβώς έτσι και στις συνειδήσεις των ανθρωπων..

ακόμα και αυτη η αναφορά αγγιζει τη σφαίρα του "anecdotalism" (συγχωμη για το αγγλικο)

αυτο που ειναι γενικώς ταμπου είναι η σεξουαλικότητα (αρσενικων και θηλυκων, όλων των πιθανών προσδιορισμων)

όσο είναι ταμπου η Αφροδίτη θα αναδύεται μόνο για εκεινους που έχουν τα ματια να τη δουν...

Α! και οι ιερές της πόρνες δεν ήταν πόρνες .. ετσι τις ονομαζουμε σήμερα γιατι απουσιαζει καποιος καλύτερος όρος..

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητη rose, εν νομιζω να διαφωνουμε για την ουσια...ισως στην εμφαση, ισως [νακκον] στην εκτιμηση του περιθωριου, ισως τζαι η διαφορετικη οπτικη του φυλου…
αλλα παλε ξερεις;
τελος παντων.. επειδη αρεσκει μου τζαι το θεμα, τζαι νοιωθω τζαι λεξεις να τζυλουν τωρα που εθκιεβασα το σχολιο σου, ατε να δουμεν ιντα που εννα φκει αν παιξω άλλο λλιον με τους συνειρμους τζαι τα σχολια που βαλλεις τζαι εσυ τωρα...

Ας παμεν με τους ορους πρωτα.
Αν πουμε οτι η πορνη/πουτανα εν η γυναικα [αλλα σημερα θα μπορουσε να εν τζαι αντρας] η οποια/ος προσφερει σεξουαλικες υπηρεσιες νομιζω καλυφκουνται τζαι η αρχαια εννοια της ιερης πορνειας, τζαι η καταδιωκομενη της μορφη υστερα που την ανοδο του χριστιανισμου [4ο-5ο αιωνα που λαλεις..υποθετω τουτον εννοας], τζαι η σημερινη μορφη που κινειται στην "μαυρη αγορα", οπως λαλει τζαι ο ενας που τους θαμωνες του καφενε στο ποστ…
Αλλα σημερα υπαρχουν τζαι οργανωσεις/συντεχνιες sex workers..εγιω τουτες τες οργανωσεις παντα ενοιωθα τες σαν κορες της αφροδιτης..εν εν οι μονες [που μπορουν να ονομαστουν κορες της αφροδιτης] σαφως..αλλα εν μια σταση που κουβαλα μεσα της τζαι μιαν γοητεια [εστω για το αντρικο βλεμμα]αλλα τζαι μια ριζικη ανατροπη των κλισε της ρομαντικης μονογαμιας..

Ο στοχος που γινεται/εγινετουν τουτη η «προσφορα» [ερωτισμου/σεξουαλικων υπηρεσιων] μπορει να ηταν/ενι η "απλη" σωματικη επαφη, η, οπως στο «επος του γιλγαμες», η αποκτηση σοφιας/γνωσης..η στην αρχαια λατρεια [οπως την καταλαβω] σαν προσφορα στα θεια..που μοιαζει με διαδικασια μυησης..τουτα φυσικα εχασαμεν τα..αλλα που την αλλη, η απελευθερωση του σωματος, των επιθυμιων,εν που μονη της μια διαδικασια μυησης σε εναν αλλο πολιτισμο/βιωμα που ανακαλυφκουμεν αργα αργα [ξανα; οξα τωρα οι φαντασιωσεις μας εν καθαρτηριο για το περασμα σε εναν αλλο βιωμα/πολιτισμο;]...οτι τζαι να ενι επιτελους κατι ανοιξεν παλε τες τελευταιες δεκαετιες ..

