tag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post2153778432190187936..comments2023-11-05T12:28:28.056+02:00Comments on συρμα στο computer: Η εκστρατεια δημοσιων σχεσεων της εκκλησιας τζαι το τελος της εθναρχιαςlinopampakoshttp://www.blogger.com/profile/07269021974649318219noreply@blogger.comBlogger15125tag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-50960994901817163522010-09-27T08:41:03.174+03:002010-09-27T08:41:03.174+03:00Εν ηξέρω τι καταγραφή υπάρχει. Η σχέση μου με την ...Εν ηξέρω τι καταγραφή υπάρχει. Η σχέση μου με την κοινότητα εν λλίον εξ αποστάσεως γιατί εγενήθηκα τζε εμεγάλωσα στην Λευκωσία τζε όι στην Αγιά Μαρίνα. Όμως είχαμε σπίτι στο χωρκό τζε επηέναμε πολλά συχνά. Εν αθυμούμε τους τουρκοκύπριους στο χωρκό γιατί εφύαν το 63, αλλά ήταν σαν να τους έξερα, γιατί εκρατηθήκαν οι εικόνες τους ζωντανές μέσα που τες ιστορίες που ελαλούσαν στα καντούνια, στα σπίδκια τζε στον καφενέ. Αργότερα ήβρα τους στο Λονδίνο όπου οι χωρκανοί εν σμιχτοί . Άμαν ανοίξαν τα σύνορα εκάμαμεν με την μάμα μου τζε την γιαγιά μου ένα μεγάλο οδοιπορικό που τα Πάναγρα ως την Μόρφου τζε εβρίσκαμεν τους έναν - έναν διάσπαρτους σε διάφορα χωρκά.<br />Ο δημόσιος λόγος των Μαρωνιτών καθώς και οι καταγραφές απέκρυπταν σε μεγάλο βαθμό την σχέση με τους τουρκοκύπριους υιοθετώντας τον κυρίαρχο εθνικιστικό λόγο που ήθελε τους τουρκοκύπριους αφανείς. Το μόνο που μου έρκετε στον νου είναι μια σειρά κειμένων του Ιωσήφη Χατζηχάννα στην εφημερίδα Κοινοτικό Βήμα, οι οποίες είναι καταγραφή των δικών του αναμνήσεων και ιστοριών που άκουσε για το χωρκό τζε τους αθρώπους του. Θα προσπαθήσω να τα έβρω σε ηλεκτρονική μορφή…ματιλταnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-37004650778345045242010-09-26T15:59:37.091+03:002010-09-26T15:59:37.091+03:00πολλά σημαντική μαρτυρία Ματίλντα. τούτα πρέπει να...πολλά σημαντική μαρτυρία Ματίλντα. τούτα πρέπει να καταγραφούν. θα με ενδιάφερεν να το ψάξω το θέμαgregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-71559125934451576662010-09-25T17:58:26.069+03:002010-09-25T17:58:26.069+03:00Ματιλτα,
Αυτά που γράφεις είναι για ΜΕΝΑ πρωτάκο...Ματιλτα,<br /> <br />Αυτά που γράφεις είναι για ΜΕΝΑ πρωτάκουστα, αρκετά ενδιαφέροντα και αιρετικά. Αποτελούν την άλλη ιστορία της Κύπρου [την αντι-ηρωική], αυτή που δεν ξέρουμε και που ποτέ δεν διδαχτήκαμε. Έχω ζήσει [και ζω] σε μια περιοχή όπου δεν ζούσαν τουρκοκύπριοι και μαρωνίτες, γι' αυτό και η αφήγηση ΣΟΥ δημιουργεί νέες γνωσεις για ΜΕΝΑ. Υπάρχει κάπου καταγραμμένη η ιστορία της Αγίας Μαρίνας που να καταγράφει την ιστορία μ' αυτόν τον τρόπο; <br /><br />Το "λέshι" εν το πτώμα από το τουρκικό leş.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-52606135445392110472010-09-25T16:29:09.250+03:002010-09-25T16:29:09.250+03:00Η Αγιά Μαρίνα εν το μόνο που τα 4 χωρκά Μαρωνιτών ...Η Αγιά Μαρίνα εν το μόνο που τα 4 χωρκά Μαρωνιτών που ήταν μικτό. Μικτό με ούλλη την σημασία της λέξης γιατί επαντρεύκουνταν μεταξύ τους. Τζε αναλόγως των περιστάσεων, κυρίως του γάμου που εκάμναν συχνά αλλάζαν τζε "θρησκεία". Ο Σουλεϊμάν π.