tag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post8498087690092664234..comments2023-11-05T12:28:28.056+02:00Comments on συρμα στο computer: Μνημες ανεξαρτησιας: οι ενοπλοι, η σιεφταλια, τζαι ο διχασμος του πλασματουlinopampakoshttp://www.blogger.com/profile/07269021974649318219noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-5303027137594364552010-09-30T00:41:28.361+03:002010-09-30T00:41:28.361+03:00για ιστορικους λογους, τζαι για την ιστορικη μνημη...για ιστορικους λογους, τζαι για την ιστορικη μνημη της δημοκρατικης αντιστασης, το blog νοιωθει την αναγκη να επαναλαβει την ιστορικη πραγματικοτητα...<br />τον ιουλη του 74 οι 2 εγγυητριες δυναμεις επεμβηκαν στρατιωτικα στην κυπρο...η μια εκαμεν πραξικοπημα με τανκς,οπλα κλπ τζαι η αλλη εκαμεν αποβασην...<br />τζαι οι ιθαγενεις αντισταθηκαν τζαι στα 2 οπως εμπορουσαν..<br />φυσικα υπηρχαν τζαι οι συνεργατες...<br />τουτη ηταν η τραγωδια του 74....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-8355314111831968322010-09-29T17:26:35.015+03:002010-09-29T17:26:35.015+03:00Ναι εν πολλά σαφές μες το κείμενο ο διαχωρισμος τη...Ναι εν πολλά σαφές μες το κείμενο ο διαχωρισμος της βίας του 40 που το 60, τζαι μάλιστα δαμέ εν τζαι η διαλεχτική, αν μου επιτρέπεις του κειμένου σου, με την έννοια ότι σου επιτρέπει να "διαλογιστείς" απελευθερωτικά πάνω στην έννοια της βιας,που έτσι τζι αλλιώς εν πολλά πολύπλοκη έννοια.<br /><br />Για την σύνδεση γεωγραφίας/σώματος/απόρριψης (απορριπτικό εν το λεν το μέτωπο;!)<br />δεν σου κρύβω ότι εμένα προκαλεί μου σοβαρές φοβίες ως προς τις προοπτικές του "σώματος" της κοινωνίας, γιατί τούτη η "απόρριψη ενώ εμφανίζεται ως εξωτερικευμένη δύναμη μιας αυτογνωσίας, στην πραγματικότητα εν εσωτερικευμένη αναλγησία στο "άγγιγμα" το κοινωνικό αλλά τζαι το προσωπικό,εγώ είμαι βέβαιη. <br />Αν μου επιτρεπόταν να είμαι τζαι κάπως θρασύα θα έλεγα ότι θεωρώ αυτά τα άτομα από μιαν άποψη άρρωστα ή ανισόρροπα,δεν ξέρω...Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-8865895112135682592010-09-28T22:41:30.513+03:002010-09-28T22:41:30.513+03:00Λινέ,
Λαλείς στον επίλογο του σχολίου ΣΟΥ: «το “...Λινέ,<br /> <br />Λαλείς στον επίλογο του σχολίου ΣΟΥ: <b>«το “απορριπτικο μετωπο” ..ναι..ιντα νευρωση α...<br />τελευταια εν πολλοπαρακαλουθω τες ρητορικες τους ...»</b> - Τζι’ ΕΓΙΩ που τες παρακολουθώ [όπως τες προβάλλουν ας πούμεν, στην “Σημερινή” που είναι και «έγκριτη» ή σε κάποιες περιθωριακές σαν την ΠΟΝΤΙΚΟ-φυλλάδα, την Φτωχοπούλλεια Εθνικωλο-φυλλάδα ή σε διάφορα blogκια του χαμού, ππου χχου W.C. Blog], δεν είναι μόνο νευρώσεις που διαπιστώνω, αλλά αρρωστημένες καταστάσεις! Και να σκεφτείς πως πολλοί απ’ αυτούς που τα λένε και τα γράφουν δεν είναι καθόλου περιθωριακοί, αλλά «έγκριτοι» και ευυπόληπτοι πολίτες, που μια την άλλη τους βγάζουν και στα κανάλια! Τζιείνος ο «έγκριτος» νομικός, ο κος Λουκαΐδη ντε, μια ζωή κολλημένος με τες νομικές ερμηνείες και θιασώτης μιας λύσης χωρίς νομικά ψεγάδια, άραγε σκαμπάζει και κάτι από πολιτική;Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-5515142272529223872010-09-28T21:45:00.421+03:002010-09-28T21:45:00.421+03:00disdaimona,
..οντως φκαινουν συνειρμοι..