Υπηρχε παντα τζαι το στοιχειο της ανταλλαγης της «προσφορας ερωτικων υπηρεσιων» με κατι άλλο; χρηματα σημερα, ειδος προσφορας στον ναο στην αρχαιοτητα - η ισως τζαι στες ιδιες τες κοπελλες [αν αθθυμουμαι καλα που παλια θκιεβασματα για το θεμα]..η ανταλλαγη αραγες σου παιζει τζαι τον ρολο της αποστασιοποιησης [που βοηθα την αυτονομια] που παιζει η πληρωμη στην ψυχαναλυση;

Τωρα αν θα επρεπε να ηταν αλλος ο ορος για την αρχαιοτητα τζαι αλλος για υστερα [χριστιανισμο - σημερα] εν ηξερω..στην μεταφραση του γιλγαμες που εχω η αναφορα στην εκπολιτιστρια του ενκιντου εν προς οτι εννουμεν με τον ορο πορνη [χωρις τα αρνητικα] - προσφορα σεξουαλικων υπηρεσιων/τεχνης…
"ζητα του μια πορνη να σου δωσει απο τον ναο του ερωτα"..
και η αναφορα στο τι μαθαινει στον ενκιντου ειναι "την τεχνη της γυναικας"..

Οπως τζαι να εσιει..μπορει να πεις ότι τα πιο πανω εν διαδικαστικα..
Ιστορικα σαφως με την επικρατηση του χριστιανισμου το σεξ/ο ερωτισμος, εππεσαν σε δυσκολες εποχες [to put it mildly]..ηταν παλε σεξουαλικες υπηρεσιες/προσφορα, αλλα σε μιαν πατριαρχικη μονογαμικη, αλλα τζαι εντονα [ηγεμονικα τουλαχιστον] αντι-ερωτικη κοινωνια [αμα η μητερα του θεου, το θυληκο συμβολο ηταν παρθενα, τζαι η πρωτη γυναικα ενοχη για την «γνωση του καλου τζαι του κακου» ιντα που εμπορες να περιμενεις]….οι πουτανες ηταν διπλα τζαι τριπλα καταπιεσμενες...

Αλλα υπαρχει τζαι το [να το πουμεν "ποιητικο" για να αποδρασουμε λλιον που τες ανγκες της επιστημονικης τεκμηριωσης;] ερωτημα: εν θα εμπορουσαμεν να τες δουμε σαν "εξοριστες" ιερειες μια καταδιωκομενης θεας/ιδεας/πνευματος; Ιδεες χωρις υλικη υποσταση εν υπαρχουν..αλλα δαμαι η υποσταση εν το σωμα..ηγεμονικα ευνουχισμενο…
Την αφροδιτη μπορουμεν να την δουμεν με τα μαθκια της επιθυμιας, αλλα σιουρα βιωνουμεν την επισης τζαι σαν σωματα...
Μπορει να ηταν τζαι οι πουτανες [στην περιθωριοποιηση τους] οπως τες μαγισσες που τες εκαφκαν γιατι «εκρυφκαν σοφια» που εζηλευκεν [ η απλα υποψιαζετουν] η αντρικη εξουσια [ ο αλλοτριωμενος βιλλος]…

