tag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post7701068252345212989..comments2023-11-05T12:28:28.056+02:00Comments on συρμα στο computer: Συνειρμοι που την περιφερειαlinopampakoshttp://www.blogger.com/profile/07269021974649318219noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-77137347148342117852009-03-28T00:02:00.000+02:002009-03-28T00:02:00.000+02:00Η δικαιοσύνη της Δικαιοσύνης Στις 20 Δεκεμβρίου 2...Η δικαιοσύνη της Δικαιοσύνης <BR/><BR/> Στις 20 Δεκεμβρίου 2005, «όργανα της τάξης» ξυλοκοπούν βάναυσα δύο Κύπριους φοιτητές. Παρά την ύπαρξη του γνωστού αποκαλυπτικού βίντεο για την αποτρόπαια δράση τους, στις 19/03/2009 το Μόνιμο Κακουργοδικείο Λευκωσίας αθωώνει και απαλλάσσει από κάθε κατηγορία τους 10 μπάτσους που σχετίζονται με την υπόθεση. Μετά την κοινοποίηση της απόφασης, τα κόμματα, ο πρόεδρος, ο δικηγορικός σύλλογος και ο φιλοαστυνομικός σύνδεσμος Κύπρου εκφράζουν την διαφωνία τους, ενώ ο Γενικός Εισαγγελέας ανακοινώνει πως θα την εφεσιβάλει στο Ανώτατο Δικαστήριο.<BR/>Πέραν όμως της αναμενόμενης τυπικής αντίδρασης των επίσημων θεσμών, πρωτοφανείς για τα κυπριακά δεδομένα είναι οι αυθόρμητες, σχεδόν ενστικτώδεις και αρκετά μαζικές κινητοποιήσεις της κοινωνίας που, απ’την επόμενη εβδομάδα, αρκετές φορές, διαμαρτύρεται στα δικαστήρια με πανό και συνθήματα και όχι μόνο. Το απόγευμα του Σαββάτου, δυο μέρες μετά το συκέ δικαστήριο, θα μαζευτούν στη Φανερωμένη γύρω στα 200 άτομα από διάφορες ομάδες και ανεξάρτητοι πολίτες, που σε μια υπαίθρια συνέλευση θα αποφασίσουν τις μετέπειτα κινήσεις τους. Η συζήτηση θα οδηγηθεί αυθόρμητα σε πορεία με συνθήματα και μπλοκάρισμα κεντρικών δρόμων της Λευκωσίας και θα καταλήξει σε καθιστική εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από τον αστυνομικό σταθμό Λυκαβητού. Την Τρίτη θα οργανωθεί επίσης πορεία, με αρχή την πλατεία Ελευθερίας και τέρμα το χώρο στάθμευσης του ΟΧΙ, όπου θα πραγματοποιηθεί με επιτυχία μαζική συναυλία και ενημέρωση με φυλλάδια και πανό. Οι εκδηλώσεις συνεχίζονται με προγραμματισμένη μεγάλη πορεία το Σάββατο 28/03/2009 με προσυγκέντρωση στην πλατεία Ελευθερίας στις 11π.μ.<BR/> Η υπόθεση του ξυλοδαρμού και η δικαστική απόφαση με τις ακόλουθες αντιδράσεις του κόσμου, αναδεικνύει στοιχεία, άλλα προβληματικά και άλλα ενθαρρυντικώς θετικά για τις κυπριακές κινηματικές δυνατότητες, αλλά παράλληλα φέρνει στο φώς τη σαπίλα των θεσμών, τη διαφθορά και την αδικία καθώς και τα βαθιά συντηρητικά χαρακτηριστικά της πλειοψηφίας της κυπριακής κοινωνίας.<BR/> Το βίντεο της βιαιοπραγίας των μπάτσων ξεσκέπασε ένα μικρό μόνο κομμάτι της αυθαιρεσίας και της ωμότητας των οργάνων καταστολής που σε άπειρες περιπτώσεις καταπατούν, προσβάλλουν και εξευτελίζουν τον πολίτη περισσότερο δε τον μετανάστη. Ένα πρόσφατο παράδειγμα η επιχείρηση σκούπα εναντίον των μεταναστών, στην οποία κρατήθηκαν 150 μετανάστες και θα απελαθούν οι 60. Τέτοιες ενέργειες όμως δεν πρέπει να γίνονται αποδεχτές από το κοινωνικό σύνολο. Δεν είναι λίγες φορές που οι πραίτορες της εξουσίας κακοποίησαν, είναι απλώς άγνωστες. Δυστυχώς δεν τυχαίνει πάντα κάποιος να βιντεοσκοπεί (αν και τώρα που έτυχε συνέβαλε κάπου;). Βέβαια, να μη ξεχνάμε πως στα πλαίσια της καταστολής τους είναι και οι στοχοποιήσεις, παρακολουθήσεις και παρενοχλήσεις ατόμων που παρεκκλίνουν από το πρότυπο του φιλήσυχου πολίτη.