αλλα ειδ...disdaimona, <br />..οντως φκαινουν συνειρμοι..<br />αλλα ειδες που το υποσυνειδητο ενοιωσεν την αναγκη να διαφοροποιησει 2 φορες την βια του 60 [σαν μερος της νεας λογοκρισιας] που την [επαναστατικη] ρηξη της δεκαετιας του 40;<br />τζαι στην φαση με την απαγορευση τους ποιηταρηες..τζαι υστερα παλε με τον Γρηγοριο...<br />τοτε που "οι συγκρουσεις..οπως τες "εννοιολογικες εκτροπες"..διαταρασουν το στατους κβο του κυριαρχου πολιτικου λογου.."<br />η βια του 60 ηταν η συνεχεια του 56 τζαι του 58...εν ηταν η βια που απειλει την ταξη, αλλα η βια που θεσμοποια την εξουσια..αναδομα την αν θελεις..<br />γιατι ηταν τζαι μια βια που εθελεν να σταματησει την ιστορικη ροην..<br />οι μασκοφοροι στα χωρκα της ανατολικης κυπρου το 58 απαιτουσαν νακλειουν οι καφενεδες για να πηαινουν ουλλοι εκκλησιαν...<br /><br />νομιζω εν αλλη εποχη τωρα...<br />αλλες συγκυριες..<br />αλλα ναι..οι συνειρμοι που παραγει ο εσωτερικευμενος φοος τζαι εξουσια εν τζιαμαι..<br />εν γεγονος οτι μια μεριδα, του "εθνικα ορθου" ας πουμεν, εμαθεν με τον φοον..<br />οποτε μπορει ο προσφατος πανικος τους να εσιει να καμει τζαι με το αισθημα απωλειας ελεγχου...<br />που μπορει να προκαλει υστερια, αλλα to let go μπορει να εν τζαι απελευθερωτικο..<br /><br />για την διαθεση που προκαλει..<br />εμενα παντως φκαινει μου πιο πολλα η σχεση γεωγραφιας/σωματος προς την θετικη της διερευνηση/διευρυνση/εμπλοκη...το αγγιγμα...<br /><br />το "απορριπτικο μετωπο" ..ναι..ιντα νευρωση α...<br />τελευταια εν πολλοπαρακαλουθω τες ρητορικες τους, αλλα η αναγκη του denial που εχουν εκαμνε μου παντα εντυπωση..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-161525500465356982010-09-28T16:18:30.271+03:002010-09-28T16:18:30.271+03:00Η ανεξαρτησια εν εισιεν ερτει μονη της..ηρτεν με τ...Η ανεξαρτησια εν εισιεν ερτει μονη της..ηρτεν με την διαχυσην της βιας στην κοινωνια..<br />Τζαι την ιστορικη λογοκρισια...<br /><br />χμμ...φκαίνουν συνειρμοί που δαμέ, ξέρεις το, τζαι για την επανένωση, αλλά τζαι με την προετοιμασία του κόσμου για την υποτιθέμενη επανένωση ή τζαι την αποφυγή της προετοιμασίας προς αποφυγήν συγκρούσεων...διότι οι συγκρούσεις εν όπως τες "εννοιολογικές εκτροπές" τζαι διαταράσσουν το στατους κβο του κυρίαρχου "πολιτικού λόγου" ως ισχύουσας δύναμης...<br /><br />Παντως το κείμενο προκαλεί τζαι μιαν διάθεση να διερωτηθεί κάποιος για τη σχέση γεωγραφίας/σώματος/απορριπτικού μετώπου με επίκεντρο το σώμα στην προεκταση του ως υπο-κειμένου ιστορικής πρακτικής αλλά τζαι γενικά σε όλες τις εκφάνσεις του υποκειμένου.Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.com