Δαμαι μπορει να διαφωνουμε στο feeling για το περιθωριο..νοιωθω τα μπουρδελα σαν καταφυγιο..οι χρηστες ναρκωτικων [που τους αναφερεις σε μιαν φαση] μπορει να κολλησουν στην πρεζα [κακως] αλλα το «αγιο χασισακι» στο περιθωριο μπορει να παραξει τζαι ηχο/τεχνη - λ.χ. το ρεμπετικο [για να μεινουμε στην περιοχη μας] στην μαγκικη εκδοχη των τεκεδων ..τζαι στο ρεμπετικο by the way υπαρχει τζαι η εικονα της ανυποτακτης μαγκισας που φλερταρει με διαφορους – τζαι στα μαθκια των αρσενικων εν πουτανα..μπορει να εν τζαι η δουλεια της δηλαδη..αλλα δαμαι μπορει να υπαρχει τζαι χρηση του ερωτισμου σαν τροπου οικοδομησης μιας θυληκης αυτονομιας – εστω στον χωρο του περιθωριου..οσο τζαι να καταλαβω τον βαμβακαρη αμα μουρμουρα για την "ατακτη", νοιωθω επισης οτι υπαρχει τζαι μια ερωτικη γοητεια στην ατακτη που τον ετσακρισεν..
Για εμενα αγαπητη μου rose, τουτον το παιχνιδισμα της ατακτης του περιθωριου [όπως τζαι το λογοπαιγνιο του πλουτη με την «ατακτη μικρη πολιτεια»] εν τζαι νακκον αποηχος της αφροδιτης..
Αλλα η αληθκια ενι οτι τα περιθωρια γενικως γοητευκουν με..μπορει δαμαι να αποκλινουμεν λλιον..οϊ απλα γοητευκουν με αλλα νομιζω ότι παρα την καταπιεση, τζαι την σαβουρα που αναγκαστικα συναουν, κουβαλουν επισης μεσα τους «ανθη του κακου»/μορφες αρνησης που μπορει να εν τζαι προαγγελος μεταμορφωσης…

Τωρα για τες αναφορες στον 20ο αιωνα τζαι την κυπρο..εσιεις σαφως δικαιο οτι εν anectodal - αν πιανω σωστα τον ορο..αν τζαι θα πρεπει να παραδεκτεις οτι αν σε μια απεργια κυβερνητικων εργατων γινεται ερανος που τες πουτανες τζαι γινεται αποδεκτο το ποσο της προσφορας, τουτον μαλλον δειχνει μιαν αλλη σχεση του τοτε "λαου" με το περιθωριο...τζαι τουτην την σχεση μπορεις να την δεις τζαι σε ποιηση της εποχης..αλλα ατε αλλον θεμα τουτον, να με πλαθκιαζομεν - απλα εθελα να πω ότι η συνειρμικη αναφορα, εν ηταν τοσο τυχαια η ξεκομενη που τες ευρυτερες τασεις της εποχης..νομιζω τουλαχιστον..αλλα αλλην φορα θωρουμεν την δεκαετια του 40 τζαι τες παραξενιες της…

Όμως, οντως, η καταπιεσμενη πουτανα, εστω τζαι αν νοιωθει την κοινωνικη της προσφορα [στην τρυφεροτητα του εφηβου, στην μοναξια του αλλου] παραμεινε εγκλωβισμενη σε μιαν κοινωνια οπου το "καλο" ηταν το αγνο νυφικο τζαι το πουττιν ηταν απαγορευμενη λεξη..
Αλλα παλε..εθκιεβασες «το παλιωμα του βιλλου με τον πουττο» του βασιλη μιχαηλιδη ; εν εν ενδιαφερον οτι νικα ο πουττος; σαν ενα ειδος θαλασσας [λαλει ο ποιητης] που εν μπορει να "κατακτηθει" που την αρσενικη επιθυμια/δυναμη κλπ..Η ποιηση του περιθωριου;

Η γυναικα πορνη/πουτανα γινεται συμβολο της επαναστασης – αλλα προς την μερκα που δειχνεις με το σχολιο σου..την απολογητικη οϊ την μαγκικη ερωτικα..η γυναικα πορνη/πουτανα γινεται συμβολο του ξεπεσμου του λαου, ας πουμε, τζαι της επερχομενης ανοδου/απελευθερωσης..ετσι ο ερωτισμος του περιθωριου μεινισκει αορατος, χωρις εκφραση.. μπορει τζαι οι επαναστατες μετα την επανασταση να προσπαθουν να καμουν την εκρηξη πιο καθωπρεπικη – πιο μικροαστικη; Ιντα που μπορει να εσημαινε το ότι με την πολιτοφυλακη των αναρχικων το 1936 που εφυεν που την βαρκελωνη για το μετωπο, ειχαν παει τζαι πολλες πουτανες της πολης;
Παλε λειπει ο λογος..η λογοκρισια της αφροδιτης;