<BR/> Στα πλαίσια της καταστολής έρχεται και η σύλληψη δύο ατόμων που το βράδυ της 21/3 προσπάθησαν να εκφράσουν την οργή τους ρίχνοντας συμβολικά μαύρη μπογιά στους τείχους των δικαστηρίων. Η πράξη αυτή οδήγησε πλήθος κόσμου και οργανώσεις να καταδικάσουν την ενέργεια και να γυρίσουν την πλάτη σε ανθρώπους που αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό, με διαφορετικούς τρόπους, κάνοντας λόγο για «καλές» και «κακές» εκδηλώσεις. Με τον ίδιο τρόπο φυσικά που τα κόμματα και το κράτος καταδικάζουν τις αυτόνομες και εξωκοινοβουλευτικές δράσεις ως «οχλαγωγία και ανώφελες». Η καταστολή εμπεριέχεται στα όργανα και τους θεσμούς του ίδιου του κράτους, της εκκλησίας, των ΜΜΕ και δυστυχώς πέφτουμε θύματα του συντηριτισμού και υιοθετούμε τις ιδέες του.<BR/> Δεν έχουμε παρά να διακρίνουμε τον κοινό μας εχθρό και να εστιάσουμε εναντίον του, με ένα ενιαίο και ριζοσπαστικό μέτωπο, ανεξάρτητο από ηγεσίες και κόμματα και με αμεσοδημοκρατικές συλλογικές διαδικασίες, να οργανώνεται, να αποφασίζει και να ενεργεί. Αυτά που συνέβησαν έδειξαν πως πραγματική δικαιοσύνη είναι η λαϊκή δικαιοσύνη και πως ο κάθε θεσμός χωρίς το αντίκρυσμα της κοινωνίας είναι άκυρος. Έδειξαν επίσης, πως όσο επιβλητικά και αν επιδρά το σύστημα επάνω μας, παραμένουμε άνθρωποι, αντιλαμβανόμαστε την αδικία και κάπου μέσα μας βρίσκονται τα αντανακλαστικά για να πολεμήσουμε. Σήμερα βγαίνουν στην επιφάνεια και μας δείχνουν την δύναμή μας. <BR/><BR/>• ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ<BR/>• ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ<BR/>• ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΡΙΞΙΜΟ ΜΠΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ<BR/>• ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΕΡΙ «ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΟΒΑΡΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΣΕ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ<BR/>• ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΠΡΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΑΥΛΩΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟ<BR/><BR/><BR/><BR/>ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ ΤΩΝ 10 ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ <BR/>ΔΕΥΤΕΡΑ 30/03/09 Η ΩΡΑ 12:00 ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ (Ηροδότου 16, Κολωνάκι)<BR/> <BR/><BR/><BR/><BR/>Πρωτοβουλία Κυπρίων Ενάντια στην καταστολήAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-84919409467520820462009-03-27T17:20:00.000+02:002009-03-27T17:20:00.000+02:00Anonymous: filtate sas efxaristoume pollakis dia t...Anonymous: filtate sas efxaristoume pollakis dia tis evgenikis paraxwrisis tou link, alla imetha is tin efxaristi thesi na vionnoume empirika, ke oxi anagnwstika, tis sexoualikes mas fantasiwsis :D<BR/><BR/>Drapetis: nai, en diafwnw, vasika emena to provlima mou en to construction. Egrapses poli swsta se kapia fasi "Η απαντηση