χ. επαντρεύτηκεν την Μαρικκού τζε εγίνηκεν Σολωμής. Το θρησκεία σε εισαγωγικά γιατί ήταν χαλαρή η σχέση τζε πολλοί μουσουλμάνοι του χωρκού επηέναν εκκλησία. Μέχρι πρόσφατα η Ζεχρά του Χαλίλη έστελλε λάδι που το Λονδίνο για την την προσφυγική εκκλησιά της Αγιάς Μαρίνας στον Κοτσιάτη.<br /><br />Ο Αχμετής επαντρεύτηκεν την Αννεττού τζε εκάμαν πέντε κοπελλούδκια. Τους δκυό εβαφτήσαν τα Γιώρκο & Άντωνα τζε τους άλλους δκυό Σουλεϊμά & Καμπέρη. Την κόρη εφκάλαν την Πεμπέ όμως κανένας εν τη έξερε με τούτον το όνομα. Ελαλούσαν την ούλλοι «Κορού» το παράνομα που της έδωκεν η μάνα της. <br /><br />Άμμαν ήταν να πεθάνει ο Αχμετής, εσυζητούσαν τα παιδκιά του που ήταν να τον θάψουν. Εφώναξεν ο Αχμετής τους Μαρωνίτες τζε είπεν τους "φέρτε μου τον παπά να μου δκιεβάσει. Τζε ύστερα που εννά πεθάνω να με θάψετε στο τούρτσικο κοιμητήριο - σε σας διώ την ψυσιή μου τζε στα άλλα μου παιδκιά διώ το λέσhι μου. (λέσhι ελαλούσαν το άψυχο σώμα).ματιλταnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-65739276628327142832010-09-25T14:58:30.788+03:002010-09-25T14:58:30.788+03:00Στην Αγία Μαρίνα εζούσαν μόνο Μαρωνίτες;
Σήμερα τ...Στην Αγία Μαρίνα εζούσαν μόνο Μαρωνίτες; <br />Σήμερα το πρωί ακούα μια κουβέντα στο ράδιο [δεν θυαμάμαι σε ποιο σταθμό, αλλά μόλις το τέλος της πρόλαβα] που μιλουσε κάποιος [<b>Μουτίρης</b> νομίζω ήταν τ' όνομα του] και νομίζω αναφερόταν στην Αγία Μαρίνα. Πήρε τ' άφτι μου που 'λεγε κάτι για κάψιμο σπιτιών και για μεταναστευση των κατοικών στην Αγγλία. Πως ακριβώς έχουν τα πράματα;Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-611615479154590142010-09-24T22:24:55.852+03:002010-09-24T22:24:55.852+03:00ναι..εσκεφτηκα σε σημερα οπως ακουα κομμαθκια στο ...ναι..εσκεφτηκα σε σημερα οπως ακουα κομμαθκια στο ραδιο για τουτο..<br /><br />ατε να δουμε..διευρυνση των χωρων της λυσης...<br /><br />ετο που εσιει τζαι ενα αρχιεπισκοπο στην "νησο των αγιων" που καταλαβει την εποχη..τον τομμυ ακουα τον πρωι..προσεκτικος αλλα το χτιν τζαι το χτοσιεριν..ακομα τζαι αμα χρωστα εν πκιερωνει..κολλημα α...:)<br /><br />ατε περκι προλαβει η στετε...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-28690589319531652512010-09-24T19:23:17.177+03:002010-09-24T19:23:17.177+03:00'Αμαν άκουσα για την Αγιά Μαρίνα τζε την απόφα...'Αμαν άκουσα για την Αγιά Μαρίνα τζε την απόφαση να γίνει "καθεστώς Κορμακίτη" αθυμήθηκα που σου έγραψα πέρσι. Θυμάσε που σε κάλεσα "στο πάρτυ που να κάμω στο σπίτι των γονιών μου στο χωρκό σε ένα χρόνο"? Τζε διερωτούμε ινταλως μου ήρτε η επιφοίτηση...! <br /><br />Μιλώντας για θεούς τζε δαίμονες, άμαν εκάμαν στις 17 Ιουλίου λειτουργία στο χωρκό, τζε επήαμε 4 γενιές γεναίτζιες (ναι η γιαγιά μου έζησε να πάει - 95 χρονών) ήταν μαζί μας τζε ο Πανίκκος ο Χρυσάνθου. 'Εκαμεν του πολλήν εντύπωση ο λόγος του Αρχιεπισκόπου των Μαρωνιτών. 'Εχουμε λοιπόν έναν Αρχιεπίσκοπο νέο, όμορφο, καλοφωνάρη, προοδευτικό, της συμφιλίωσης τζε πολίτη του κόσμου. Νομίζω έννεν τυχαίο ότι που τον τζαιρό που ήρτε (εν Λιβανέζος) γίνουντε πράμματα με την κοινότητα.