Όπως καταλαβεις υποψιαζομαι ότι υπαρχει έναν υποστρωμα που θελει ακομα ανασκαφες για να ερτει στην επιφανεια..αλλα μαλλον συμφφωνουμε ότι επιτελους ο ιστορικος χρονος [της αμφισβητησης της εξουσιας] τζαι η αναδυση του ερωτικου σωματος σαν πεδιου διεκδικησης [που γυναικες, ομοφιλοφιλους/ες, τζαι αντρες τελικα] γινεται πκιον συνειδητα που την δεκαετια του 60..
Αλλα παλε ωρες ωρες νομιζω υπηρχαν αποηχοι που πριν..Να ηταν μονο αραγες σου η φαντασια του Βοκκακιου στο δεκαημερον;

Ε τουτα φιλτατη..Τζαι στο βαθος περα που την υλικη υποσταση των σωματων η ιδια εννοια της πορνης/πουτανας σαν στιγμα, εμετατραπηκεν αναποφευκτα σε έναν ειδος αστυνομευσης η βιτσιο [ερωτικη προκληση] παραβατικοτητας για το γυναικειο φαντασιακο, τζαι σε μια φαντασιωση διαθεσιμοτητας η σε φοβο παραβιασης της μονογαμικης τους εξουσιας για τους αντρες…

λινοπαμπακος

rose είπε...

Λινοπάμπακε σε χαιρετώ

Προσπαθώ να καταλάβω πως ο/η άνθρωπος θα ανακτήσει (αφού την εχασε τροφοδοτόντας την οικονομία και εξουσία)χωρίς να εξαπατήσει τον εαυτο/η του/της, του τι είναι Ελευθερία.

εκει ο άντρας ή η γυναίκα δυστυχώς οριοθετουν μια μικρή δική τους περιοχή και περιχαρακώνονται ακόμα και στο όνομα αυτης της ίδιας της ελευθερίας.

Οι γεφυρες μεταξύ τους είτε γινονται αισθησιολαγνικές, είτε εξαναγκαστικές, απολυτα εξουσιαστικές, βαθια παρεξηγημένες, ή στην καλύτερη περίπτωση γεματες άγνοια (εκτός από αυτιστικές)

όσα είπε ο Μαρξ για "το ανθρωπινο ον είναι στην πραγματικότητα η συνύπαρξη" θελει πολλές παράλληλες αναγνωσεις...

πριν πάμε όμως τόσο μακρία η μη-ελευθερία όπως συνδέεται σήμερα με την εμπορευατοποιηση των πάντων διατυπώθηκε καλύτερα από τον
Gilles Dauvé προσπαθώντας να ορισει τον βιασμό κ.ά:
«Ο βιασμός τότε γίνεται το έγκλημα των εγκλημάτων, μια οντολογι-
κή επίθεση. Λες και είναι πολύ πιο αηδιαστικό ένα πέος που διεισδύει σε μια
γυναίκα με τη βία από τον εξαναγκασμό μιας γυναίκας στη μισθωτή δουλεία
κάτω από την οικονομική πίεση. Είναι αλήθεια πως στην πρώτη περίπτωση ο ένοχος βρίσκεται εύκολα - είναι ένα άτομο - ενώ στην τελευταία περίπτωση ο ένοχος είναι μια κοινωνική σχέση. Είναι πιο εύκολο να ξορκίζει κανείς
τους φόβους του μετατρέποντας το βιασμό σε βλασφημία, μια εισβολή στο ιερότερο των ιερών. Λες και η χειραγώγηση με τη διαφήμιση, τη διαρκή σωματική εκμετάλλευση και το φακέλωμα από τις κυβερνητικές υπηρεσίες, είναι μορφές βίας λιγότερο σημαντικές κατά την επίθεσή τους εναντίον του
ατόμου συγκριτικά με την επιβαλλόμενη συνουσία.»