νομιζω δεν ειναι ποιους, αλλα τι πιστεφκουμε." <BR/>En akrivws touto pou lalw, oti jino pou pistefkoume, enen emis pou to pistefkoumen, alla en constructed mesa mas pou ekswterikous paragontes, metamfiesmenous san "prosopiki apopsi je krisi". <BR/><BR/>Egw en jame pou vriskw to provlima "stin gnwsi". <BR/>En px opws to oti pai to moro prwti dimotikou, je arkefkoun tou ta thriskeftika. "Emis", "aftoi", ke oi "alloi". Anyways, gia na men fefkw pou to thema, nomizw oti, opws ipen je o linopampakos se kapio allo post tou pros enan allon anonimo (polli anonimia mes ton kivernoxwro) "o kosmos wrimase". Isws na exoumen telika je ena chance na ishosoumen ta pothkia toutou tou topou pou en xtipimena je koutsa. Idwmen.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-52223941871633872009-03-27T04:22:00.000+02:002009-03-27T04:22:00.000+02:00Χωρις να θελω να καταχραστω τον χωρο του φιλου Λιν...Χωρις να θελω να καταχραστω τον χωρο του φιλου Λινοπαμπακου, να παραθεσω τζαι γω μερικες σκεψεις πανω στους προβληματισμους της Ευαγγελιας.<BR/>Την απολυτη αντικειμενικοτητα εν μπορεις ποττε να την πετυχεις, διοτι αυτο προυποθετει τοσο τζαι την απολυτη γνωση, αλλα τζαι ενα τελειο αξιακο συστημα-συστημα αρχων μεσα στο οποιο να μπορεις να καμνεις τζαι τες απαραιτητες ερμηνειες των γεγονοτων. <BR/>Οποτε οι διαφορετικες ερμηνειες ξεκινουν απο τα διαφορετικα συστηματα αξιων βασει των οποιων επιλεγουμε να κρινουμε τα γεγονοτα.<BR/><BR/><BR/>Φυσικα παραμενει το ερωτημα σου...Ποιους πιστεφκουμε? Η απαντηση νομιζω δεν ειναι ποιους, αλλα τι πιστεφκουμε. Δεν προτεινω την απολυτη υποκειμενικοτητα, ομως πρεπει να εισαι προσεκτικη με οσους μιλουν με απολυτους ορους. <BR/><BR/>Οποτε πως προχωρουμε? Τα γεγονοτα πρεπει να τα βλεπουμε στο πλαισιο της εποχης τους και να τους δινουμε την αναλογη ερμηνεια ( οικονομικη, εθνικη, κοινωνικη- κοινωνιλογικη)<BR/>Επιμενω οτι χωρις συστημα αναφορας δεν μπορουμε να κανουμε κρισεις. Τωρα τι εν τουντο ευλοημενο συστημα αναφορας? Ετσι πολλα χοντρικα, ο εθνικιστης θα τα κρινει με υπερτατη αξια την πατριδα (ή οτι αντιπροσωπεφκει για τζεινον η πατριδα), ο κομμουνιστης/αριστερος θα τα δει μεσα απο μιαν ταξικη/καπιταλιστικη αναλυση και ουτω καθεξης ( επαναλαμβανω, πολλα χοντρικα). Υπαρχουν φυσικα ολες οι ενδιαμεσες αναλυσεις τζαι υπαρχει μια λεξη που χρησιμοποιει πολλα ο Λινοπαμπακος και θα την χρησιμοποιησω : πολλαπλοτητες.<BR/>Ειναι σημαντικο να ειμαστε ανοικτοι στες ερμηνειες αλλα και κριτικοι προς αυτες ταυτοχρονα. <BR/><BR/>Τωρα, σε γεωπολιτικο επιπεδο..τα οικονομικα συμφεροντα πιστευω ειναι αυτα που κινουν τα νηματα και ο πολεμος ειναι και το μεσον επιβολης τους αλλα και το μεσο δημιουργιας κερδους (πολεμος πατηρ παντων).<BR/><BR/>Ομως, οπως πολυ σωστα ειπες, το μελλον ειναι που εχει παραπανω σημασια. Οπως και για το παρελθον, ετσι και για το μελλον θα χρειαστει να δουμε μεσα απο ποιες ερμηνειες τα βλεπει ο καθενας τα πραγματα...