<br /><br />Το σπίτι των γονιών μου εν που τα λλία που στέκουν τζε άρκεψα να κάμνω σχέδια ίνταλως εννα το σάσω για να πάρουμε την γιαγιά. Που ξέρεις μπορεί τελικά να τα καταφέρει τζε να ζήση ξανά στην γη της.....είμαι χαρούμενηματιλταnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-7475880214344259962010-09-21T09:44:25.847+03:002010-09-21T09:44:25.847+03:00ανωνυμε με το τεκμηριο εθνικιστικης αποβλακωσης [τ...ανωνυμε με το τεκμηριο εθνικιστικης αποβλακωσης [το εναντιον του χριστοφκια τζαιοτιαλλο προκυψει..]...<br /><br />κανονικα επρεπε να βαλεις εισαγωγικα [".."] για να φαινεται οτι καταθετεις το σαν τεκμηριο της ηλιθιοτητας που προυποθετει καποιου ειδους λογος...<br />μπορεις να πεις βεβαια οτι αμα καποιος αρθρωνει ετσι λογο εν προυποθετει μονο ηλιθιοτητα στο ακροατηριο αλλα μπορει τζαι να την εκφραζει σαν αναπαραγωγη - υστερα που την εσωτερικευση της..<br />εμενα παντως φαινεται μου καρικατουρα..παρωδια "τρικυμιας εν κρανιω"...<br /><br />τωρα αν τα πιστευκεις...what can one say dear? ...περαστικα..<br />αλλα εν εσιει δαμαι τσιαϊρι για ετσι ποιμνια...:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-24089764799319781872010-09-21T09:38:07.320+03:002010-09-21T09:38:07.320+03:00disdaimona,
τωρα οπου το εξαναθκιεβασα αρεσεν μου ...disdaimona,<br />τωρα οπου το εξαναθκιεβασα αρεσεν μου η διατυπωση στο 3..:)<br /><br />το "τελος της εθναρχιας"...<br />η εθναρχια εβρεθηκεν στην μοντερνα εποχη μπροστα σε μια σειρα που αδιεξοδα που τα επιταχυνεν η αγγλικη αποικιοκρατια με την [λογω ιστορικων δυναμικων] κοσμικηντης διασταση..που την μιαν η εκκλησια [τζαι λογω ιστορικης παραδοσης -αυτοκεφαλου κλπ- αλλα τζαι λογω εξουσιας τζαι δικτυου διαχυσης της εξουσιας της] ηταν ο καταλληλος φορεας για να καμει οτι λαλει το ονομα - να κατασκευασει "εθνος"...<br />υπηρχαν ομως πρακτικα προβληματα..εκτος του οτι εν εκφραζεν ολοκληρο το ιθαγενη πληθυσμο, ηταν τζαι εκτος εποχης - τα εθνη σαν νεωτερικες κατασκευες εν μπορουν να εν απλα θρησκευτικα..<br /><br />οποτε υστερα που την συγκρουση στο αρχιεπισκοπικο του 1900-1910 η εκκλησια ουσιαστικα υιοθετησε μια σειρα νεωτερικες διαστασεις..τες ανοικτες εκλογες τζαι την προσαρμογη του ελληνικου εθνικισμου [σαν "δανεικου", ας πουμεν, αφου δικον της εν αναπτυξεν - αν τζαι ριζες βρισκεις στον 18ο αιωνα]..<br /><br />οι εκλογες υπηρξαν νευραλγικη διασταση διοτι εκαθιερωσεν την εκκλησια σαν ενα εναλλακτικο χωρο/δημοσια σφαιρα των χριστιανων-ε/κ ιθαγενων..<br />ιδιαιτερα υστερα που το 31 η εκκλησια εγινε ντε φακτο ενα ειδος δημοσιου χωρου εκφρασης τζαι συζητησης των ε/κ ιθαγενων..<br />οποτε..οι βασικες κρισεις της εκκλησιας εσυμπεσαν με κομβικες στιγμες της πολιτικης-πολιτιστικης ιστοριας..<br />η κριση του 1900-10 με το περασμα που την ταυοτητα του ρωμιου στην ελληνικη ταυτοητα..<br />η κριση του 47-48 με την αντιαραθεση αριστερας-δεξιας <br />τζαι η κριση του 72-73 με το περασμα που την ενωσιολογια στην ανεξαρτησια..<br /><br />η εκκλησια εν ηταν μονη της..