Η είσβολή μας στον ψυχισμό των πουτάνων και των πελατών τους αναπόφευκτα περνα απο διαφορετικά μονοπάτια και δυστυχώς γενικευσεις...

το θεμα είναι οτι όσοι υπερασπίζονται την Ταξη και το Δικαιο κάνουν ακριβως το ίδιο...
Οσοι παρατηρουν και τοποθετούνται υπερ της γοητείας του περιθωρίου, τις περισσοτερες φορες το κάνουν εκ του ασφαλούς και είναι μεμονωμενο..(γι αυτο anecdotalism)

ακόμα και η συγχρονη ματια μας προς τις ιερές πόρνες περνά απο τα φιλτρα του αποκρυσταλλωμενου DNA μας και του παγκοσμιου ασυνειδητου που αναπνέουμε..

Πως σκεφτομαι σημερα για μενα ή για το α' ή β' είναι μια μορφή ελευθερίας αλλά όχι ελευθερία πραγματική...

Η ανθρωπότητα δεν μπορεί να ελευθερωθεί περιχαρακωμένη - ούτε το άτομο γύρω απο το εξασφαλισμενο (?) ατομικο του δικαίωμα. το ζητούμενο είναι να προχωράς πέρα από όλα τα σύνορα.
Ακόμα και περα το γυναικείο χαρακτήρα ή τον ανδρικό.
Μεμονωμένα άτομα τα οποία έχουν τον έλεγχο (?) της ζωής τους, ακόμα και σε κάτι τόσο σημαντικό όσο το ίδιο τους το σώμα (και σου το λέει μια φεμινιστρια αυτο :-)δεν αποτελεί από μόνη της τη λύση.

Η λυ΄ση είναι στην δημιουργία σ΄χεσεων (ακόμα και μεταξυ των δύο φύλων) χωρίς φόβο, κυριαρχία. άλλον.

Αντί κάθε άτομο να διακηρύττει την ανεξαρτησία του,τι θα έλεγες να μη φοβάται να διατυπώνει ότι είναι διεξαρτημένο.

Ελευθερία είναι μια σχέση. - με τον εαυτό, και τους άλλους.
Ελευθερία είναι μια σχέση χωρίς συνορα, ταπέλλες, προφάσεις, δικαιολογίες.


κλείνοντας (?) έχω πολλά να γράψω για τις "ιερες πόρνες" ισως καποια άλλη φορά...

δεν (απ-)αρνουμαι το φαντασιακό απλά τις προφάσεις του

Drapetis είπε...

Χαιρετιζουμεν...
Αφου επροεκυψεν το θεμα της ελευθεριας και της σεξουαλικοτητας, για οσους εχουν ωρα στο παρακατω λινκ εχει μιαν ομιλια για την ορθοδοξη προσεγγιση του θεματος
http://istologio.org/?p=313

απο τον καθηγητη του παν. Κυπρου Σταυρο Φωτιου

Ανώνυμος είπε...

τα σεβη μου γλυκεια μου κυρια...

η πρωτη μου αντιδραση ηταν να γραψω μονο την πουπανω φραση..τζαι να αφηκω τες λεξεις να πλανηθουν λλιον πουμεσα μου να δουμεν ιντα που εν να φκει..για αλλην φαση..

αλλα μαλλον εστιασες - γλυκα αλλα αποφασιστικα..η διεξαρτηση..
αρεσεν μου..σαν εναν ειδος συνειδητοποιησης του μυθου της ατομικοτητας..του αναποφευκτου της κοινωνικοτητας..της συναντησης του αλλου..
αλλα τζαι σαν ανοιγμα...περα που τα συνορα, στον χωρο της ελευθεριας, λαλεις..αλλα σαν ανοιγμα εμπεριεχει τζαι εναν ερωτικο καλεσμα, νομιζω..
ισως να χρειαζεται [σε καποιαν αλλην κουβεντα] μια παραπανω εστιαση πανω στην διασταυρωση ελευθεριας [οπως την οριζεις] τζαι ερωτισμου [σωματικου αλλα τζαι φαντασιακου, επιθυμιας τζαι παιχνιθκιου]...