και προσπαθουμε να βρουμε κοινη πορεια. Τι να σου πω... το περιστερι επερασεν που τες συμπληγαδες, εστω και με τσακισμενη ουρα... ελπιζω να καταφερουμε το ιδιο και στην Κυπρο...Drapetishttps://www.blogger.com/profile/16066415783810017635noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-53693719984440413562009-03-26T18:56:00.000+02:002009-03-26T18:56:00.000+02:00arelis.grπεριεχει ερωτονομικον με τις πιο τολμηρες...arelis.gr<BR/>περιεχει ερωτονομικον <BR/>με τις πιο τολμηρες σεξουαλικες φαντασιωσεις ολων των ειδωνAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-87901934191929281352009-03-26T16:28:00.000+02:002009-03-26T16:28:00.000+02:00Drapetis said: "Οσον αφορα συγκεκριμενα την δικη μ...Drapetis said: "Οσον αφορα συγκεκριμενα την δικη μας ταυτοτητα, ειναι σιουρα απαραιτητο να γνωριζουμε το παρελθον μας".<BR/><BR/>Ediavasa to post sou, polla eperasan mou adiafora (en to lew epithetika to adiafora) alla ekino pou egrapses panw ekratise mou mia skepsi mou. I mallon, ena provlimatismo mou.<BR/>En diafwnw me to quote sou, en kalo prama na gnwrizi enas athrwpos/laos to parelthon tou.<BR/>To provlima pou niothw se touti tin protasi, en stin<BR/>antikimenikotita. <BR/>Gia na gnwrisoumen to parelthon mas, simeni oti i tha akousoumen, i tha thkiavasoumen, je outo katheksis. <BR/>Apo pious omws tha akousoumen, je apo pious omws tha thkiavasoumen je apo pious omws to outw katheksis? <BR/>Je ti theloun jinoi, na mas kamoun na gnwrisoumen?<BR/>Pios mas to gnwrizi, je pioi en i skopoi tou? <BR/>Je pai soridon. Epidi "i gnwsi", se touto to zitima,en mia alisida ftiagmeni pou diaforetikous kiklous je sto sxima, je sto idos, je sto metallo.<BR/>Iparxi ena apofthevgma pou mou areski. Lei "ston polemo en iparxoun nikites, ston polemo en oloi xamenoi".<BR/>To mono siouro sto parelthon mas, en oti opws mas eskotwsan eskotwsamen, opws mas eviasan eviasamen, opws mas epiasan spithkia epiamen je emis ta spithkia tous, opws exoumen agnooumenous exoun je jinoi agnooumenous, ara,je to parelthon mas na ekseramen / na kseroumen, ite pou ti deksia ite pou tin aristeran ite pou to kentro, simasia eshi ti kamnoumen twra je na pai. Epidi to parelthon en pisw, je emis imasten sto twra.<BR/>je exoumen je ena mellon pou perimeni na erti. <BR/>Touta oulla pou sou egrapsa en skepsis pou mou irtan san sinirmoi me to quote sou panw. En thelw na kataliksw kapou siggekrimena me to response mou pros esena, en apla o provlimatismos mou oson afora "tin gnwsi", je jinous pou mas tin dioun, je tous logous gia tous opious mas tin dioun.<BR/><BR/><BR/><BR/><BR/>Anonimos said: "Αν ένας κινέζος σου πεί ότι δεν είναι κινέζος, αυτό είναι μεν αναφαίρετο του δικαίωμα, αφετέρου όμως περιπέζει σε εσένα τζιαι τον εαυτό του."<BR/><BR/>En kserw an to ekatalaves, alla i eksipnovlakia pou ipes en ipervolika aploustevmeni, atopi je anipostati.<BR/>En na sou pw mian kouventa gemati stereotipa: Ena pedi to opio egennithike apo "kinezous" gonis stin Melvourni, je emegalwsen me tin koultoura pou exoun i efivoi australezoi me ta surfboard tous, je tis iliotherapies tous, je ta podilata je ta skate-boards tous, je etrwen pizza me ta daxtila anti gia noodles me ta chopsticks, je erti je pi sou "egw en ime kinezos" = thus, "egw en niwthw kinezos", en na tou pis "oxi, ise kinezos"??<BR/>Ma sovaromiloumen re koumpare?