υπαρχαν κοσμικοι πολιτικοι θεσμοι, αλλα η εκκλησια εσυντηραν ακομα τον μυθο της εθναρχιας σαν χωρος ληψης αποφασεων "μεσα που την συμμετοχη"...ενα ειδος παραδοσιακου θεολογικου θεσμου που απεκτησεν νεα "χρηση" στα κενα που αφηνεν η εσωτερικη διαδικασια εκμοντερνισμου...<br /><br />η κριση τουτου του πλαισιου αρκεψεν νομιζω που τα 90'σ..τζαι σιγα σιγα η εκκλησια εμεινεν σαν θεσμος που εκφραζει ισως τους πιστους..αλλα ακομα τζαι τουτον παιζεται..με τες εσωτερικες της διαφοροποιησεις...<br />σαφως υπαρχουν ακομα εθναρχιεκς φαντασιωσεις σε μερικους..αλλα νομιζω οτι η αφαιρεση της λαικης συμμετοχης βοηθα στην αποσυρση ενος βασικου πλαισιου νομιμοποιησης της εκκλησιας σαν πολιτικου κεντρου...<br /><br />για το 7..<br />γενικα νομιζω οτι οι διαδικασιες καθοριζονται τζαι που τες δυναμικες της εποχης..η ενωση ας πουμε ηταν ιδεολγια της εποχης των αυτοκρατοριων, η ανεξαρτησια της απο-αποικιοποιησης κλπ..<br />αλλην φορα τουτο..:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-33590015094760891472010-09-21T08:28:26.703+03:002010-09-21T08:28:26.703+03:00ματιλτα,
παντως καμνεις καλην συλλογη που τα μαργα...ματιλτα,<br />παντως καμνεις καλην συλλογη που τα μαργαριταρια του κουνναφη [ η τωρα/recently] του υποκαταστατου...<br /><br />εν μπορει να τον κρυψει τον ρατσισμο οντως..φευκει του που ουλλες τες παντες...<br /><br />τζαι ιντα κολπουιν μετατοπισης α;<br />πρωτα ανακυρησει την εκκλησιαστικη περιουσια "δικην μας" ουλλους, τζαι επειδη η λογικη επομενη ερωτηση εν ποιος την διαχειριζεται [αφου πε τζαικαλα εν δικη μας..], αλλασει αμεσως την εικονα..με κακους μεταναστες/εποικους θκιαλουθκια/τριολουθκια κλπ..<br />αμπα τζαι προχωρησει η αυτονοητη σκεψη στο οτι η υποτιθεμενη "δικη μας" περιουσια, εν ταμειο για over τζαι under the table επιχορηγησεις τζαι πληρωμες διαφορων - με μεσο τζαι λογο εξυπηρετησης των μαστορων του ταμειου...<br />ινταλως εν να πκιερωνουνται οι "αγωνες" δικηγορων, δημοσιογραφων κοκ..<br /><br />παντως...εκτος που την καθημερινη βλακεια του ρατσισμου, το κομματι εν τζαι τεκμηριο μια ιστορικης [ατομικης αλλα τζαι κομματικης πτερυγας] πορειας αθλιοτητας...δαμαι εφτασαν πκιον..<br />ο νεοφασισμος χωρις προσχηματα...<br />ο πεταιν...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-75273317727933093972010-09-20T23:56:22.449+03:002010-09-20T23:56:22.449+03:00Παιδιά καλά τα λέτε συμφωνώ μαζί σας.από Καλαμάτα ...Παιδιά καλά τα λέτε συμφωνώ μαζί σας.από Καλαμάτα Ελλάδα.<br />Δείτε και το δικό μας glog και στείλτε μας τα σχόλιά σας<br />http://messiniaka.blogspot.comANTONIS MESSINIOSnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-73470885566511618522010-09-20T23:55:45.977+03:002010-09-20T23:55:45.977+03:00Παιδιά καλά τα λέτε συμφωνώ μαζί σας.από Καλαμάτα ...Παιδιά καλά τα λέτε συμφωνώ μαζί σας.από Καλαμάτα Ελλάδα.<br />Δείτε και το δικό μας glog και στείλτε μας τα σχόλιά σας<br />http://messiniaka.blogspot.comANTONIS MESSINIOSnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-83074321141516424812010-09-20T22:19:22.026+03:002010-09-20T22:19:22.026+03:00η κατοχικη κυβερνηση χριστοφια μετα απο την διχρον...