αλλα παλε νοιωθω ετσι υπογεια να αναδυεται εναν "αλλα" που κουβαλα μαζι του την "σημαια" της αυτονομιας..αν η ατομικοτητα εν ο μυθος που μας εγκλωβιζει σημερα, η απορροφηση του "ειναι" [ακομα τζαι με τις μορφες που σκιαγραφουνται στο εκπληκτικης σαφηνειας αποσπασμα που παραθετεις για τις μορφες διεισδυσης χωρις εγκριση] μπορει να εν η αλλη οψη του εγκλωβισμου...

ειχαμεν την ελευθερια τζαι αναζητουμεν την ξανα περα που την αλλοτριωση; οξα φτιαχνωμεν την ιστορικα, εξελικτικα;

μπορουμε αραγε να φτιαξουμε [εστω τζαι σαν στρατηγικη αποδρασης, υπονομευσης, η εξεγερσης] μια διαλεκτικη [ η εστω ισορροπια εντασης] αναμεσα στην συνειδηση [τζαι το απλωμα] της διεξαρτησης, τζαι την αυτονομια;

να εν η αυτονομια το βιτσιο του περιθωριου; η υστατη αντρικη αμυνα;
η επανοικειοποιηση του απαγορευμενου-που-υπαρχει στο συνορο/περιθωριο σαν χωρου ελευθεριας;

επιστροφη στην σκεψη για την διασταυρωση ερωτισμου-ελευθεριας: αν η ελευθερια εν το ανοιγμα περα που τον εγκλωβισμο των συνορων, μηπως μπορουμε να πουμε οτι ο ερωτας εν η αναζητηση του αλλου,του διαφορετικου που λειτουργα σαν υπομνηση της ντε φακτο αυτονομιας μας [τζαι των οριων της];

να κλεισω με το περιθωριο..αθθυμουμαι την πρωτη φορα που επιασεν το ματι μου τουτες τες τυπισες με τα τακουνια τζαι τα ρουχα "που σου νεφκω που παεις" [εναν ειδος κυριλε καμπαρε]στις τηλεορασεις να χορευκουν ζειμπεκικο...
τουλαχιστον το ρεμπετικο, εσκεφτηκα, εφκαλεν τζαι κατι δεκαετιες στην αυτονομια - τζαι επαραγαγε εργο..το καημενο το ροκ..εν επρολαβαινε να ανασανει τζαι εγινετουν καταναλωση..
το θεαμα σημερα λαλει ο ντεμπορ εν ενσωματωμενο...η χουβερ..
αλλα μπορει οπως τζαι ο μυθος του παθους του προλεταριατου ετσι τζαι η γοητεια του περιθωριου κουβαλουν μεσα τους καταπιεσμενη ιστορια/ιστορικη προοπτικη..αλλα τζαι στρατηγικες αντιστασης..
η αυτονομια σαν μορφη συλλογικοτητας;..

οπως λαλει τζαι ο πανουσης..
"εχουμε πολεμο μην το γελας μωρο μου.."
κοινωνικο-πολιτιστικο..

και παλιν τα σεβη μου κυρια μου...
τα πιο πανω εν περαστικα σχολια..ασε να δουλεφτουν οι λεξεις τζαι εν να ξαναφκει...

λινοπαμπακος

rose είπε...

@Drapeti
μάλλον εννοείς χριστιναικη ορθοδοξη αποψη..

ευχαριστω για την παραπομπή

rose είπε...