<BR/>En na pis esi tou allou innampou eni, je innampou eneni?<BR/>Ti kamni ton paratiriti ek twn eksw, kriti ek twn esso?<BR/>An kamis gio avrio (i an eshis gio)je san gios eshi poullou ekswterika, je o gios sou mesa tou niothi san gineka, en na tou pis "oxi en ise gay, epidi ekswterika exis ta xaraktiristika tou antra (eshis poullou) en dikeouse mesa sou na niothis allospos?"<BR/><BR/>To ti niothi o kathenas mesa tou, en tha to apofasisis oute esi, oute egw, oute o gitonas. Epidi touto en prosopiko gia ton kathena.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-82500377647139386702009-03-20T17:58:00.000+02:002009-03-20T17:58:00.000+02:00:)πολλα καλο ανευ..:)<BR/>πολλα καλο ανευ..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-51138691391566945282009-03-20T17:36:00.000+02:002009-03-20T17:36:00.000+02:00Διερωτάται ο αγαπητός Λινοπάμπακος Blogοδεσπότης: ...Διερωτάται ο αγαπητός Λινοπάμπακος Blogοδεσπότης: “…"κινεζος" αραγες σου εν τζηνος που εγεννηθηκεν στην κινα; τζηνος που εσιει το στεροτυπο της φατσας του κινεζου; τζηνος που νομιζει ο ασχετος μιτσης μαθητης της οελμεκ οτι μιλα με το "τσιν τσουν" σαν γλωσσα; οξα εν οπαδος της ομονοιας; ...”. --- Ρε φίλε, εσού που ξέρεις τα πολλά τζι’ ο νους σου κατεβάζει, αληθεύει ότι η ΟΜΟΝΟΙΑ έχει υποβάλει αίτημα στην Κυβέρνηση για ανέγερση Μνημείου στην Πέγεια στην μνήμη (και ανάμνηση) των εκεί σφαγιασθέντων “Κινέζων”; <BR/><BR/>Anef_Oriwn<BR/>Παρασκευή 20/3/2009 – 5:35 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-89759716947893929832009-03-20T15:41:00.000+02:002009-03-20T15:41:00.000+02:00αηαπητε δραπετη, που μιαν οπτικη γωνια η εννοια τη...αηαπητε δραπετη,<BR/> που μιαν οπτικη γωνια η εννοια της οικουμενικης ελληνικοτητας [με βαση την οποια μιλα μια πτερυγα των φιλελευθερων - αλλα τζαι ο υπουργος αν τον καταλαβω καλα] εν κουφο να περιοριστει οντως στο καλουπι των εθκικοφρονων φαντασιωσεων..ομως υπαρχει τζαι η ελληνικοτητα των ελληνοχριστιανων που αντλει τες ριζες της που τον μεταξα, τον γριβα..<BR/>ο καθενας με τα βιτσια του τζαι τα κολληματα του/της..<BR/>οποτε..ας κρινουν τζηνοι που εμπλεκουνται..σαφως η πρωτη εκδοχη εν η πιο ενδιαφερουσα τζαι παιζει σαν δημιουργικος συνεταιρος σε διαλογο σε χωρους [εν δυναμει] γεφυρας οπως η κυπρος..<BR/>εγιω παντως εν με την κυπριακοτητα που εμπλεκομαι/για την οποια ενδιαφερομαι..τζαι στην οποια αναφερομαι..<BR/>σαν το πλαισιο των ρευματων που μας συνθετουν σαν ιθαγενεις τουτου του χωρου..που κουβαλουμε στο υποσυνειδητο σαν αποσπασματα των πραξεων του χρονου..το οτι μερικα που τουτα τα ρευματα αντλουν την ροη/εμπνευση τους που γειτονικους χωρους, η τζαι που το ευρυτερο πλαισιο γεωπολιτιστικα/γεωπολιτκα, εν μερος της συνοριακης εμπειριας, που νομιζω οτι ουσιωδες στοιχειο της κυπριακοτητας..<BR/>τζαι παλε..εμενα προσωπικα ενδιαφερουν με το κομμαθκια της ιθαγενικης συγκορτησης τζαι των τροποι/μορφες αφομειωσης των εξωτερικων ρευματων..<BR/>αλλα σαφως κανενας εν εν μονος του/της σε ενα γιοφυρι πολιτισμων..<BR/><BR/>προς ανωνυμο,<BR/>"αν ενας κινεζος πει οτι δεν ειναι κινεζος" σημαινει οτι τζηνος που λαλει τουτην την φραση διεκδικα το δικαιωμα να πει σε καποιον αλλο αθρωπο που εν θεωρει τον εαυτον του κινεζο, οτι εν κινεζος..