η κατοχικη κυβερνηση χριστοφια μετα απο την διχρονη καταστροφικη και δοσιλογη διακυβερνηση και αφου τα εκανε σταν την φατσα του τρομοκρατη τσε αποφασισε να εκβιασει τον ελληνισμο της κυπρου χτυπωντας την εκκλησια.σαν γνησιοι αθεοι ελεω σταλιν οι τουρκοι του ακελ εφευραν ξαφνικα χρεη της εκκλησιας.δεν ξεχνουμε ομως την διπλη κατοχη.ημαστε προσφυγες και θα παμε στα σπιτια μας.δεν θα μας πει ο γιος της πορνης ο γρουστοφιας ποιοι θα παμε πισω,δεν θα μας πει ο αχρηστος γρουστοφκ ποια ειναι η θρησκεια μας.οχι.θα πεθανει ο προδοτης.οταν εμεις πεθαιναμε απο τις σφαιρες και τις βομβες των αδελφων του εκεινος κρυβοταν στις ξενες πρεσβειες.θανατος στα κομμουνια τους προδοτες της κυπρου.οχι στην ενωση οχι στην ομοσπονδια.ναι χριστοφκια θα υπαρχει κυπρος αλλα με σενα και τα παιδια σου στον ταφοAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-57528068972592130922010-09-20T21:22:06.481+03:002010-09-20T21:22:06.481+03:00Η κλέφτρα του τραίνου συνοψίζει σημεία:
1. το σημ...Η κλέφτρα του τραίνου συνοψίζει σημεία:<br /><br />1. το σημείο ροής σε κάτι...<br />2. ο υπάλληλος/σύμβολο κοσμικού αντάρτικου<br />3.ο οργανισμός ιδιωτικής ωφελείας του θεού<br />4.πιάννω γλύψιμο με τους καναλάρχες<br />5.το κύκλωμα της αρχισυνταξίας<br />6.το ποίμνιο των ραγιάδων<br />7.η πολυδιάσπαση/αυτονομία εσωτερικά εν προϊόν της εποχής(τούτο θέλει πολλήν ανάλυση)<br />8.μαζικές ορθόδοξες ψυχαναλύσεις με συνταγές<br />9.το ομοσπονδιακό σύστημα της εκκλησίας<br /><br />Θέλω επανάληψη για "το τέλος" της εθναρχίας. Εν το σημείο 9;Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-70883645174028752612010-09-20T11:58:55.334+03:002010-09-20T11:58:55.334+03:00Εκκλησία ριάλλια τζε μετανάστες.
Ο ρατσισμός που ...Εκκλησία ριάλλια τζε μετανάστες. <br />Ο ρατσισμός που εν μπορεί να κρυφτεί?<br /><br />ΟΙ ΕΠΤΑ ΤΟΥ Κουνναφή (μπορεί τζε του Σέρτη)<br /><br />"Εμφανής ο στόχος τους <br />Και όταν, τον περασμένο Μάιο, ο Αρχιεπίσκοπος και η Εκκλησία διασύρονταν υπό τις ιαχές των γνωστών κύκλων, με την κυβερνητική καθοδήγηση, σαν… φοροφυγάδες εκατοντάδων εκατομμυρίων, το «Εφταήμερο» δεν μάσησε τα λόγια του. <br />Αντιγράφουμε (16/5/2010): <br />«Ανεξάρτητα από τον τρόπο που θέτει τις θέσεις του ο Αρχιεπίσκοπος (το «Εφταήμερο» επεσήμανε πρώτο τον "άτσαλο" λόγο του) είναι εμφανής ο στόχος των κύκλων που θέλουν να περιορίσουν τον ρόλο της Εκκλησίας στην κυπριακή κοινωνία. <br />Εάν η Πολιτεία θέλει (όντως) να ξεκαθαρίσει τι χρωστά το Κράτος στην Εκκλησία, και τι η Εκκλησία στο Κράτος, εύκολα μπορεί να γίνει αυτός ο ισολογισμός. <br />Πρώτα, όμως, να συνειδητοποιηθεί ο βασικός διαχωρισμός: <br />Η περιουσία (κινητή και ακίνητη) της Εκκλησίας ανήκει στην Ελληνική Ορθόδοξη Κοινότητα της Κύπρου. Ούτε τους εκάστοτε κυβερνώντες ούτε στους εκάστοτε ιεράρχες. <br />Αφαιρώντας πλούτο (με άμεση ή έμμεση φορολογία) το Κράτος από την Εκκλησία, είναι πόρους της Ελληνικής Κοινότητας που υστερεί, προς όφελος (ακόμη και) Τούρκων εποίκων και λαθρομεταναστών».ματιλταnoreply@blogger.com