Λινοπάμπακε
μέχρι να ξαναφτιαχτουν οι λέξεις απλα ήθελα να προσθέσω κάτι σε προηγουμενη σκεψη μου:

ακόμα και η συγχρονη ματια μας προς τις ιερές πόρνες [γυναίκες,, αντρες, σχέσεις διαφόρων ειδων] περνά απο τα φιλτρα του αποκρυσταλλωμενου DNA μας και του παγκοσμιου ασυνειδητου που αναπνέουμε..[καθως και του ψυχισμου μας]

καληνυχτα

Ανώνυμος είπε...

σκεφτομαι την ορολογια..το αποκρυσταλλωμενο DNA τζαι το παγκοσμιο ασυνειδητο..μπορουμε να τα δουμε σαν συλλογικες μορφες της διεξαρτησης..αν εν καπως ρεαλιστικη η αναφορα, τοτε οι οροι μπορει να παραπεμπουν σε εναν ειδος κοσμικης συνειδησης τζαι πορειας/χρονικου ξεδιπλωματος των πιθανοτητων/δυνατοητων ενος DNA..μεταφορικα, ομως, μπορει να εν τζαι αναφορα στην εξελικτικη/ιστορικη "στιγμη" τζαι της προοπτικες της..οπου το ασυνειδητο συσσωρρευει τις καταπιεσμενες επιθυμιες...ειτε σαν μορφες "φυσικης" ορμης ειτε σαν μορφες αγκυλωμενης [λογω καταστολης] επιθυμιας..

νοιωθω πιο ανετα με την θεση του σαρτρ για το παραλογο της υπαρξης..οποτε η ιστορια σε ενα παραλογο [χωρις νοημα] κοσμο, εν η συλλογικη προσπαθεια να δωσουμε/κατασκευασουμε νοημα..αλλα εν δημιουργουμε την ιστορια σε συνθηκες που εμεις θκιαλεουμεν..αναγκαστικα τα διαθεσιμα νοηματα [τα οποια μπορει να πραγματωσει η ιστορικα συγκεκριμενη πραξη] εξαρτουνται που τες δυναμικες του κοινωνικου συστηματος στο οποιο ζιουμεν..τες συγκρουσεις τζαι τες αντιφασεις του..

πισω στο σωμα.."η ανθρωπινη ιστορια διακρινεται απο την ιστορια της φυσης, επειδη εμεις κανουμε την πρωτη, και οχι την δευτερη" λαλει ο καρολος [εν τζαι ειμαι μαρξιστης, αλλα που το 89-91 που τον εγκαταλειψαν οι γραφειοκρατες οπαδοι τζαι εξαναγυρισεν νακκον στο περιθωριο, αρκεψα να συμπαθω ξανα την ποιηση της επιστημης στον καρολο]...το σωμα σαν φυση..που την μια [μπορει να πει καποιος] εξαντλησε τα ορια του [δαμαι μετρουμεν τζαι τους οργασμους με την τεχνολογια, ηβραμεν τζαι το σημειο g, τζαι μοιραζονται εμπορικα πια συνταγες πολλαπλων οργασμων], που την αλλη εν η μονη υλικη υποσταση του [εστω παραλογου] βιωματος..το σωμα στον ερωτισμο εν η ξανακαλυψη της εμπειριας με ουλλα της τα αμφιλεγομενα - οξα ενι επισης τζαι ενας δρομος για μιαν αλλη "κοσμικη" εμπειρια που την ακρωτηριασαμε στην ιστορικη διαδικασια της "απομαγοποιησης"/disenchantment;...