να του πει του αλλου ιντα που ενι..<BR/>νακκον θεολογικη φαντασιωση;<BR/>για να μπορει ο τυπος που διεκδικα τον ρολο του τατα του αλλου πρεπει να φανταζεται οτι καποιος του εδωκεν τουτην την εξουσια..να μπορει να βαφτιζει τον αλλο..<BR/>αποικιακη φαντασιωση να μαθουν οι ιθαγενεις το "σωστο";<BR/>τζαι το χαζιν - ο κυπραιος του σχεδον ενος εκατομυριου εν να πει στο ενα εκατομυριο κινεζους ποια εν τα κριτηρια να εν καποιος κινεζος..<BR/><BR/>ξερει καλλιτερα που τον αλλο ιντα που ενι;<BR/>"κινεζος" αραγες σου εν τζηνος που εγεννηθηκεν στην κινα; τζηνος που εσιει το στεροτυπο της φατσας του κινεζου; τζηνος που νομιζει ο ασχετος μιτσης μαθητης της οελμεκ οτι μιλα με το "τσιν τσουν" σαν γλωσσα; οξα εν οπαδος της ομονοιας;<BR/><BR/>καλη διαδηλωση...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-17837450549143809962009-03-20T12:31:00.000+02:002009-03-20T12:31:00.000+02:00Αν ένας κινέζος σου πεί ότι δεν είναι κινέζος, αυτ...Αν ένας κινέζος σου πεί ότι δεν είναι κινέζος, αυτό είναι μεν αναφαίρετο του δικαίωμα, αφετέρου όμως περιπέζει σε εσένα τζιαι τον εαυτό του.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-72197922183316636792009-03-20T08:27:00.000+02:002009-03-20T08:27:00.000+02:00Πορεία ενάντια στην απόφαση του δικαστηρίου που αθ...Πορεία ενάντια στην απόφαση του δικαστηρίου που αθωώνει τους αστυνομικούς που χτύπησαν τους 2 φοιτητές. ΣΗΜΕΡΑ - Παρασκευή η ώρα 11:30 το πρωί στo άγαλμα του Μάρκου Δράκου. Η πορεία θα καταλήξει έξω από τα δικαστήρια Λευκωσίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3738373053773826800.post-16627829560778742812009-03-19T04:04:00.000+02:002009-03-19T04:04:00.000+02:00Υπαρχουν πολλα που μπορει να σχολιασει κανενας για...Υπαρχουν πολλα που μπορει να σχολιασει κανενας για τουντην αναρτηση, αγγιξες καμποσα θεματα, οπως παντα με το ιδιαιτερο και πολυ ευαναγνωστο διηγηματικο σου στυλ. Ομως νομιζω η ουσια αφορα τον προσδιορισμο της ταυτοτητας καποιου και των συνιστωσων που συμβαλλουν στο ποια χαρακτηριστικα θα επικρατησουν. Οσον αφορα συγκεκριμενα την δικη μας ταυτοτητα, ειναι σιουρα απαραιτητο να γνωριζουμε το παρελθον μας, να το πλησιαζουμε και να το αναλυουμε κριτικα, παιρνοντας τα στοιχεια που θα ζυμωσουν την ταυτοτητα μας αλληλεπιδρωντας με τις συγχρονες επιρροες. Και ακριβως πρεπει να προβληματιζει ολους μας η μανια που παρουσιαζουν οσοι θελουν να μονοπωλουν αυτον τον καθορισμο της ταυτοτητας. Τρανο παραδειγμα η 'ελληνικοτητα'. Αν ειναι δυνατον να μπει σε καλουπι, οπως λες και συ Λινοπαμπακε. Κι ομως αυτοι που διεκδικουν το προνομιο να καθοριζουν αυτη την ταυτοτητα, ταυτοχρονα καθοριζουν 'προδοτες' και 'πατριωτες', 'ελληνες και ανθελληνες', συμφωνα με την δικη τους καλουπωμενη αντιληψη. Αυτο αγνοει την κυριοτερη ιδιοτητα του ανθρωπου ομως, την Ελευθερια του. Το δικαιωμα του να καθοριζει Ελευθερα και εχοντας αντικειμενικη γνωση ολων των δεδομενων την ταυτοτητα του, το Ειναι του. Αυτο ειναι,κατα την αποψη μου, που διακυβεβεται σε τελικη αναλυση.Drapetishttps://www.blogger.com/profile/16066415783810017635noreply@blogger.com