αλλα, παλε, υστερα που τοσους αιωνες [στην δυση τουλαχιστον] οι ζαρτιερες τζαι το ημιγυμνο βυζι κατα την διαδικασια του στρηπ τηζ, φαινεται πιο ερωτικο;/διεγερτικο [για την αντρικη εμπειρια/βλεμμα] που το γυμνο σωμα..ο σαδομαζοχισμος μπορει να ενι αραγες ενα διαλεκτικο σημειο περασματος;εν τυχαιο που θκυο κεντρικα σημεια στους σημερινους πολεμους για την "διαχειριση" του ερωτικου σωματος [ oi αντιπαραθεσεις για την εκτρωση τζαι την ομοφιλοφιλια] εν σημεια ακριβως οπου η επιλογη [δικαιωμα εκτρωσης]/επιθυμια [ομοφιλοφιλια] ξεπερνουν [αναδημιουργουν τις πιθανοτητες;] την φυση; εν θα μπορουσαμε να πουμε οτι η μη-γενετησια ερωτικη πραξη [σε ουλλες της τες εκδοχες] εν το περασμα που την φυση στην ιστορια;

με τα μαθκια τζαι τα φιλτρα του σημερα λοιπον..ηταν η ιερη πορνεια ενα καταλοιπο μιας εποχης πιο πολυγαμικης, πιο ανετης ερωτικα πριν η πατριαρχικη μονογαμια μετατρεψει τα θηλυκα σωματα [τζαι τις μητρες που εκουβαλουσαν] σε οικοπεδα αντρικης ατομικης ιδιοκτησιας; οξα ηταν η αναπτυξη μιας συνειδησης για το βαθος της σοφιας που κουβαλα [εν δυναμει] ο οργασμος τζαι η ερωτικη εμπειρια; την οποια σοφια πρεπει να ξανακαλυψουμε [τζαιδιευρυνουμε] σημερα;...

σημερα η πορνη/πουτανα εν εναν που τα πιο αμφιλεγομενα/αντιφατικα σημεια στο συλλογικο-παγκοσμιο;-ασυνειδητο..
μαζι με την εξουσια τζαι την ερωτικη της διαπλοκη..
ισως, κατα συνεπεια, να πρεπει να περασουμε [σαν ιστορια της συλλογικοτητας] τες στιγμες της [εστω τζαι θεαματικης;] απομυθοποιησης για να δουμε "νηφαλια" την ηδονη του σωματος τζαι το βαθος της/του..στο ιστορικο ασυνειδητο τζαι- αν υπαρχει- στο κοσμικο...

νομιζω φερνεις με/ερκουμαι παλε πισω σε μιαν μισοδοτζιην κουβεντα για την αντρικη ταυτοτητα..
αλλα ασε για κανενα ποστ αμα γιουτισει...

λινοπαμπακος

υ.γ. ηρτεν μου/αθθυμηθηκα εναν αποσπασμα που το δεκαημερον..φατσαρει μου σαν αποηχος της σοφιας της ιερης πορνειας στο τελος του μεσαιωνα [αρα καπου εκουβαλιετουν μεσα του παρα την καταστολη;]...η αφηγηση ειναι ομως αντρικη..
σε μιαν πολη της ιταλιας αμα επιαναν μιαν γυναικα να εν πουτανα [να γαμιεται για χρηματα] η να κερατωνει τον αντρα της, εκαφκαν την..πιανουν λοιπον μια τυπισσα που εκερατωνε τον αντρα της [συμβολικη τζαι οϊ εργαζομενη πουτανα]..η οποια ομως αρνειται να υποταχτει [να το σκασει] τζαι λαλει του δικαστη
"..σας ρωτω, αρχοντα δικαστη, αφου αυτος [ ο αντρας της] παντα επαιρνε απ εμενα οτι του χρειαζοταν και του αρεσε, εγω τι επρεπε η πρεπει να κανω το περισσεβουμενο; να το πεταξω στα σκυλια; δεν ειναι καλυτερα να το προσφερω σε ενα ευγενη που με αγαπα περισσοτερο και απο την ζωη του παρα να το αφησω να χαθει η να χαλασει;"
anectodal..η μπορει τζαι συμπτωμα.. ειπαμεν...το φιλτρο τζηνου που γραφει γυρεφκοντας ιστορικες κλωστουες...